ARÇELİKTEN
UZAK DURUN
16/ 10/2019 TARİHİNDE ARÇELİK -9670 CTB
model fırın aldım. İlk ay iki pişirmeden sonra ayarlarını (Üniversitede
bilgisayar derslerine girmeme rağmen dijital ve son model olduğu için) yapamadım. Servisi aradım. Beyni bozuk
dedi. Belli bir süre sonra beyni
değişti. Fırın daha sonra yine pişirmemeye başladı. Tekrar servisi aradım.
Geldiler ölçüm yaptılar. Değerler normal
bir sorun yok dediler. Biz hala pişirdiğimiz ürünleri heder etmeye devam ettik.
Servisi tekrar aradım. Biz pişiremiyoruz.
Servis Hamur hazırlayın birlikte pişirelim diye randevu verdi. Geldiler. Ürün 3
tepsi pişirme özelliği olduğu ve hazırlığımızı 3 tepsi yaptığımız halde sorun
olur iki tepsi pişirelim dedi. Onu da kabul ettim. Pişirme esnasında 25. dakika
da kullanma kılavuzunda yazmamasına rağmen tepsileri altüst değiştirdi. Sonunda
yine altları hafif pembeleşti içi çiğ kaldı. Üstü pişiyor kızarıyor. Altı ve
içi pişmiyor. Bu hazırladığımız tepsiler hazır yufkadan patatesli gül böreği
idi. Belki yirmi adet fotoğraf çekti.
Pişmediğini belirtti. Sizi iki gün sonra ararlar bana söylediğinizi onlara da
söylersiniz dedi. Ne arayan oldu ne soran. Servis Merkezine gittiğimde fırın
değerleri normal biz bir şey yapamayız dedi. Tüketici Hakem Heyetine başvurun
diye söyledi. Şikâyetimi genel müdürlüğe ilettim. Belli bir süre sonra
aradılar. Fırının değerleri normal değişim yapamayız, dediler. Değişim
istemiyorum. Fırın pişirsin yeter tamir ise tamir. Hiç bir şey
yapamayacaklarını ilettiler. Derdimi Arçelik?ten kime anlatayım. Bir üst
merciiniz yok mu diye ben Genel Müdürlükten arıyorum. Bir üst yok dedi. Bu
mücadelem 7 ay sürdü. Bu 7 ay içerisinde Bolu Arçelik Fırın Fabrikası ( 0 374
215 20 91 ), Müşteri hizmetleri ( 4440888 ).Kütahya Arçelik Servisi( 0 274 216
15 15 ) telefon numaraları ile 28 kez görüşme yaptım. Arçelik mail hattına ve Bolu fabrikada
çalışan fırınların sorumlusu Mühendis Serdar ÖZBİLEN e mail attım. Arçelik
WhatsApp (0 544 444 0 888) hattından üç müşteri
temsilcisi ne derdimi anlattım. Sonuç
fırın değerleri normal hiç bir şey yapamayız. Bunu söyleyen ARÇELİK Genel
Müdürlüğü. Başınıza dert almak
istiyorsanız. Bu fırını alın ama pişirme yapmayın.
ARÇELİKTEN
UZAK DURUN
16/ 10/2019 TARİHİNDE ARÇELİK -9670 CTB
model fırın aldım. İlk ay iki pişirmeden sonra ayarlarını (Üniversitede
bilgisayar derslerine girmeme rağmen dijital ve son model olduğu için) yapamadım. Servisi aradım. Beyni bozuk
dedi. Belli bir süre sonra beyni
değişti. Fırın daha sonra yine pişirmemeye başladı. Tekrar servisi aradım.
Geldiler ölçüm yaptılar. Değerler normal
bir sorun yok dediler. Biz hala pişirdiğimiz ürünleri heder etmeye devam ettik.
Servisi tekrar aradım. Biz pişiremiyoruz.
Servis Hamur hazırlayın birlikte pişirelim diye randevu verdi. Geldiler. Ürün 3
tepsi pişirme özelliği olduğu ve hazırlığımızı 3 tepsi yaptığımız halde sorun
olur iki tepsi pişirelim dedi. Onu da kabul ettim. Pişirme esnasında 25. dakika
da kullanma kılavuzunda yazmamasına rağmen tepsileri altüst değiştirdi. Sonunda
yine altları hafif pembeleşti içi çiğ kaldı. Üstü pişiyor kızarıyor. Altı ve
içi pişmiyor. Bu hazırladığımız tepsiler hazır yufkadan patatesli gül böreği
idi. Belki yirmi adet fotoğraf çekti.
Pişmediğini belirtti. Sizi iki gün sonra ararlar bana söylediğinizi onlara da
söylersiniz dedi. Ne arayan oldu ne soran. Servis Merkezine gittiğimde fırın
değerleri normal biz bir şey yapamayız dedi. Tüketici Hakem Heyetine başvurun
diye söyledi. Şikâyetimi genel müdürlüğe ilettim. Belli bir süre sonra
aradılar. Fırının değerleri normal değişim yapamayız, dediler. Değişim
istemiyorum. Fırın pişirsin yeter tamir ise tamir. Hiç bir şey
yapamayacaklarını ilettiler. Derdimi Arçelik?ten kime anlatayım. Bir üst
merciiniz yok mu diye ben Genel Müdürlükten arıyorum. Bir üst yok dedi. Bu
mücadelem 7 ay sürdü. Bu 7 ay içerisinde Bolu Arçelik Fırın Fabrikası ( 0 374
215 20 91 ), Müşteri hizmetleri ( 4440888 ).Kütahya Arçelik Servisi( 0 274 216
15 15 ) telefon numaraları ile 28 kez görüşme yaptım. Arçelik mail hattına ve Bolu fabrikada
çalışan fırınların sorumlusu Mühendis Serdar ÖZBİLEN e mail attım. Arçelik
WhatsApp (0 544 444 0 888) hattından üç müşteri
temsilcisi ne derdimi anlattım. Sonuç
fırın değerleri normal hiç bir şey yapamayız. Bunu söyleyen ARÇELİK Genel
Müdürlüğü. Başınıza dert almak
istiyorsanız. Bu fırını alın ama pişirme yapmayın.