Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler :
02 Haziran 2010 22:48  


ilitama kaç net lazım

s.a arkadaşlar benim diploma notum çok ii değil 65. onun için dgs den kaç net yapmam lazım hem sayısal hem sözel yardımcı olursanız çok sevinirim...

02 Haziran 2010 22:51

imam318

kac kısı gırecek bellı degıl hocam

ama

sozel cozceksınız sayısalla ugrasmamanızı tavsıye ederım

02 Haziran 2010 22:54

kütahyaefdal

benimde durumum farklı değil ama 70 netin altı bizi kurtarmaz kanaatindeyim . çalışmaya devam .

02 Haziran 2010 22:55

*s-m*

yani ortalama 70 sözel 20 sayısal yeter mi acaba

03 Haziran 2010 00:34

nassaar

2009 yılı

73 doğru 7 yanlış sözel

5 doğru 8 yanlış matematik

diploma 69,53

aldığım puan 264

ankaraya 439. sakaryaya 79. olarak yerleştim.

ankarada okuyorum

03 Haziran 2010 00:56

kütahyaefdal

nassaar beni tekrar umutlndırdın teşekkür ederim

03 Haziran 2010 02:14

imam318

ARKADAŞLAR KOTU BI HABERIM VAR

ILITAMDA ARTIK MULAKAATLA OGRENCI ALICAKMIŞ

MTSB DEN 70 ALAMAYANLAR GIREMEYECEKLER MİŞ

MULAKAAT I MUFTULER YAPICAKLAR MIŞ

HERZAMAN Kİ GİBİ EN ONEMLI SORU

DAYILAR KAÇA AYRILIR ??

MIŞŞŞ

ŞAKAAAAAAAAA !!!

AMA NE KADAR GUSEL OLUR DIMI YAA

03 Haziran 2010 08:34

forenforen

Dayılar ikiye ayrılır.

1: Kiramen Katibin

2: Münker Nekir

nasıl davranacağına bağlı

03 Haziran 2010 10:08

hocaemmi

s-m hocam bu sene biraz daha dikkat etmelisiniz çünkü önlisansta okuyan arkadaşların ortalamaları yükseliyor.

çıkan soruları hafız gibi ezberliyolar maşallah

diploma ortalaması 65-70 olan bi arkadaşın 75 sözel 20-25 sayısal yapması lazım.

İlitamlı olmak güzel bi duygu Allah sizlere de nasib etsin inşaallah...

03 Haziran 2010 10:55

dynt007
Yasaklı

son zamanlarda bilincli yada bilincsiz bir haksızlık yapılıyo ben kitapları a dan z ye okudum 3 -4 ay sürekli calıştım ortalamam 66 bugün okuyan birisi sınav akşamından sabahına kadar hazır sorulara calışıyo 23 tane aynı soru cıkınca 80-90 alıyo not ortalaması 80-v.b adalet buysa ben bu adalete karşıyım dgs de ben75 soru yapacam adam 60soruyla sınav kazanacak

03 Haziran 2010 14:06

hocaemmi

dynt007 hocam

ben 2006-2007 de derslere sıkı bi çalışmayla 75 ortalama aldım bulunduğum yerde şaşırıyolardı ama şimdi soruyu ezberleyen 80 90 ortalamadan bahsediyo

BU İLİTAMADA OLUMSUZ YANSIYACAK ÇITA BAYAĞI YÜKSELDİ

haksızlık var mı?

bence var kimiisi ana kitabı hatmedip 60-70 zor alırken bu sistem haksız kazanç gibi

ne diyelim hayırlısı

03 Haziran 2010 18:15

hüzün_lü

aöf e telefon açmak lazım.

04 Haziran 2010 00:22

ACEMİMÜEZZİN

hocalarım gördüğüm kadarıyla inşaallah bu sene aöfden mezun olacağız diploma notumda 85 falan kaç net lazım yerleşen daha öncden giren abi ve ablalarım lütfen yardım edin en azından bi fikir verin

04 Haziran 2010 00:44

seham

Arkadaşlar İLİTAM bu yıl toplam 242 si örgün olmak üzere3242 küsür öğrenci alacak onun için netler biraz daha düşebilir kanaatindeyim. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur

Selametle

04 Haziran 2010 11:02

theimam24

arkadaşlar dgs'de sayısal çözmek puan getiriyor mu lütfen tam bilgisi olan yazsın.ben

2007 dgs'de SAYISAL: 14 doğru 2 yanlış SÖZELDE : 63 doğru 14 yanlış yaptım : 230,551

2009 DGS 'de SAYISAL: 17 DOĞRU 5 YANLIŞ SÖZEL : 66 DOĞRU 14 YANLIŞ YAPTIM 242,896 ALDIM . gördüğüm kadarıyla sayısalın faydası yok gibi. ( diploma notum 60,20. ) yardımcı olursanız sevinirim.

04 Haziran 2010 14:00

sefesuu

"imam 318"sayın hocam bu mülakat işini nerden çıkardın?haberin kaynağı ne.

10 Haziran 2010 00:38

kütahyaefdal

güncel güncell

10 Haziran 2010 16:49

zeynepp38

eger mezun degilseniz diploma notunuz biraz farklı geliyor sanırım sadece birinci döneme göre hesaplanıyor benim ortalamam 80 iken mezun olmadan başvurdugum icin 63 olarak alınmış yani son sınıftayken başvuruyorsanız ortalamanız sizi şaşırtmasın farklı gelebilir ben kazandıktan sonra farkettim yoksa 63 ortalama ile pek umutlu girmezdim sınava.70 net ile hem ankara hem sakarya geldi allah herkese kolaylık versin

10 Haziran 2010 21:16

kütahyaefdal

zeynep 38 uygulamanın söylediğin gibi olduğundan eminmisin? daha önce duymadım.

11 Haziran 2010 00:28

zeynepp38

evet eminim cünkü o şekilde hesaplanmış hatta bikaç arkadaş daha söyledi zaten cogu kişi bunu farketmeyebiliyor ben de tevafuken farkettim.ama herkesin puanının aşagısında gelecek diye birşey yok acıkogretimi arayıpta sormuştum mezun olmadıgınız icin bu şekilde oldu dediler .mezun olsanız dahi bu ortalamayla giriyorsunuz herzaman.ayrıca ilahiyat önlisansı örgün olarak okuyanların ortalamaları da düşüyor hatta 80 olan bir arkadaşınki 50 alınıyor.sanırım orgün ilahiyat ölisans bölümü kapatılıp artık mezun vermediği için

11 Haziran 2010 00:54

kütahyaefdal

zeynep 38 o zaman benim durumum çok kötü. sözelde 70 net var ama sayısal yapamıyorum okul puanına güveniyordum(özellikle 2. sınıfın getirisine)

Toplam 60 mesaj