bende 2.5 ay öncesine kadar bi bankanın çağğrı merkezinde çalışıyodum. Nasıl stresli bi iş olduğunu bilirim. Evet ozkan arkadaşımın dediği bi bakıma doğru stresli olmayan iş yok amaaaaa çağrı merkezi farklı orada müşteri memnuniyeti en üst seviyededir. Şubede bazen yaptığınız hareketler gözardı edilebilir ama çağrı merkezinde asla yapamazsın. Kelimelerin bile yasaklıdır. Kulladığın yasaklı kelimelerden, cümlelerden performansın olumsuz etkilenir dolayısıyla priminde etkilenir. Dakikaların hatta saniyelerin önemi vardır. Ay sonları performansın değerlendirilir bazen en yakın arkadaşının hatasını yakalarsın hata raporu düzenlemek zorundasın.
Tek iletişim kanalı sesindir. Hasta olsanda, sinirli, üzgün olsanda belli etmemelisin. Şubedeki gibi nakit alışverişi yoktur ama hesaplarını sanal olarak kontrol edersin. Karşındaki küfredene kadar telefonu kapatma hakkın yoktur. Öyle durumlar olurki bi küfür etsede kurtulsam dersin bazen 45 dakika esir alır müşteri ama sesini çıkaramazsın çünkü haklıdır.
Çok mu bi karamsar tablo oldu aslında güzel yanlarıda vardı. Mesela oratm üniversite ortamı gibiydi gerçi bu bağlı bulunduğunuz bankaya, kuruma göre değişir :) Ben çok severek yapmıştım işimi her ne kadar her gün mide krampları yaşasamda :)
Girmeyi düşünen arkadaşlara tavsiye edip etmemek bana düşmez sadece kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim. Herkes kendi deneyimlerini yaşasın görsün, kimsenin sözüne bakmayın derim ben :)
bende 2.5 ay öncesine kadar bi bankanın çağğrı merkezinde çalışıyodum. Nasıl stresli bi iş olduğunu bilirim. Evet ozkan arkadaşımın dediği bi bakıma doğru stresli olmayan iş yok amaaaaa çağrı merkezi farklı orada müşteri memnuniyeti en üst seviyededir. Şubede bazen yaptığınız hareketler gözardı edilebilir ama çağrı merkezinde asla yapamazsın. Kelimelerin bile yasaklıdır. Kulladığın yasaklı kelimelerden, cümlelerden performansın olumsuz etkilenir dolayısıyla priminde etkilenir. Dakikaların hatta saniyelerin önemi vardır. Ay sonları performansın değerlendirilir bazen en yakın arkadaşının hatasını yakalarsın hata raporu düzenlemek zorundasın.
Tek iletişim kanalı sesindir. Hasta olsanda, sinirli, üzgün olsanda belli etmemelisin. Şubedeki gibi nakit alışverişi yoktur ama hesaplarını sanal olarak kontrol edersin. Karşındaki küfredene kadar telefonu kapatma hakkın yoktur. Öyle durumlar olurki bi küfür etsede kurtulsam dersin bazen 45 dakika esir alır müşteri ama sesini çıkaramazsın çünkü haklıdır.
Çok mu bi karamsar tablo oldu aslında güzel yanlarıda vardı. Mesela oratm üniversite ortamı gibiydi gerçi bu bağlı bulunduğunuz bankaya, kuruma göre değişir :) Ben çok severek yapmıştım işimi her ne kadar her gün mide krampları yaşasamda :)
Girmeyi düşünen arkadaşlara tavsiye edip etmemek bana düşmez sadece kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim. Herkes kendi deneyimlerini yaşasın görsün, kimsenin sözüne bakmayın derim ben :)