Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : oto-danisman-expert
03 Kasım 2009 16:04  


clio symbol hakkında iyi kötü görüşlere ihtiyacım var please

görüşlerinizi brkliyorum....

03 Kasım 2009 16:20

eğitimci311

renonun son çıkan araçları fena değil ama ben yinede renodan uzak durmanı tavsiye ederim.

03 Kasım 2009 22:17

ehrk

ne gibi özelliklerinden dolayı dediin öğrenebilirmiym*

03 Kasım 2009 23:54

e_yanardağ
Kapalı

Ben 2010 model yeni symblo unu aldım çok güzel bir araç 1.4 benzinlisini aldım arabanın yol tutuşu çok hoşuma gitti birde araba 100 den sonra savruluyor diyorlar bence onu diyenler araba kullanmayı bilmiyorlar ben 140 la gidiyorum sanki 90-100 gibi sanıyorum ayrıca şunu da söyleyeyim yeni tipi çom güzel hemde yol tutuşu güzel almak isteyenlere tavsiye olunur.Kulaktan dolma bilgilere değil binin arabaya kullanın test edin ondan sonra alın.

04 Kasım 2009 00:14

devran82
Yasaklı

kimse kusura bakmasın da clio ya da symbole iyi diyen adam arabanın a'sından anlamıyordur.

nedenleri:

-kesinlikle sağlam değil. sert plastikten yaplmışlardır işçilik pek yoktur. kaza anında hamura döner. elle kaportasına bakın anlarsınız.

-ucuz değillerdir. ona vereceğin parayla gider japon ya da alman arabası alabilirsin. 2. el bir corolla ya da wolkswagen bundan kat kat iyidir.

-yol tutuşu berbattır.

ama nedense renault ülkemizde bir piyasadır tutturmuş gidiyor. mantık şu : o kadar millet alıyor elbet bir şey vardır. kesinlikle dandik bir araba. renault sınıfından uzak dur. alacaksan japon ya da alman al.

04 Kasım 2009 00:41

By_Onder

alınabilir bi araç eğer bagaj ihtiyacınız yoksa hp ği birazdaha tavsiye ederim biraz dış görünüm biraz iç dizayn biraz yol tutuş ve fren konusunda symbolden bi gömlek daha üstün en önemliside 16 v olması kaportasının plastik malzemeden yapılmış olmasının bi eksi olarak düşünülmesi beni şaşırtıyor üstelik bu malzeme aracın tümünde değil ön arka çamurluk tamponlar ve ön panelde kullanılmıştır bencede bi artıdır hi değilse çürümelere karşı

kaza anında altınızdaki araç volvo mercedes saab subaru bunun gibi sayabileceğim bikaç markadan biri değilse zaten kaportanın güvenlik adına çok fazla etkisinin olduğunu söyleyemem bu iş şase ve bi takım benzeri ekipmanlar tarafından sağlanır ve günümüz otomobilleri bi takım mecburi testlerden geçirilerek piyasaya sürülür gönül rahatlığıyla alınabilinir... illa gözle görülür artıları derseniz...

düşük motor beraberinde düşük vergi düşük yakıt sarfiyatı ucuz ve bol miktarda yedek parça yaygın ve güvenilir servis ağı bunlarında yanında ortaklıkta olsa bir japon bir alman tercih edeceğimi birazda ilerleyen yıllarda gelişimine katkı sağlamak için türk malı olması diorum...

04 Kasım 2009 18:05

ehrk

1.4 kullanan çok benzin harcıomu 100 kmye ne kadar yakıo birde hydai accent era arasında kaldım ne dersiniz

04 Kasım 2009 18:53

e_yanardağ
Kapalı

Beğenmeyen alması bu kadar basit ama satış sayılarını açın bir bakın biri bu kadar insan akılsız da sen misin akıllı?

05 Kasım 2009 17:30

ümran.p.
Kapalı

ben arabanın güvenli olmasına bakarım clio sembol kagıt gibi araba.en ufak bir kazada kagıt gibi buruş buruş.güvenlik sıfır...

05 Kasım 2009 23:41

torunosmanlı

arkadaşlar kaza haberlerini izliyorum,mercedes gibi arablar hariç genelde haşat.antalya konya arası geçen yıl opel vectra yeni kasa 5 kişi hayatını kaybetti.yani ecelin geldiyse clio ymuş opelmiş farketmiyor.dört akrabam hacı muratla 2-3 takla atmıştı yıllar önce hiç biri doğru dürüst yaralanmadı bile.10 yıldır kartal kullanıyorum allaha şükür kaza yapmadım bişey olmadı.kartal dan adi sacı olan araba yoktur heralde.cli oya bindin çok iyi geldi çünkü fiyatıda ekonomik yakıtıda.12-15 arası para ayırabilen orta halli biri için ideal.bende isterim o paraya 2003 opel astra almay ama ikinci el araba biyeri arıza yapsa altından kalkmak zor.yani bence clio iyi ,araban clio da olsa opelde olsa dikkatli kullanıp kurallara uydunmu allahın izniyle bişey olmaz.

06 Kasım 2009 00:16

egemenbaris

ben de era'yı öneririm. renault ülkemizde çok tutuyor ama!!! o parayı kesinlikle haketmiyor..

06 Kasım 2009 01:09

devran82
Yasaklı

yaw hani görmesek dokunmasak binmemeiş olsak bu beş para etmez arabayı mercedes diye nerdeyse yutturacaksınız. fiyatı ucuz değil. o paraya ford ya da corolla alabilirsin. (2.el)güvenlik sıfır . kaportasına elle basın bakalım nasıl çöküyor. iç dizayn nenemin arabası gibi. broadwaydan biraz farklı . yol tutuşu berbat. ama türkiyede pazarı varmış da az yakarmış da bla bla bla. yahu kardeşim derdin para mı başka araba al taktır tüpünü . derdin pazar mı satış mı ? al o zaman bir corolla bak sattığın gün kaparlar. hala bana bu arabayı övmüyorlar mı sinirlenmemek elde değil. gidin bir sorun bakalım fransızlar kendi arabaları olan clio ya da symbole biniyorlar mı ? yurt dışında doğru dürüst tanınmıyor bile. ama yurdum insanı çok rağbet ediyor nedense. kardeş sen övenlere bakma . clio ya da symbole binen arkadaşım da var asla tavsiye etmiyor. bir kere almış işte.

ya japon ya alman. başkası yalan unutma.

06 Kasım 2009 03:42

cev__her

fransız tenekesi:)))

06 Kasım 2009 17:36

e_yanardağ
Kapalı

Peki satış sıralamasında 1.durumdadır symbol alan bu kadar millet deli siz mi akıllısınız?Arkadaşın söylediği araçların hepsini kullandınız mı da yorum yapıyorsunuz bırakın şu kulaktan dolma bilgileri.arabaya binin ondan sonra yorum yapın.Birde ne kadar ekmek o kadar köfte iki araç arasında fiyat farkını unutmayınız ama symbol sınıfında en iyi otomobillerden biridir.Ben 2010 aldım yol tutuşu kötü diyenlere söylüyorum geçen bursadan dönüyorum araba 50 ile gidiyor sandım bir baktım 100 müş ayrıca biraz gaza hafif dokundum 140 ı gördü araba hiçte sağa sola gezmiyor uçacak gibi diyenlere de diyorum araba kullanmayı bilmiyorsunuz ve arabaya çamur atıyorsunuz virajlara 100 le girdiğim oluyor hiç atmıyor kendini.Evet Focus gibi arabalar daha güzel ama sıfır km si 40 bin tl symbolun yarı fiyatında birde bu açıdan bakın.Ayrıca yaktığı benzinide söylememe gerek yok.

07 Kasım 2009 02:16

BlackPuma

devran 82 bravo!! Şuan seri üretimde olan Clio kadar dandik bir araba yok (çin hariç). Güvenlik rezalet ötesi. Plastik kalitesi berbat, yol tutuştan bahsetmek bile istemiyorum. İnanamıyorum ya, 30bin liraya bile Symbol var!!! O fiyata alınabilcek full paket kaliteli arabaları sayamıyorum bile. Sırf yedek parçası ucuz diye, kolay satılıyor diye bu Symbol asla alınmaz. 15-20 bin km deki full güvenlikli(10 airbag-abs,bas,esp,asr...), Euro N-Cap testinden 5 yıldızlı Alman efsanesi de, sifir symbol de aynı fiyat. Yedek parçası pahalı olur diye korkmayın. Kaliteli marka kolay kolay arza yapmaz. Symbol 1 haftada, Wv,opel,honda 10-15 günde satılır. Golf V le Ankara'dan Aksaray'a 150-160 km hızla dalgalı kötü yolda rahatlıkla gidiliyor. (ki 161km de radara takıldım o ayrı) O yol dalgalanmalarından bir de symbol le geçin bakalım. Allah korusun, direk önce bikaç santim havada sonra tarladasınız. O, 120 ile giderken 60 la gidiyomuş hissini symbol e verilen parayla alabilceğiniz hemen her Alman yada Japon arabası da rahatlıkla hatta kesinlikle fazla fazla verir. Ayrıca symbol ün satışında özel şirketlerin filo siparişleri önemli bir yer alır. Ve son olarak kesinlikle iddia ediyorum ki, arabadan gerçekten anlayan hiç bir kimse binmek amaçlı sıfır symbol almaz.

07 Kasım 2009 13:31

e_yanardağ
Kapalı

BlackPuma hayatında kaç defa araba kullandın birader yada şöyle sorayım yeni symbolu kullandın mı?Tabi araba kullanmayı biliyorsan.

07 Kasım 2009 22:37

BlackPuma

Hocam ilkokul 5 e giderken boş yollarda kullanmaya başlamıştım. Orta 2 ye giderken, yani tam 13 yaşımda babamdan gizli yaptırdığım yedek anahtarım vardı. Trafiğe ilk kez de o yılın yazında, 2 arkadaşımla Beştepe Meriç sokaktan çıkıp Emek 8. caddenin sonuna kadar gidip geri dönmüştüm. Ankaralı olanlar bilir, o yıllarda da caddenin trafiği baya vardı ,hala da öyle. O gün bu gündür arabanın tepesinden inmem. On yıldır da kendi aracım var. Doğruya dogru, eski kasa tamam ama yeni Symbol e hiç binmedim. Belki abartıyor da olabilirim

14 Kasım 2009 00:14

gmrkmhfz

e-yanardağ;

clıonun satış rakamlarının yüksek olmasının sebebı;

- şirketlerin toplu alım yapması( sanmayın kı şirketler personelını düşünüyor sırf ucuz dıye alıyorlar)

- araç kıralama şirketleri. ( az parayla daha cok araba alıp daha fazla kazanmak)

- taksıcıler ( dizel clıo az yakıyor)

- memurlar.

15 Kasım 2009 16:25

e_yanardağ
Kapalı

gmrkmhfz PEKİ BU FİYATA BİR TANE SIFIR KM(FORD,VW,OPEL,VS.) ARAÇ GÖSTER BİZDE ALALIM.SAKIN DEMEYİN SIFIR SYMBOL FİYATINA İKİNCİ EL FOCUS TOYOTA AL DİYE KARDEŞ BEN İKİNCİ ELİN TADINA BAKTIM AMA TEMİZİNİ BULMAK ÇOK ZOR.LPG TAKMAYI ÖNEREN AKILLI VATANDAŞ KAÇ TANE KAPALI OTOPARKA VE SERVİSE GİREBİLİYORSUN YETKİLİ OLANINA?EĞER BU FİYATA VW FORD ARAÇ YAPSIN ALALIM AMA FORDUN EN UCUZ ARACI FORD KA ODA NEYE BENZEDİĞİ BELLİ DEĞİL VE 25 BİN TL.

15 Kasım 2009 19:33

gmrkmhfz

e-yanardağ;

0 km clio fiyatına 0 km avrupa araç ( fransız otolar hariç) alınmaz. biraz daha fazla para vermek gerekir. ama ınanın verdiğiniz o fazla para, satın aldığınız kaliteye değiyor. ama ülkemizde araba ile duygusal bir bağ kurulduğu için onu aileden biri olarak görüyoruz ve elimizden geldiğince 0 km araba almaya çalışıyoruz. sonuçta o araba bir mekanik alet, para veririsin alırsın, para verirler satarsın. bu kadar basit. olaya bu açıdan bakılınca bir arsa yada bilgisayardan farksızdır.

piyasa da o kadar çok temiz 2. el oto varki. sadece biraz bakmak yeterli.kendimden bir örnek vermek gerekirse, babam 1999 da 2. el temiz bir otomobil aldı. geçenlerde aracın km sine baktım; 10 yılda sadece 40.000 km yol gitmiş araba. kaldı ki babam arabasıona düşkün biri değildir. pek çok komşumuzda bizim gibi.

şu pahalılıkta benzinli araç kullanmak her baba yiğidinin harcı değil. dizel yada lpg kullanmak lazım. tamam kapalı otoparklara lpg li araçları almıyorlar. burada eskilerin bir sözünü hatırlatmak isterim " her nimetin bir külfeti, her külfetin bir nimeti vardır".

fiyat konusuna gelince;

tabi ki o fiyata vw , ford yada diğer markalar araç üretmezler. maliyeti kurtamazlar. fiyatı düşük tutmak için; kalite ve malzemeden ödün vermeniz gerekmektedir. clionun fiyatının yüksek olmasının tek sebebi talebin fazla olmasıdır. şahsen ben renault'un sahibi olsam clio ları 40.000 tl den satarım. nasıl olsa satılıyor. son yıllarda otomobil bayileri parayı oto satışından değil, servis araç alım satımından kazanmaktadır. her marka için geçerlidir bu. 0 km araç satışından elde ettikleri kar oldukça düşüktür ve bu para personel , elektrık masrafları ve vergılerı ancak karşılamaktadır.

son olarak;

eğer ülkemizde 4 yaşındaki volvo s40'a 30.000 tl ye sahip olunabiliyorsa clio sayesindedir.

15 Kasım 2009 23:27

e_yanardağ
Kapalı

Syanı gmrkmhfz az önce forumda okudum vatandaşın biri symbol gaz tenekesi ve alan kişi arabanın a'sından anlamıyor şeklinde alaycı bir konuşmasını okuyunca benim sinirleim zıpladı ya tamam arabanın malzemesi fiyatına göre olabilir ve birinci sınıf olmayabaliri ve eksik yönleri olabilir ama bu nedenlerle bu arabayı alan arabadan anlamıyor teneke denilince gerçekten ayıptır kişilerin kararlarına saygı duymak sadece saygı duyuyorum demekle olmuyor ifade ederken de göstermek gerekir aslında çok sakin bir kişiliğim var ama bilmişlik taslayanlara da tavrım çok serttir.Servis fiyatları ve ikinci el için söylediklerinize katılıyorum doğru tesbit yetmişsiniz keşke ekonomik durumlar çok güzel olsada x5 binsek ama malesef ekonomik durum.Dizel araba ve lpg'li aracı çok fazla gezmediğim için tercih etmedim.Ama C segmenti bir araba alırsam lpg yerine dizel almayı düşünürüm.

Toplam 26 mesaj