Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : incir.receli
30 Eylül 2009 22:54  


ücretli öğretmen ders saat ücreti?

arkadaşlar ücretli öğretmenin ders saati ne kadar? kesin bir miktar yok gibi. sonuçta ders saati başına ücret alıyorsak ve ders saati belliyse sorun nerde? 27 saat için ne kadar ücret almalıyım?

30 Eylül 2009 22:58

ing.memet

hocam gecen yıl 5.6 idi bu sene 6.3 diye bi duyum aldım ama tam kesin degil.700 civarı falan yapar seninki tatil falan olmadıgı ay.

30 Eylül 2009 23:17

imsiyat

:) sorunda o. kimse kesin bilmiyor.

bir programla hesapladım.

gündüz brüt: 845 TL

kesintiler toplam: 231 TL

toplam net: 613 TL

çıktı.

bu kadar kesintiye ancak yuh diyorum. üç kuruşa çalıştırıyorlar bir de bu kadar para kesiyorlar.

30 Eylül 2009 23:20

ing.memet

yaparlar evt ben gecen sene 30 saat gryodum haftada tatil olmadıgı aylarda 700 ile 750 arsı degisyodu

30 Eylül 2009 23:50

bilisimcii

evet yaa ücretli öğretmen ders saati ne kadar kesin bi bilgisi olan söyler mi lütfen...

01 Ekim 2009 06:39

ayhi
Kapalı

şu an ücretli öğr. için bir ders saati net ücreti: 5,682456 TL TL (sözleşmeli öğr. için de yanı miktar geçerli)

artı bekarlar için 49,95 TL asgari geçim indirimi

bir ayda 4 haftadan 30'ar derse girilirse, 731,55 TL ücret alınır

bir ayda 4 haftadan 27'şer derse girilirse, 663,66 TL ücret alınır

bir ayda 4 haftadan 25'şer derse girilirse, 618,2 TL ücret alınır

bir ayda 4 haftadan 14'er derse girilirse, 368,17 TL ücret alınır

verilenler yılsonuna kadar miktarlardır, yılbaşında artış olacaktır (memur zammı ile aynı oranda yani %2,5 olacak gibi gözüküyor)

*************************************************************

Ele geçecek toplam ek ders ücretini hesaplamak için şu adresteki program kullanılabilir:

"Ek Ders Ücreti Hesaplama"

http://www.ozkansoft.com/?p=11

not: ücretli öğretmenler bunun üzerine 49,95 asgari geçim indirimini eklemeleri gerekir

01 Ekim 2009 12:54

fly_fly

hocam 24 saat giriyorum..ne kadar alırm tam ay girince??tşkkrler

01 Ekim 2009 14:11

marlaa

CANIM 570 CİVARI ALIRSIN BİDE BUNUN ÜSTÜNE 49 LİRA EKLE ASGARİ GEÇİM İNDİRİMİ NE EDER...620 CİVARI 24 SAAT DERSE 3 AŞAGI 5 YUKARI O CİVARLARDA

01 Ekim 2009 17:19

ayhi
Kapalı

bir ayda 4 haftadan 24'er derse girilirse, 595,47 TL ücret alınır

01 Ekim 2009 21:47

(dramalı)

Hocam şu anda net alacağınız saat başı 6.20 tl,bir de asgari geçim indirimi var 49.95 tl.Ders saati hesaplarken tatilleri düşerler,mesela istanbul da olanlar 6 ekimde ücret almayacak,o gün tatil.Bu yüzden hesaplarken aylık kaç saat derse girdiğinize bakın.

Yada başka bir yöntem,http://app.sgk.gov.tr/SigortaliHizmet/amp/* adresine girin, ordan ödenmiş olan ücret miktarına bakın,ordaki rakamdan %28 çıkartın(kesinti),üzerine 49.95 asgari geçim yardımını ekleyin alacağınız rakam budur.Ayrıca ssk priminizide kontrol etmiş olursunuz.

17 Ekim 2009 05:03

secilos

asgari geçim indirimi evli olan öğretmenlere verilmiyormu bi arkadas bekarlara veriliyor dye yzmısta :S

17 Ekim 2009 10:43

ayhi
Kapalı

evli ve eşi çalışmayanlara daha yüksek miktarda veriliyor

çocuk sayısına göre de artıyor

http://www.ivdb.gov.tr/pratik/oranlar/asgarigecimind.htm

2009 Yılı için Asgari Geçim İndirimi maaşlara kaç YTL uygulanacak

Medeni Durum

Aylık Asgari Geçim İndirimi Tutarı *

Bekâr

49,95

Evli eşi çalışan

49,95

Evli eşi çalışan 1 çocuk

57,44

Evli eşi çalışan 2 çocuk

64,94

Evli eşi çalışan 3 çocuk

69,93

Evli eşi çalışan 4 çocuk

74,92

Evli eşi çalışmayan

59,94

Evli eşi çalışmayan 1 çocuk

67,43

Evli eşi çalışmayan 2 çocuk

74,93

Evli eşi çalışmayan 3 çocuk

79,92

Evli eşi çalışmayan 4 çocuk

84,92

17 Ekim 2009 11:26

haticekou
Kapalı

dramalı hocam werdgnz bu adrese ben baktım 227.07 tl gozukuyr ne yanı bundan daha da mı az wercekler bana ııı de nasıl yanı ya

17 Ekim 2009 11:28

haticekou
Kapalı

işe gırıs tarıhı:24/09

gün:7

kazanç:227,07

2009 YILI TOPLAMI: 7 227,07

diye bır seyler yazıo pof ya nasıl yanı bn bukdr mı para alcam :(

17 Ekim 2009 12:16

ayhi
Kapalı

@haticekou, o miktar eylül ayına ait brüt miktardır

yanlış hesaplmadıysam 29 derse denk düşüyor

neti de 164,79 TL eder

normalde bir de asgari geçim indirimi de uygulanır. fakat bir hafta için uygulanır mı, uygulanırsa 49,95 mi olur yoksa daha az mı olur bilemiyorum

17 Ekim 2009 12:43

haticekou
Kapalı

29 dersım war ewet hocam yanı ben sadece eylul ıcın bukdr para alcm

17 Ekim 2009 13:04

ayhi
Kapalı

zaten eylül ayında 5 gün çalışmışsınızdır yani 24,25,28,29,30 eylül günleri

17 Ekim 2009 13:05

haticekou
Kapalı

ewet aynen

17 Ekim 2009 13:12

ckartal
Kapalı

ayhı hocam şu ankı ders saatı ücreti 5.65 mi 6.20 mimi kafam karıstı herkes bır sey söylüyor ona göre maası hesaplayacam

17 Ekim 2009 13:46

ayhi
Kapalı

bakınız:

"Birinci ve İkinci Vergi Dilimine Göre Kardolu, Sözleşmeli ve Ücretli Net Ek Ders Ücretleri"

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=373374&page=3

19 Ekim 2009 08:54

secilos

teşekkürler ayhi bu acıklama içimi rahatlattı ama hala ders basına ücretli öğretmenler ne kadar alıyor kesın bi rakam yok demekki değişiyor okuldan okula gecen sene hesapladgmda 5.8 cıkmıstı tatilsiz bu senede öyledir heralde ...

Toplam 51 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?