Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazburak363
25 Eylül 2009 23:19  


Yasaklı
Liselerde yıllık ödev yerine proje ve performans ödevleri verilecekmiş ama nasıl olacak yardıımmm

Arkadaşalar müdürün bizden istediği öğretmene dosyasının içinde bir ço kşey var bunlardan biri de proje ve performans ödevleri ve ürünleri ve değerlendirme ölçekleri iöo da var ama liselerde nasıl. Kimse bu konuda doğru düzgün öbi şey bilmiyor. Yönetmeliklere baktım orda da bi şey yok sayılır sadece " ödev ve projeler " d,yo oö sınıf geçme ve sınav yönetmeliğinde. Bu konuda ayrıntılı bilgisi olan varas paylaşırsa link de verirse çok memnun olurum. bir arkadaşımız okulda dediki yenilene öğpretim programlarında var dedi acab var mı bir bilgi veriseniz sevinirim. teşkkür ederim

26 Eylül 2009 12:55

sevdan bir ateş
Yasaklı

Arkdaşlar yok mu bu konuda herhangi bir bilgisi olan mevzuatta bir şey bulamadım ben ama uygulama yapan arkadaşlar varsa cevap verrilerse memnun olurum.

26 Eylül 2009 21:05

orionlu
Kapalı

İLKÖĞRETİMDE her döğrencilerin hepsine performans ödevi veriliyor. proje ödevi ise aynen dönem ödevi gibi. ama lisede nasıl olacak bende bilmiyorum. bizim okuldakilerde bilmiyor.

26 Eylül 2009 21:39

kaybedenler800
Kapalı

Kimse bilmiyorsa ,bekleyin o zaman,performans ,proje hemen okul başlayınca verilmez ..Performans dönemlik ,proje yıllıktır ..özelliğide ,git türk edebiyatında servet-i Fünun dönemini araştır demek değil,öğrencinin kendi ürününü ortaya koymasıdır

26 Eylül 2009 21:54

33shzade33

kaybedenler^ kardeş çok doğru söledin proje ödevi dönem ödevi ile aynı şey diyebiliriz ....

26 Eylül 2009 23:40

sevdan bir ateş
Yasaklı

EVET İLKÖĞRETİMDEKİ İLE AYNI OLSA GEREK AMA MALESEF İŞGÜZAR İDARECİLER BUNU SANKİ ÇOK FARKLI BİR ŞEYMİŞ GİBİ ANLATIYORLAR BİZ SÖYLEDİĞİMİZDE DE HAYIR ÖYLE DEĞİL DİYORLAR. ANLAMADIM GİTTİ...

27 Eylül 2009 18:30

ozgurfener1303

öğrencilerine söyleceksin yıllık ödev başlığı yerine ödev güzelse proje ödevi ödev dandikse performans ödevi yazıp sana getirecekler insiyatif kullanın biraz herşeyi devvletten beklemeyin

03 Ekim 2009 22:00

tk___46

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Atatürk?ün hayatını şiir ve resimlerle anlatan albüm oluşturma.

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf

Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

25/10/2007

????????.

Türk D. Ed./Dil ve Anlatım

Türk Edebiyatı Öğretmeni

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Şair ya da yazar biyografisi hazırlama.

Tuğba ÇOLAK

11/TM

243

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

25/10/2007

Tezcan Kurt

Türk D. Ed./Dil ve Anlatım

Türk Edebiyatı Öğretmeni

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.

Halime ARSLAN

11/TM

252

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Bir piyes yazma.

Özlem MÜLAYİM

11/TM

257

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Gurbet temasını işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.

Emel Şenay DURAN

11/TM

280

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.

Selda KILIÇ

11/TM

283

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Şair ya da yazar biyografisi hazırlama

Sedef GÖÇMEN

11/SOS

218

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Nasrettin Hoca fıkralarındaki mesajları bulma.

İlknur ÖZCAN

11/SOS

219

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Tabelalardaki imla yanlışlıklarının tespiti.

Sibel KARPUZ

11/SOS

222

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Bestelenmiş beş (5) şiirin tahlili (anlam ve içerik yönünden).

Eda GÜLER

11/SOS

223

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

İki çalışmayı (resim,müzik parçası veya oyun) karşılaştırma.

Serkan UĞUR

11/SOS

226

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Herhangi bir şey için bir sınıflama şeması geliştirme ,kategorileri açıklama-doğrulama.

Esra SEZGİN

11/SOS

227

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Bir metnin ya da bir konuşmanın ana hatlarını yazma.

Abdülkadir ÇELİK

11/SOS

231

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Tanıdıkları bir kişinin biyografisini yazma.

Duygu ADAK

11/SOS

237

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Barış Manço?nun şarkı sözlerindeki didaktik unsurları bulma.

Gökhan AL

11/SOS

256

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Bir piyes yazma.

Hilmi ALAGÖZ

11/SOS

272

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Bir piyes yazma.

Aziz BAŞDİN

11/SOS

286

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Yörelerini tanıtan bir broşür hazırlama.

Aslan ÇELİKDÖĞEN

11/SOS

297

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Yahya Kemal Beyatlı ve Tevfik Fikret?te İstanbul?un anlatılması.

Sabri HIZ

11/SOS

366

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Çiçek motifini işleyen şiirlerin derlenmesi ve incelenmesi.

Müslim KALAY

11/SOS

369

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

Projenin Adı

Adı ve Soyadı Sınıfı

NO: PROJE DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

Türkülerimizin hikayeleri.

Nurullah GÜLTEKİN

11/SOS

387

GÖZLENECEK ÖĞRENCİ KAZANIMLARI DERECELER

Zayıf Kabul edüeblBr Orta İyi Çok iyi

1 2 3 4 S

1. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ

Proje amacını belirleme

Projeye uygun çalışma planı yapma

Grup içinde görev dağılımı yapma

Belirlenen konunun önemini ortaya koyma

Hazırlanan proje sonunda ne lür sonuçlara ulaşılmak islendiğini ortaya koyma

TOPLAM

II. PROJENİN İÇERİĞİ

Proje konusunda bilimsel açıdan doğru bilgiler aktarma

Toplanan bilgileri analiz etme

Elde edilen bilgilerden çıkarımda bulunma

Yapılan çalışmanın orijinal olmasına özen gösterme

Yapılan çıkarımların nedenlerini ortaya koyma

Yapılan çalışmada eleştirel düşünme becerisini gösterme

Hazırlanan raporu resimler, gazete haberleri, çizimler, tablo, grafik ve istatistiklerle destekleme

Metne aktarılan tüm bilgilerde Türkçeyi doğru biçimde kullanma

Yararlanılan kaynakları rapora yansıtma

TOPLAM

III. SUNU YAPMA

Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma

Sunuyu hedefe yönelik materyalle destekleme

Sunuda akıcı bir dil ve beden dilini kullanma

Sorulara cevap verme

Verilen sürede sunuyu yapma

Sunum sırasında Türkçeyi doğru biçimde kullanma

TOPLAM

GENEL TOPLAM

13 Ekim 2009 19:32

sevdan bir ateş
Yasaklı

thanks hocam

Toplam 8 mesaj