Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27
10 Ağustos 2009 11:11  


Yeterlilik(KKÖ, İmam,Müezzin ve Vaize) Sınavında Başarılı olanların Sayısı

İmam-Hatiplik Yeterlilik Belgesi Sınavına 46,974 kişi girmiş ve 15,550 kişi başarılı olmuştur.

Kur?an Kursu Öğreticiliği Yeterlilik Belgesi Sınavına 40,186 kişi girmiş 25,495 kişi başarılı olmutur.

Müezzin-Kayyımlık Yeterlilik Belgesi Sınavına 4,791 girmiş ve 957 kişi başarılı olmuştur.

Stajyer Vaizlik Yeterlilik Belgesi Sınavına 836 kişi girmiş olup 422 başarılı olmuştur.

Toplamda 92,787 kişi girmiş olup 42,424 kişi başarılı olmuştur.

DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
10 Ağustos 2009 11:16

ahmet elçi

imam hatip için Kazananlar çok az

çok üzüldüm

10 Ağustos 2009 11:36

hafzhakan

imam hatiplilik mülakat tarihi ne zaman olur hocam sizce

10 Ağustos 2009 11:52

canfeza06

geçen hafta iki farklı günde aradım diyaneti, sözlü sınav tarihini sormak için birincisinde ayın 15 ine kadar resmi bir bilgilendirme olmayacağı ondan sonra da internet üzerinden takip edilmesi gerektiği söylendi ikinicisinde de ayın 25 ine kadar resmi bir bilgilendirme olmayacağı söylendi. hiçbir şey anlamadım...????????

10 Ağustos 2009 12:43

samar63

bunların yarısı da mülakatta elenir bence.

10 Ağustos 2009 12:47

kader_katibim
Kapalı

nerde 80 90 puan alanlar merak ediyorum sınav çok kolaydı diyenler nerdesiniz?

10 Ağustos 2009 12:51

UğUR_BoRA

1550 ise yarısıda mülakkatta elenir ince eleyeceğiz sık dokuyacağız demişti rüştü inan 8000 imam hatip yeterlilik alsa düz imam hatipliler 70 e kadar düşer yani şu yeterliliği alan düz imam hatipler 70 puana kadar düşer diyorum hatta öle geliyorki geriden gelen imam hatip mezunuda yok denecek kadar az yani sınavı her sene yapabilir diyanet

10 Ağustos 2009 13:04

mir__
Yasaklı

bencede imam hatiplik yeterlik belgesini alanların hepside sözlü sınavı geçeceklerdir zaten az kişi var daha nasıl ince eleyecekler :))

10 Ağustos 2009 13:10

mir__
Yasaklı

yazılı sınvaında başarılı olanların %90 şansları var sözlü sınavda

katılan zaten az kişi

10 Ağustos 2009 13:17

perspktifbakis

hafızlar buyrun sayfaya fikirlerimizi yazalım...

10 Ağustos 2009 14:02

madenli23

DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI na baktım tam olarak nerede yazıyor... bulamadım....

10 Ağustos 2009 15:11

ilknur33

edıtor bey k.k.ö.ler acaba kac kişi kazanmış?

10 Ağustos 2009 15:11

essengin

uğur bora kardeş zaten dib ince eleyip sık dokumuş baksana sonuçlara ben 70 i geçenlerin zaten sözlü mülakatta zorlanacaklarına çok fazla ihtimal vermiyorum herşey gönlümüzce olur inşallah selametle...

10 Ağustos 2009 16:55

süfyan

arkadaşlar bence 5000 kişi ancak geçer

10 Ağustos 2009 17:15

insanlik3

ahmet hocam müezzinlikten yazılıda kaç kişi geçti acaba bilginiz varmı ?

10 Ağustos 2009 17:31

pompeipolis37

sayın editörüm bu bilgi resmidir dimi yani doğrumudur.

bir sorum olacak? ozman yazılı sınavda kolaylık sağlanırmı birazda olsa..

10 Ağustos 2009 17:46

ahmet elçi

ben yalan haber yayınlamam

vermiş olduğum bilgi resmidir.

10 Ağustos 2009 17:57

ceykan

ahmet hoca doğrudur..ben şahidim...

10 Ağustos 2009 18:37

ibrahimgibi

kazananların az olması hernekadar biz kazananların işine geliyor olmasına rağmen gerçekten ama gerçekten çok üzücü bi gerçek. inanın kahroldum hç beklemiyordum bu kadar az kazanan olacağını.

Demek ki çok eksiğimiz var milletçe. ayrıca teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı editörümn

10 Ağustos 2009 18:45

ibrahimgibi

bunların içindende zaten olsa olsa 5000 i hafız ve ilahiyat mezunudur en fazla. yeni bi tartışma çıkarmak istemem ama en fazla budur heralde

10 Ağustos 2009 18:56

ibrahimgibi

İmam-Hatiplik Yeterlilik Belgesi Sınavına 46,974 kişi girmiş ve 15,550 kişi başarılı olmuştur

bu bigiye göre hafızları ve ilahiyat mezunlarını toplasanız bence en fazla 5000 dir.

Toplam 79 mesaj