Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27
18 Mayıs 2006 18:59  


işbankası en son memur maaşları...

arkadaşlar martta sözleşme yenilemesi vardı oldumu bu olduysa yeni ücretler ne oldu bilgisi olan arkadaşlaar varsa bilgilendirirlerse memnun olurum.....

19 Mayıs 2006 20:54

donbabadonelim

su an gorusmeler devam edio die bliorum banka %10 veriomus sendikada 250den az olmamak kaydıyla bi zam istiomus benim tahminimce 100 ytl falan bi fark yansır maaşlara kesin belli olacagı tarih de haziranın ortası olur büyük ihitmal

gecen seferki sözleşmede 14 haziranda acıklanmıstı çünkü

20 Mayıs 2006 17:37

eginli

pek, bu zam diger yan ödemeleride kapsıyormu birde şuan ne kadar alır bir memur bütün yan ödemelerle...şimdidwn sagol

20 Mayıs 2006 17:48

donbabadonelim

yan ödemelerden kastın yabanci dil tazmintlari falan galiba?

banka tazminatlara zam yapmak istemiyormus die de bi duyum aldım ama bu iş iice askerlik kısalıcak geyiğine döndü. su anda elimize gecen net aylık 525 ytl kasa tazminatıyla beraber ayrıca 3 ayda birde 450 daha veriolar (çift maaş olayı) ben net maaşın 525 yerine 650 civarında olmasını bekliorum

20 Mayıs 2006 20:42

hoh

arkadaşlar.brüt maaş şu an ne kadar.net elinize ne kadar geciyor.vergi ve kesintilerin oranları ne

21 Mayıs 2006 10:48

eginli

peki don baba memuriyette diylim ki 4 senelik memurla 1 senelik memur arasında ne kadar maaş farkı oluyor.....,

21 Mayıs 2006 14:10

esrader

arkadaşlar ben 5 aylık memurum kasa tazminatı ile beraber 550 milyon alıyorum ama 3 ayda bir çift haziranda çift. ğeçen ay açık verdim maaşımdan kesildi.sendika %35 istiyor banka %10 veriyor sendika en son masadan kalkmıştı 18 Mayısta toplantı vardı bilmiyorum ne oldu. sağlık hizmetleri güzel ama hafta sonu gideceksin izin almak zor yakın hastane varsa iyi.yemekler çok iyi. her şubenin servisi yok ben çift dolmuşa binip gidiyorum. 7-7.30 gibi çıkıyoruz operasyondakiler daha geç çıkıyor ama işi öğreniyorlar.işte böyle herşeye hazırlıklı olun.

22 Mayıs 2006 22:40

donbabadonelim

esrader gusel anlatmıs valla olayı

4 senelik memurla aramızda ne kadar var hiç sormadım daha subeye baslayalı yeni oldugu için milletin maaşını sormak istemedim meraklı gibi ama sunu biliorumki işbankası inanılmaz adaletli bi yer ilerlemek senin elinde kesinlikle basınıza bi yetkili veya sef gelmio bütün yetkkili kadroları sınava girerek yükselen memurlardan olusuo.

23 Mayıs 2006 15:46

karma

ya ben buraya da burnumu sokacam dayanamıyorum..

eğer maaşlar şuan bahsettiğiniz gibiyse baya bi düzelmiş.bizim hem canımıza okuyolardı hem de maaş kötüydü. hiç unutmam sene 2003 ekim ilk maaşım geçmiş elime tam tamına 283 milyoncuk..sonra ingilizce 2. derece dil tazminatı almaya başlamıştım o zamanlar maaş+650 milyondu. o baya bir rahatlatmıştı.ancak şöyle bişe vardı.mesela tazminatı almadan önce kasa tazminatı vsr ile birlikte 350 olmuştu benim elime geçen. ama hiç unutmam yanımdaki arkadaşım-ki 8 senedir çalışıyordu 460 alıyordu.onu düzeltmişler galiba sizin yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla?

07 Ağustos 2006 17:15

AngeLiv

Konu hakkında güncel bilgiler paylaşılmak istenirse diye uplayalım:)

07 Ağustos 2006 17:53

nacci

işbankası na bak ya

ele geçen eğer 750 falansa......

08 Ağustos 2006 11:50

1.5 DCİ

herkes işine baksın.

08 Ağustos 2006 13:25

teacher81

ARKADAŞLAR HEPİNİZE ALLAH KOLAYLIK VERSİN VALLAHİ...

BU ÖZEL SEKTÖR İNSANI RESMEN YIPRATIYOR...BABAM İŞBANKASI ÇALIŞANI, VE ÇALIŞANLARIN DURUMU İÇLER ACISI GİBİ BİRŞEY (MÜDÜR'LERİ SAYMIYORUM)...BEN ÖĞRETMENİM ALDIĞIM PARA 1.000 LİRA ÇALIŞTIĞIMIZ ZAMAN İSE TOPU TOPU 5 SAATE TEKABUL EDİYOR...SİZ BİZDEN 2 KATINDAN FAZLA ÇALIŞIYORSUNUZ AMA EMEĞİNİZİN KARŞILIĞINI ANCA GÖREVDE YUKSELİNCE ALABİLİYORSUNUZ... VALA ZOR Bİ İŞ,BİDE DUNYANIN EN BERBAT VE PİS İŞİ ŞU PARA OLAYI...!!!! ARKADAŞLAR HEPİNİZE KOLAY GELSİN....

08 Ağustos 2006 13:31

viol_et

CEFA ÇEKMEDEN SEFA SÜRÜLMEZMİŞ!

08 Ağustos 2006 15:57

AngeLiv

İş bankası konumuzda emine arkadaşımızın verdiği bilgiyi paylaşmak istedim..bu bilgiler mülakat öncesi verilmiş..

800ytl brüt ücret+temettü+yılda 4 kere çift maaş

24 Ağustos 2006 19:08

goktasi2001

temettü buyıl 3 maaştı ancak önceli yıl aralıkta 1 maaş oldu...

23 Mayıs 2007 12:39

Denizka

Arkadaşlar erkek arkadaşım iş bankasında Operasyon destek elemanı olarak çalışıyor..Kendisi engelli ve lise mezunu olduğu için bankada yükselme durumu yokmuş..Maaşının evlilik ve gelecek için yeterli gelmediğini düşünerekten bir güvensizlik yaşıyor..Sonuçta herkes ayda 5000 ytl ye çalışmıyor..Asgari ücretle ev geçindiren bir sürü insan var..Ben kendim özel sektörde çalışıyorum tamam maaşlarımız iyi olabilir lakin yarın ne olacağı konusunda bir garantimiz varmı yok..Erkek arkadaşım konumunda olan vatandaşların yaşadığı bu durum 2.sınıf insan muamelesi olmuş olmuyor mu, yoksa onun durumunda olan bi insan için bankanın şartları bunlardan mı ibaret? Hiç mi umut yok..

Toplam 16 mesaj