SINAV İTİRAZLARI
a) Sınav sorularına ve cevap anahtarına yapılacak olan itirazlar soru ve cevap
anahtarının www.meb.gov.tr ve http://personel.meb.gov.tr adreslerinden yayımlanmasından
itibaren en geç 5 (beş) işgünü içinde dilekçeyle Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne
yapılabilecektir.
b) Sınav sonuçlarına itirazlar sonuçların internetten yayımlanmasından itibaren en geç
10 (on) gün içinde Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne yapılabilecektir.
c) İtirazların incelenmesi için adayın Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün T.C.
Ziraat Bankası Beşevler Ankara Şubesindeki TR690001000799054952185001 numaralı
hesabına 10 (on) TL yatırması gerekmektedir. Aday ücretini yatırdıktan sonra banka
dekontunu eklemek kaydıyla yazılı dilekçe ile birlikte Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne
müracaat edecektir.
ç) Sınav sorularına, sınav uygulamasına ve sınav sonuçlarına yapılan itirazlar Eğitim
Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından en geç 15 (on beş) gün içinde adaylara
bildirilecektir.
d) Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen, sınava alınmayan ya da
sınavdan çıkarılan, adayların/kurumların bu konuyla ilgili itiraz başvuruları dikkate alınmaz.
Ancak; adayın kendi kusuru dışında idari sebeple sınava girememesi durumunda sınavın ait
olduğu yıl içinde banka dekontu/ödendi makbuzu ile başvuruda bulunduğu takdirde
kendisine ücret iadesi yapılabilecektir. Ücret iadesi alabilecek adaylar Millî Eğitim
Bakanlığının resmi internet sitesinden sorgulama yoluyla durumunu öğrenebilecektir.
e) İtirazların cevaplanmasında Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü genel evrak kayıt
tarihi dikkate alınacaktır.
f) Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. kimlik numarası
belirtilmeyen,
banka dekontu eklenmemiş, adı ,soyadı, imza ve adresleri olmayan dilekçeler ile faksla yapılan
itirazlar dikkate alınmayacaktır.
g) Sınav Merkezinde bulunan her türlü sınav evrakının aslı veya fotokopisi yargı
organları dışında, aday dâhil hiçbir kişiye ya da kuruma verilemez ve gösterileme
SINAV İTİRAZLARI
a) Sınav sorularına ve cevap anahtarına yapılacak olan itirazlar soru ve cevap
anahtarının www.meb.gov.tr ve http://personel.meb.gov.tr adreslerinden yayımlanmasından
itibaren en geç 5 (beş) işgünü içinde dilekçeyle Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne
yapılabilecektir.
b) Sınav sonuçlarına itirazlar sonuçların internetten yayımlanmasından itibaren en geç
10 (on) gün içinde Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne yapılabilecektir.
c) İtirazların incelenmesi için adayın Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün T.C.
Ziraat Bankası Beşevler Ankara Şubesindeki TR690001000799054952185001 numaralı
hesabına 10 (on) TL yatırması gerekmektedir. Aday ücretini yatırdıktan sonra banka
dekontunu eklemek kaydıyla yazılı dilekçe ile birlikte Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğüne
müracaat edecektir.
ç) Sınav sorularına, sınav uygulamasına ve sınav sonuçlarına yapılan itirazlar Eğitim
Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından en geç 15 (on beş) gün içinde adaylara
bildirilecektir.
d) Başvurusu/sınavı geçersiz sayılan, sınava girmeyen, sınava alınmayan ya da
sınavdan çıkarılan, adayların/kurumların bu konuyla ilgili itiraz başvuruları dikkate alınmaz.
Ancak; adayın kendi kusuru dışında idari sebeple sınava girememesi durumunda sınavın ait
olduğu yıl içinde banka dekontu/ödendi makbuzu ile başvuruda bulunduğu takdirde
kendisine ücret iadesi yapılabilecektir. Ücret iadesi alabilecek adaylar Millî Eğitim
Bakanlığının resmi internet sitesinden sorgulama yoluyla durumunu öğrenebilecektir.
e) İtirazların cevaplanmasında Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü genel evrak kayıt
tarihi dikkate alınacaktır.
f) Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. kimlik numarası
belirtilmeyen,
banka dekontu eklenmemiş, adı ,soyadı, imza ve adresleri olmayan dilekçeler ile faksla yapılan
itirazlar dikkate alınmayacaktır.
g) Sınav Merkezinde bulunan her türlü sınav evrakının aslı veya fotokopisi yargı
organları dışında, aday dâhil hiçbir kişiye ya da kuruma verilemez ve gösterileme