Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
11 Ekim 2009 16:37  


Kapalı
9/1 dereceli kadrolu öğretmenin maaşları

arkadaşlar 9/1 dereceli öğretmenin ek ders olmadan aldığı net maaşı nedir?doğru bilgileri paylasın lütfen.

11 Ekim 2009 16:49

ukaran
Kapalı

evet yokmu öğretmen olan arkadaşlar?

11 Ekim 2009 16:59

ayhi
Kapalı

eş, çocuk, sendika, dil taz., gibi şeyler yoksa:

***************************

1. vergi dilimde ise:

branş 1302

sınıf 1282

***************************

2. vergi dilimde ise:

branş 1270

sınıf 1250

11 Ekim 2009 17:01

ukaran
Kapalı

bn yeni atanacağımda o vergi dilimi ne anlama gelior hocam?

11 Ekim 2009 17:29

ayhi
Kapalı

şu başlığa bakınız:

Birinci Gelir Vergisi Dilimi (% 15) 8.700TL'ye yükseldi

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=582999

11 Ekim 2009 20:19

kamuran6606

vergi dilimi ocak ayında alınan maaştan yaklaşık 650 TL ve ekdersin ve sınav görevlerinin tamammı ( bürütü toplamı) o ayın vergi matrahı olur.

Ortalama bir öğreten aylık 650 TL maaştan + 400 TL ücretten aylık 1000 TL yakın vergi matrahı olur.

Birinci vergi dilimi 8700 TL'ye kadar %15 olduğuna göre

İlk vergi dilimine 8,5 ayda giresiniz. 9. Ayda ise %20 lik dilimden maaşınızdan kesinti olur.

Ne gariptir ki Bir eczacı doktor veya kuyumcu yıllık vergi matrahını 4000 TL geçmez. Ama garip bir öğretmen nerdeyse yıllık 10000 TL bulur. u demek oluyorki öğretmen bazı esnaftan iyi kazanıyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 Ekim 2009 20:28

bote0507b

arkadaşlar 16 eylül 2009 da atandım, branş öğretmeniyim.

eylül maaşım 1289.75 tl dir.

sendika ve ilksan, sağlık vb hiçbir kesintim yok bekar 9/1 stajyer öğretmenim.

11 Ekim 2009 20:39

ukaran
Kapalı

ya arkadaslar bu öğretmendeki vergi kesintisi dier memurlarda örneğin poliste bankacıda postanede calısan vs memurluklarında da aynı orandamı kesilior.

11 Ekim 2009 20:46

ayhi
Kapalı

ister devlet ister özel olsun, bütün gelir karşlığı çalışanlar için aynı

11 Ekim 2009 20:48

Sonmezx

hocam ben 8 in 2 siyim ve 1280 lira alıyorum normal mş oluyor bu şimdi?

11 Ekim 2009 20:52

ukaran
Kapalı

evet sonmezx arkadasm bide o durum var.yeni atanan bi kişi 1300 diyo kimisi 1290 diyo siz en azından yıl geçmiş daha az bu neden kaynaklanıo.

11 Ekim 2009 20:59

ayhi
Kapalı

cevap basit: 2. vergi dilimine girmişsiniz

11 Ekim 2009 21:05

ukaran
Kapalı

benim hangi vergi dilimine gireceğime kim ve nasıl karar verio.bn onu hala anlamadım belki kızacaksınız ama.

13 Ekim 2009 19:59

ukaran
Kapalı

güncel

13 Ekim 2009 20:01

ukaran
Kapalı

güncel

13 Ekim 2009 20:17

mehmeting002

ayhi hocam ben kac aydır 1233 alıyorum. hata yokmu 2.vergi dilimdeyim.

13 Ekim 2009 20:20

laciwert

ukaran hocam bu yıl devletten aldığınız vergiye dahil maaş ve ekders tutarınız(Yıllık vergi matrahı) 8700 TL yi geçince %15 olan vergi %20 ye çıkıyor. Bu aylarda genelde pekçok gişi girmiş oluyor yada önümüzdeki ay.

13 Ekim 2009 20:49

alamak_esk
Kapalı

2008 ağustos.da atandım kadrolu fenciyim 1318 tl

13 Ekim 2009 21:16

ayhi
Kapalı

@mehmeting002, sizin maaşınızdaki hatayı bulmak yazdım ama siz cevap vermediniz:

*************************************************************

15 eylül maaşlar

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=749551&page=3

20 Eylül 2009 19:43 Düzenle Sil

hocam eski bordrolarda da 1209 1233 1233 yazıyor

mehmeting002

20 Eylül 2009 20:08 Düzenle Sil

sanırım ingilizce öğretmenisiniz, yani ilksan kesintisi yok

gerçekten maaşınız düşük gibi görünüyor

son bordronuzdan baştaki kişiler bilgiler hariç olmak üzere geri kalanını buraya kopyalayıp yapıştırırsanız, belki eksik kısmın ne olduğunu anlaşılır

ayhi

13 Ekim 2009 22:10

ukaran
Kapalı

güncel

13 Ekim 2009 22:37

ukaran
Kapalı

GÜNCEL

Toplam 72 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?