Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan2706fatih06incir.receli
18 Eylül 2009 12:34  


sözleşmeli okulöncesi öğretmenlerinin net maaşı ne kadardır?

merhaba arkadaşlar eşim sözleşmeli olarak sivereğe atandı net maaşı ne olur yardım lütfen

18 Eylül 2009 13:31

biyology.bud

Yukarıdaki iki anasayfada bulunan sözleşmeli öğretmenlerin çabalarına kayıtsız kalmayın arkadaşlar desteğinizi eksik etmeyin yoksa daha çok sitem ederiz MEB'e

GENÇ BAKIŞ PROGRAMI BİZİM İÇİN YAPILACAK VE SON 5 GÜN

LÜTFEN DESTEK

18 Eylül 2009 19:46

besamel

1600-1650 civarı alır, eğer bağımsız anaokulunda yada tam gün eğitim yapan bi anaokulunda ise daha fa fazla alır

18 Eylül 2009 19:52

senm82
Yasaklı

hocam ne yaptın :) ben en son agsutos 1280 almıstım ha o dedıgınız ek dersle beraber hemde o kadar olmazz hocam :)) zaten ev kırası atrı kredı odemelerı taksıtler derken elınde kus gıbı mmass kalır :))

18 Eylül 2009 22:02

levo_akt

anlamadım şimdi arkadaşlar 1280 mi 1600 mü? okulöncesi öğretmeni yok mu hiç sitede?

18 Eylül 2009 22:04

senm82
Yasaklı

hocam benım sozlesmelı okul oncesı ogretmen baskasıda vardır ama 1600 net mmass degıl ancak ek dersle beraber ama her zaman o kadar olmaz cunku ek ders aydan aya degısır hocam :)) tabıkı baskalarını fıkrınıde alabılrısınız..

18 Eylül 2009 22:08

leylaslan

slm maaşımız 1274 ancak yılın ikinci yarısında vergi diliminden dolayı böyle normalde 1300 falan ocakta belli olacak alınca.. ekderse gelince ders saati 5300 eğer bir ay boyunca tatil olmadan devam edersek 300 ve 350 arası bi ekders alıyoruz. sınıfçılarla biz okul ö. ek ders saati aynı ...

18 Eylül 2009 22:13

levo_akt

tamam arkadaşlar anladım net maaş 1300 civarı eğer ek ders alırsa 1600-1650 civarı. teşekkür ederim arkadaşlar ben 1300 net olarak düşüneyim maaşı. hepinize iyi görevler

Toplam 7 mesaj