ben zamanında 278 puanla giremedim iibf ne şimdi çoluk çocuk kontenjan fazlalığından faydalanıp 264-257 vs. puanlarla yerleşmiş diğer fakültelerdeki puanlarda şok edici benim için .girdiğim seneki puanlarından tam emin olamadığım için yazmadım ama aklımda kalan tahmini puanlara kardeş olurlar.
kontenjan çoğaltısa da puan sınırı koyulsaydı birçok açık kalırdı onlarda ikinci sınırla ekten yerleşirlerdi böylece 3 kuruşluk puanla yerleşip zamanında açıkta kalmış ve şuan açıköğretimde okuyan büyüklerine saygısızlık etmemiş olurdu sanırım.
bildiğim -1 in karesini alamayan adam tesadüfen yerleşmiş ,şimdi adam oldum zannediyordu en son gördüğümde :)) ya ben o insan mezun olsa bie adam yerine koyabileceğimi sanmıyorum ya çok üzgünüm.
açıköğretimde olsa sonu fakülte kelimesiyle bitiyorsa tartışılacak bir şey olmamalı ortada :) ezber yapan da öğrenen de mutlaka bir gün belli olur bir yerlerde bir konuda ,kimin ne olduğu ortaya çıkar merak etmeyin .içiniz rahat olsun.
ha şu da bilinsinki aöf ün her kuralı kanunu mantıklı değil bende kabul ediyorum.daha sağlam bir sistem olmalıydı.ders geçme notu,mezuniyet notu,öğretmenlik değil bölümlerde bile kontenjan olmalıydı mesela(çok düşük değil ama ortalama bir barajla) ve sadece bunlar da yetmiyor her şeyden önce iş sahaları üniversite mezun larının sayısına yakaın ya da fazla olmalıydı ama nerde o adalet.bence yeteri kadar iş sahası olmadığı için çıkıyor bu aöf ve örgün ayrımı mantıksızlığı
:)
sevgiler.
içinde bulunduğumuz şartlarda çalışan kazansın demekten başka bir alternatif bulamadım.varsa eğer cahilliğime verin :) ekonomiye can verin :)
ben zamanında 278 puanla giremedim iibf ne şimdi çoluk çocuk kontenjan fazlalığından faydalanıp 264-257 vs. puanlarla yerleşmiş diğer fakültelerdeki puanlarda şok edici benim için .girdiğim seneki puanlarından tam emin olamadığım için yazmadım ama aklımda kalan tahmini puanlara kardeş olurlar.
kontenjan çoğaltısa da puan sınırı koyulsaydı birçok açık kalırdı onlarda ikinci sınırla ekten yerleşirlerdi böylece 3 kuruşluk puanla yerleşip zamanında açıkta kalmış ve şuan açıköğretimde okuyan büyüklerine saygısızlık etmemiş olurdu sanırım.
bildiğim -1 in karesini alamayan adam tesadüfen yerleşmiş ,şimdi adam oldum zannediyordu en son gördüğümde :)) ya ben o insan mezun olsa bie adam yerine koyabileceğimi sanmıyorum ya çok üzgünüm.
açıköğretimde olsa sonu fakülte kelimesiyle bitiyorsa tartışılacak bir şey olmamalı ortada :) ezber yapan da öğrenen de mutlaka bir gün belli olur bir yerlerde bir konuda ,kimin ne olduğu ortaya çıkar merak etmeyin .içiniz rahat olsun.
ha şu da bilinsinki aöf ün her kuralı kanunu mantıklı değil bende kabul ediyorum.daha sağlam bir sistem olmalıydı.ders geçme notu,mezuniyet notu,öğretmenlik değil bölümlerde bile kontenjan olmalıydı mesela(çok düşük değil ama ortalama bir barajla) ve sadece bunlar da yetmiyor her şeyden önce iş sahaları üniversite mezun larının sayısına yakaın ya da fazla olmalıydı ama nerde o adalet.bence yeteri kadar iş sahası olmadığı için çıkıyor bu aöf ve örgün ayrımı mantıksızlığı
:)
sevgiler.
içinde bulunduğumuz şartlarda çalışan kazansın demekten başka bir alternatif bulamadım.varsa eğer cahilliğime verin :) ekonomiye can verin :)