Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler :
«228229230231232233234235236237238239»
30 Aralık 2012 21:46

turkona

Internal Server Error yazıyor


xxel, 2 yıl önce - Alıntıya git

Memurlar@gmail.com adresine gönderiniz yayımlanmasını isteyiniz.

Yayımlandıktan sonra burada her zaman elinizin altında olur. Bazı arkadaşlarımız upload sitesinden falan demiş burada biliyorsunuz başka bir sitenin reklamına girer.

Siz benim dediğim gibi yapınız yada bana özelden gönderebilirseniz ben ilgileneyim.

Saygılar

30 Aralık 2012 22:03

xxel

Benim anlamadığım bir şey var arkadaşlar. Neden şimdi başlık değişsin ya da değişmesin konusuna takıldınız ki ? Her şey tamam da bir o derdimiz mi kaldı ? Yıllardır burda bu başlık altında zaten yorum yazan kişi sayısı belli takılan üye sayısı belli. Neyi paylaşamıyorsunuz ? Kanaatimce bizim daha ÖNCELİKLİ sorunlarımız mevcut iken bu tür gereksiz uğraşılar sadece zaman kaybı olur. saygılarımla.....


mavi_umut, 2 yıl önce - Alıntıya git

ben bu konu da mavi umut a katılıyorum, mesela 70 barajı gecen ama kontejana takılan 2800 arkadaşlar dışındaki arkadaşlara ve şartsız ve sınavsız gihe geçmek gibi konuları ele alalım diyorumve en az ortaokul mezunu her hizmetlilyi alsınlar

30 Aralık 2012 22:44

Mütevaziii

hikmet hocam özelden mesaj attım tlf. yazdım beni ararmısın

30 Aralık 2012 22:45

Mütevaziii

güzel vatanım ( hikmet hocam ) lütfen özeli okurmusun

30 Aralık 2012 23:41

ahmet biçici

herkese sevgi ve saygılarımla---herşeyi hallettikte başlığımızmı kaldı anlamıyorum ne var başlığımızda deyiştirmek neyi deyiştirecek bu kadar yazışma yapılmış sorunlar dile getirilmiş doğmuş ve büyümüş bir cocuğu tekrar kücük yapıp konuşmamı öğreteceğiz bence başlığımız cok iyi deyişmesin saygılarımla

31 Aralık 2012 00:55

turkona

herkese sevgi ve saygılarımla---herşeyi hallettikte başlığımızmı kaldı anlamıyorum ne var başlığımızda deyiştirmek neyi deyiştirecek bu kadar yazışma yapılmış sorunlar dile getirilmiş doğmuş ve büyümüş bir cocuğu tekrar kücük yapıp konuşmamı öğreteceğiz bence başlığımız cok iyi deyişmesin saygılarımla


ahmet biçici, 2 yıl önce - Alıntıya git

Bu başlık kalacak ve de değiştirilmeyecektir. Aynı türden başlık açılmamasını da rica ediyorum aksi halde başlık kapatmaya gidilmektedir. Eskisi gibi birleştirme işlemi olmaması nedeni ile bu konu da daha yapıcı olmak gerekir diye düşünüyorum.

Saygılar

31 Aralık 2012 07:16

ilksar

Sağlık Bakanlığına 70 puan üstü alan kimle mesajlaşsak siteye şikayette bulunuyorsun bunu kaldır bunu yasakla,buna ceza verin diye.

geçen bir arkadaş burda ne zaman harcayacağım dedi gitti,bugünde golden rumuzlu arkadaş ne uğraşacağım basit işlerle ceza verdirmiş forumda 3 gün yazamasın diye cevap yazıyor ona gerek yok silerim üyeliğimi diyor sen napmaya çalışıyorsun.

sen yükselemiyorsun diye milletin suçu günahı ne.

Diğer sitelere bakıyorum onlarca yorum var buraya bakıyorum kimsede çıt yok anladımki engel olan biri var.

Şikayet etmene gerek yok bende üyelik iptal ediyorum zaten VHKİ'de görüşürüz... Az kaldı.


caydemle, 2 yıl önce - Alıntıya git

2005 yılından bu yana bu sitenin üyesiyim okuyorum ve üyeliklerini silen arkadaşlarda başlık kalksın istemiyor ama editör ısrarla kamu hastaneleri adı altında bile başlık açtırmaya tahammül edemediğini farkettim.Bu site için çok üzücü.

ve bana yazışma konusunda hele hele özel bilgilerinizi buradan paylaşmamanız daha mantıklı olur diye düşünyorum.çözüm bulunması için şurda konuşalım fikrine tahammül edemeyen bir sistem oluşturulmuş burada.zaten ana sayfada haber yorumlara bakarsanız iyice milli eğitim sitesi olduğunu anlarsınız.

Kısa vadede değil ama yeni ve benzer bir site açıldığında bu memurlar net için bir son olur.

Kamu hastaneleri başlığından neden bu kadar rahatsızlık duyuluyor anlayan anlar.İstenmiyoruz.

Ben üyeliğimi silermiyim,silmem ama buralardada özelimi paylaşmam.

Ne zaman ki Yeni bir aktif site açılır hadi bana eyvallah bunuda açık yüreklilikle söylüyorum.

31 Aralık 2012 07:58

bactrim

Memurlar@gmail.com adresine gönderiniz yayımlanmasını isteyiniz.

Yayımlandıktan sonra burada her zaman elinizin altında olur. Bazı arkadaşlarımız upload sitesinden falan demiş burada biliyorsunuz başka bir sitenin reklamına girer.

Siz benim dediğim gibi yapınız yada bana özelden gönderebilirseniz ben ilgileneyim.

Saygılar


turkona, 2 yıl önce - Alıntıya git

Sayın Editör Günaydın....Bazı arkadaşlar benim, isim söyleseniz daha iyi olur bence...site reklamınıda vermedim her kullanıcı ve paylaşımcı bunu yapıyor..amacım reklam değildi. verdiğim link dosya yükleme linki dosyayyı ordan yükleyip burdan lazım olan arkadaşlar paylaşacaktı. burası bilgi paylaşım platformu değilmi? Saygılar esen kalınız....

31 Aralık 2012 08:10

oman

bactirim sana katılıyorum, senden iyi haberleri bekliyorum, editör sb ye hiç olumlu bakmıyor

31 Aralık 2012 08:56

pancu25

arkadaşlar günaydın bactrim abi tşk ederim. umarım herkes bugün şu kadrolara kavuşurda hepimiz hakettiğimiz yere geliriz.cuma günü halk sağlığını aradım dediler ki bakanlık da yazın gelecek kuruma ondan kendi kurumum bana tebliğden sonra resmen başlamış oluyorum.yanlız bir arkadşımız yazısında çkys kullanıcısı arkadaş çıktıyı aldıktan sonra bana tebliğ ettiler dedi resmen başladım dedi bence bir yerde bi yanlışlık var.acaba tam olarak nasıl olacak

31 Aralık 2012 09:02

xxel

arkadaşlar ben değimesini istemiyorum ama illa değişcekse sağlık bakanlığında çalışan hizmetlerinin bilgi ve sıkıntıları paylaştığı bir ortam diye biliriz

bu başlık çok güzel çünkü biz işyerinde hep sıkıntı çekiyoruz hem bazı amirler veya üst memurlar yapacağı işi hizmetliden öğreniyor ama öğrenince hizmetliye elem ve cefa ediyor bir de aşalıyorlar

31 Aralık 2012 09:11

bactrim

arkadaşlar günaydın bactrim abi tşk ederim. umarım herkes bugün şu kadrolara kavuşurda hepimiz hakettiğimiz yere geliriz.cuma günü halk sağlığını aradım dediler ki bakanlık da yazın gelecek kuruma ondan kendi kurumum bana tebliğden sonra resmen başlamış oluyorum.yanlız bir arkadşımız yazısında çkys kullanıcısı arkadaş çıktıyı aldıktan sonra bana tebliğ ettiler dedi resmen başladım dedi bence bir yerde bi yanlışlık var.acaba tam olarak nasıl olacak


pancu25, 2 yıl önce - Alıntıya git

Saygılarımla Merhaba...Pancu25 arkadaşım İnşallah bügün tümü çkys'ye düşerde burada paylaşırım.

ÇKYS'ye düştükten sonra bağlı bulunduğun Müdürlük tarafından eski görevinden ayrılış yeni görevine başlayış yazısını tebliğ edilecek.

Saygılarımla....

31 Aralık 2012 09:17

bkocabay

sağlık bakanlığı 2013 eğitim planı

113- Görevde Yükselme Eğitimi - Personelin üst görevlere hazırlanmalarını sağlamak

Veri Hazırlama ve Kntrol İşletmeni Antalya, Muğla, Ekim ayı,11 gün ,500 kişi
Memur ve ihtiyaç duyulan diğer branşlarda Antalya, Muğla, Kasım ayı 11 gün 500 kişi
Şube Müdürü Ankara, Aralık ayı 11gün 500 kişi

hadi hayırlı olsun millet ....

31 Aralık 2012 09:18

bkocabay

sağlık bakanlığı 2013 eğitim planı

113- Görevde Yükselme Eğitimi - Personelin üst görevlere hazırlanmalarını sağlamak

Veri Hazırlama ve Kntrol İşletmeni Antalya, Muğla, Ekim ayı,11 gün ,500 kişi
Memur ve ihtiyaç duyulan diğer branşlarda Antalya, Muğla, Kasım ayı 11 gün 500 kişi
Şube Müdürü Ankara, Aralık ayı 11gün 500 kişi

hadi hayırlı olsun millet ....


bkocabay, 2 yıl önce - Alıntıya git

http://www.personelsaglik.com.tr/images/dosyalarim/2013_hie_programi.pdf

eğitim planı

31 Aralık 2012 09:49

ahmet biçici

bactrim ne oldu bu atamalar harbiden uyuz ettiler bizi

31 Aralık 2012 09:52

bactrim

bactrim ne oldu bu atamalar harbiden uyuz ettiler bizi


ahmet biçici, 2 yıl önce - Alıntıya git

Hoşgeldin Ahmet kardeş ÇKYS'deyim az kaldı...Cuma günü Halk Sağlığına çkys'ye Bakanlık saat 11:00'da attı....az kaldıııı....seni burdan müjdeleyeceğim inşallah selametle kalınız....

31 Aralık 2012 11:29

ahmet biçici

BACTRİM ÖZELİNE BAK SAYGILAR

31 Aralık 2012 11:54

bactrim

Sağlık Bakanlığına

Beklemek nasıl bir şeydir bilir misin?
Hani mumu yakarsında damla damla erir ya,
İşte aynen öyle birşeydir dostum...
Beklemek insanı damla damla eritir,
Ve beklenen gelmeyecekse zaten hayat bitmiştir.

İnşallah gönüllerde bir tebessümde bırakmışımda ne mutlu bana

Halen tık yok....selametle

31 Aralık 2012 11:56

oman

aynen katılıyorum

31 Aralık 2012 12:13

bactrim

aynen katılıyorum


oman, 2 yıl önce - Alıntıya git

İlgi ve alakanıza teşekkürler Değerli oman kardeşim...berhudar olun.....

Toplam 5167 mesaj
«228229230231232233234235236237238239»