mmt i shift ve easytronic dsgden çok çok daha sorunlu şanzımanlardır
Toyota mmt den, honda i shiftten, opel easytronicten vazgeçiyor yeni araçlarına tam otomatik ya da cvt koymaya başladılar
dsg denilen çift kavrama şanzımanlar bir çok markada kullanılıyor tabi isimleri değişik ama nedense dsg hariç hepsini alırım diye bir genellemeye gidebiliyorsun, çift kavramayı kullanan diğer markalar da halen sorunlu powershift, edc vs.
yakıt tüketimi, konfor ve performans olarak onun üzerinde şanzıman yok şuan
dsgnin de çeşit çeşiti var kuru ıslak vs.
audinin manuel vitesi yok neredeyse hepsi de dsgnin yatırılmış hali olan çift kavramayı kullanıyor cvt a4 ler dahi dsgye geçti
düşük hacimli motorlarda cvt tarzı şanzımanlar kullanılabiliyor ama performanslı araçlarda geliştirilmiş tam otomatik ya da çift kavrama almak lazım diğerleri yüksek torka ve performanslı kullanıma uygun değil
opelin at6 dediği tork konvertörlü tam otomatiği çok iyi bir şanzıman 136 beygir ve 320 torka dayanabilen bir şanzıman gayet de performanslı
Mercedes ve BMW de kullanılan tam otomatikler de çok iyi
yoksa düşük hacimli bir araç alacak olsak cvt yeter 150 torkluk araçta da bunu başarmak iş değil zaten
mmt i shift ve easytronic dsgden çok çok daha sorunlu şanzımanlardır
Toyota mmt den, honda i shiftten, opel easytronicten vazgeçiyor yeni araçlarına tam otomatik ya da cvt koymaya başladılar
dsg denilen çift kavrama şanzımanlar bir çok markada kullanılıyor tabi isimleri değişik ama nedense dsg hariç hepsini alırım diye bir genellemeye gidebiliyorsun, çift kavramayı kullanan diğer markalar da halen sorunlu powershift, edc vs.
yakıt tüketimi, konfor ve performans olarak onun üzerinde şanzıman yok şuan
dsgnin de çeşit çeşiti var kuru ıslak vs.
audinin manuel vitesi yok neredeyse hepsi de dsgnin yatırılmış hali olan çift kavramayı kullanıyor cvt a4 ler dahi dsgye geçti
düşük hacimli motorlarda cvt tarzı şanzımanlar kullanılabiliyor ama performanslı araçlarda geliştirilmiş tam otomatik ya da çift kavrama almak lazım diğerleri yüksek torka ve performanslı kullanıma uygun değil
opelin at6 dediği tork konvertörlü tam otomatiği çok iyi bir şanzıman 136 beygir ve 320 torka dayanabilen bir şanzıman gayet de performanslı
Mercedes ve BMW de kullanılan tam otomatikler de çok iyi
yoksa düşük hacimli bir araç alacak olsak cvt yeter 150 torkluk araçta da bunu başarmak iş değil zaten