Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : battusay01ece_kimya
07 Aralık 2009 16:04  


Yasaklı
son durum formasyon

15:51

Özcan'dan Çubukçu'ya "Katsayı" Ziyareti

ANKARA (A.A) - 07.12.2009 - YÖK Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan, yarın yeni "katsayı" düzenlemesi için toplanacak YÖK Genel Kurulu öncesi, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu'yu makamında ziyaret etti.

Alınan bilgiye göre, yaklaşık 1.5 saat süren görüşmede, Danıştay'ın "katsayı" ile ilgili yürütmeyi durdurma kararı konusunda yaşanan gelişmelerle ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.

Çubukçu-Özcan görüşmesinde, ayrıca, fen edebiyat fakültesi öğrencilerine pedagojik formasyon verilmesi konusunun da ele alındığı bildirildi.

Kaynak : Anadolu Ajansı

http://haber.turk.net/EGT/2362786/Ozcan-dan-Cubukcu-ya--Katsayi--Ziyareti

07 Aralık 2009 16:09

frentzen41

haberi ilk okuduğumda heyecanlandım.ancak haberde sadece "fen edebiyat fakültesi öğrencilerine " ibaresinin geçmesi ve mezun sözcüğünün geçmemesi bütün umudumu kırdı.belki de haberi yazanlar mezunlarla ilgili bir formasyon beklentisinin olduğunu bilmiyorlardır..

07 Aralık 2009 16:15

moonrose_wave

haberi yapanlara soralım bizde mezunlar için var mı bi değişiklik diye.

07 Aralık 2009 16:35

frentzen41

http://www.haber7.com/haber/20091207/Ozcan-ve-Cubukcu-katsayiyi-gorustu.php

bu linkte biraz daha güzel şeyler var..

07 Aralık 2009 16:39

moonrose_wave

evet en azından mezun diye yazmışlar da keşke yorum yapılabilseydi sanki daha güzel olurdu gibi...

07 Aralık 2009 16:44

ankarali_06

ya arkadaşlar bu yök başkanı allah aşkına tutturmuş fen edebiyat öğrencilerine formasyon ya kardeşim birde mezunlar için konuş be adam.ya onlarada vercez de yada onlara vermeyecez de.ne yani bu kadar zormu yav bunu konuşmak.ama arkadaşlar birkaç avukatla konuştum okuyanlara veripte size vermezse dediler.en az 20 kişilk bir grup oluşturun danıştaya yürütmeyi durdurmalı bir dava açın kesinlikle kazanırsınız dediler.yüzde yüz kazanırsınız diyolar öyle şey olmaz onlara veriyosa sizede verckler dediler.

07 Aralık 2009 16:47

ankarali_06

ya arkadaşlar özür dilerim başlıgı okumamışım dogru başlıkta mezunlar ibaresi geçmiş.ama bu adam 3 aydan 3 aya bir bunu konuşrsa yani verilemsi için icraat yapmazsa valla bu bilgisayar başında ömrümüzü tüketiriz.

07 Aralık 2009 16:55

frentzen41

benim umudum yok zaten.en azından kontenjanları arttırsınlar.

07 Aralık 2009 22:49

gülümse_93

ve ara dönemde formasyonu bütün üniversiteler açsa bari yoksa bu yıl atanma umutlarımız biter zaten sonra seçim olur ve formasyonu alsakta ortada kalırız önemli olan bizi eylüle yada şubata yetiştirmeleri.....

08 Aralık 2009 00:35

-hasfizikçi-

ne kadar bencilsiniz dava açalım durdurulsun karar

bu mu yani okuyanlara da verilmezse çokmu mutlu olacaksınız nasıl bir milletiz

bencillik sınırları aşılmış hepimiz aynı durumda olabilirdik gerçekten bazı yorumları okuyunca insanlığımdan utanıyorum

yök ne hale getirdin bizleri Kardeş kardeşin mutluluğunu görmeye dayanamıyor ben değilsem o da olmasın diyor

08 Aralık 2009 07:30

caner gül

arkadaşlar zaten okuyanlar formasyon alıyor.yök başkanı mezunlar için bir formül arıyor.bir linkte sertifika verilmesi ile ilgili görüşüldü yazıyor.siz hemen adama olmadık hakaretler ediyorsunuz.göreceksiniz çok yakında mezunlar da formasyon alacak.şu an hakaret ettiğiniz yök başkanına o zaman dua edeceksiniz.yökün başında gürüz,teziç gibi fef düşmanları yok.şu an yökün başında fef mezunu adam gibi bir adam var.bir de okuyanlar için danıştaya başvurup onlar da almasın mantığı güdüyorsunuz.ben de mezunum.ben almadım onlar da almasın demiyorum.bırakalım bu bencilliği.arkadaşlar okuyanlar ve mezunlar hepsi alsın.almayan bir kişi kalmasın.

Toplam 10 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?