Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan2706fatih06incir.receli
15 Haziran 2010 15:15  


Müdür tarafından öğretmene verilen teşekkür belgesi, ileride ne işe yarar?

arkadaşlar öğretmenlikte ilk senem..bugün müdürden bir teşekkür belgesi aldım.bu belgenin ileride isteyeceğim tayinlerde bir etkisi warmi warsa kaç puan...şimdiden teşekkürler...

15 Haziran 2010 15:17

xoom

yok.. sadece yönetici atamalarında işe yarar.

15 Haziran 2010 15:17

sedism

hocam onun mebbise işlenmesi gerekiyor. dosya numarası yoksa işetemesin de... puan falan veriyor sanırım.

15 Haziran 2010 15:17

Lazio

Hiç bir işe yaramaz hocam, üstüne birde yalaka muamelesi görürsün.

acı ama gerçek...

15 Haziran 2010 15:17

paylas06

yav kardeşim millet ateş püskürüyor burnundan soluyor tayinler açıklansın diye senin sorduğun soruya bak eteşekürün hic bir faydası yok atamalara hayırlı olsun

15 Haziran 2010 15:18

alpalk

hıcbır degerı yok hocam .

15 Haziran 2010 15:18

ebrylmz

Hiçbir etkisi yok arkadaşım tayinlerde. Sadece ileride yöneticilik yapmak isterseniz orada faydası var bir de müdürünüz sizi aylıkla ödüllendirmeye önerirse orada faydası var puanlamaya etki ediyor ama belgenin nereden verildiği de önemli. en önemli olanı valinin verdiği sonra kaymakam sonra il milli eğitim...

15 Haziran 2010 15:19

orhan_74

hiç bişeye yaramaz hocam.Yarışmalarda 1. olan çocuklara verilen belgeden farkı yok o kağıdın.

15 Haziran 2010 15:20

prometa

Aldığın müdüre bağlı

artık okul müdürleride mi teşekkür veriyor

Öğrencilere verilecekleri bir say istersen

acaba onlardan birini sana vermesin

15 Haziran 2010 15:23

Gelen Kutusu(10)
Kapalı

yöneticilikte yararı olan belgeler de ancak atamaya yetkılı amırler tarafından verılmıs olanlar yanı kısacası o senın tesekkur hıcbır ıse yaramaz hocam bende de var ilçe milli eğitim müdürünün verdiği 2-3 tane hiçbir işe yaramadı sımdıye kadar ne yöneticilikte ne de baska atamalarda arada sırada cıkarır bakarsın hosuna gıder budur

15 Haziran 2010 15:27

sweat

paylas06

konuyla ilgilenmiyorsan buraya girip cewap da yazmazsın..şu anda illa ki atamalarla ilgili yorumlar yapılmak zorunda deil

15 Haziran 2010 15:29

president81
Kapalı

ilçeden (okul müdürlüğü-ilçe MEM- kaymakamlık) ise bir işe yaramaz. İlden yada bakanlıktan alınan bir teşekkür, takdir ve aylıkla ödüllendirme gibi olanlar işe yarar. Bu sadece biraz gönlü okşar o kadar :)) Hayırlı olsun.

15 Haziran 2010 21:52

Metin_Çimen

Hocam psikolojik olarak çok işe yarar..Gerisini boşver..

15 Haziran 2010 21:59

suz2000

Yanlış bilgilendirme varr Okul müdürü ilçe ve il mill eğt müd teşekkürü puan getirmiyor hatıra işine yarar ama kaymakamın verdiği taktir ve teşekkür önemli taktir Müdür atamalarında EK 2 formunda 3 puan teşekkür 1 puan.

15 Haziran 2010 22:18

üye06

okul müdürü teşeküt beşgesini veremez

15 Haziran 2010 22:32

mstf_atabayy
Kapalı

uçak yapıp uçurmaya yarar.

gerçekçi olmak gerekirse 45 günlük okuldan mezun olupta müdür olanların veya sizden zasıfsız müdürlerin teşekkür vermesi kadar anlamsız bişey olamaz.

15 Haziran 2010 22:37

muallim-necm
Yasaklı

bende 6 tane var...origami öğrenip acaip şekiller yapmayı düşünüyorum....Teşekkür belgesi değil, ilçenin ilin verdikleri...onun adı AFFERİMM belgesi diye değiştirilmeli....ÇÜNKÜ HİÇBİR İŞE YARAMIYOR!!!!!!

16 Haziran 2010 17:11

kardi sigen
Yasaklı

SOBALI EVDE OTURUYORSAN SOBAYI TUTUŞTURMAK İÇİN KULANABİLRİSİN, BAZI ARKADAŞLAR İLSİSE FALAN İŞLETECEKSİND EMİŞLER, İŞLETME KONUSUNDA SENİ KULLANMIŞLAR....

16 Haziran 2010 17:33

kardi sigen
Yasaklı

sonradan dikkatimi çekti,aslında ilk başta görmem gerekirdi.... neyi mi...?

yeni öğretmen arkadaşım;

"v" harfi ile yazacaksın cümlelerde "v" geçen yerleri... "w" ile değil, sevi seviyorum yazacaksın mesela...

seni sewiyorum şeklinde değil.. seni seviyorum şeklinde...

evimize geldik diyeceksin misal.... ewimize şeklinde değil... bugünlük öğretimiz bu kadar...

müdürüne söyle geri alsın o işe yaramayan evrağınmı, "v" harfini "w" ile yazan birine bile fazla o evrak...

16 Haziran 2010 23:52

algas
Yasaklı

işe yaramasından çok kendini işe yarar hisettirdiyse bu önemli. bu hissi duyamayan o kadar çok meslaktaşımız var ki!!!

16 Haziran 2010 23:57

nanelemon

algas hocam çok güzel yorum

Toplam 36 mesaj
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;