Editörler : Lanet
05 Ağustos 2009 20:40

Avea'dan Turkcell'e geçiş yapmak için gittim. İşte yaşadıklarım

15 Temmuz 2009 tarihinde Avea'dan Turkcell'e geçiş yapmak için bir Turkcell Extra'ya gittim. Gerekli formları doldurduktan sonra bana geçiş işleminin en geç 6 gün içerisinde gerçekleşeceğini söylediler ki zaten numara taşıma yönetmeliğine göre geçiş işleminin 6 gün içerisinde bitirilmesi gerekmektedir. 22 Temmuz saat 24.00?da Avea yeni faturamı kesecekti ve ben geçiş işleminin yönetmeliğe göre maksimum 6 gün içerisinde gerçekleşeceğini bildiğim için 7 gün önce geçiş için talebimi Turkcell?e ilettim. Böylece Avea?dan 67 liralık yeni faturam kesilmeden Turkcell?e geçecektim.

Turkcell?e geçiş talebimi ilettirken seçtiğim tarife her yöne 1200 dk 35 lira tarifesiydi. Ertesi gün Turkcell?in bu tarifede değişiklik yaptığını öğrendim ve Turkcell extraya gittim. Turkcell extrada görüştüğüm kişi tarifemin 1200 dk 35 lira olacağını söyledi. Bu cevap üzerine tatmin olmadım ve Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Turkcell müşteri hizmetlerinde görüştüğüm kişi geçiş işlemi gerçekleştikten sonra tarifemin her yöne 1500 dk 45 lira olacağını söyledi. Her ne kadar bu tarife yürülükteyken başvuru yaptığımı anlatmaya çalıştıysam da sonuç alamadım. Bu görüşme sırasında Turkcell müşteri hizmetleri geçiş işlemi için 15 Temmuz?da başvuruda bulunduğumu doğruladı.

Bunun üzerine Turkcell extraya tekrar gittim ve geçiş işlemimin durdurulmasını talep ettim. Yönetmeliğe göre 48 saat dolmadan geçiş işlemini durdurabilme hakkına sahip olmama rağmen extra çalışanları yapabilecekleri bişeyin olmadığını söylediler. Yönetmeliği hatırlatmam karşılığında ise seslerini yükselterek ?defol git kardeşim? mealinde sözlere maruz kaldım. Müşteri hizmetlerini tekrar aramam ise bir sonuç vermedi. Numara taşıma işleminden vazgeçemeyeceğimi söylediler. Bu konuşmalar olduğunda 48 saatin dolmasına daha epey vakit vardı. (Konuşmaların kayıtları büyük ihtimalle Turkcell?in kendi müşreti hizmetleri görüşme kayıtlarında duruyordur).

Çaresiz bir şekilde, kendi kusurum olmamasına rağmen yeni tarifeyi de kabullenerek, geçiş işleminin tamamlanması için gereken 6 günlük sürenin dolmasını beklemeye başladım. Aradan 10 gün geçmiş olmasına rağmen telefonuma gelmesi gereken şu tarih ve şu saatte geçiş işleminiz gerçekleşecektir mealindeki mesaj gelmedi. Bunun üzerine Avea?yı aradım. Durumu anlattım. Avea kendilerine iletilen bir talep olmadığını söyledi. Bu durumda ne yapabileceğimi sordum; onlar da haklı olarak yönetmeliği hatırlattılar ve 6 gün geçtikten sonra geçiş işleminin gerçekleşemeyeceğini, geçiş için gerekli belge ve formların geçerlilik sürelerinin 6 gün sonra kendiliğinden geçerliliklerini yitirdiklerini söylediler.

Bunun üzerine, geçiş işleminin gerçekleşemeyeceği düşüncesiyle Avea?yı kullanmaya devam ettim ki Turkcell?in tarifedeki son değişikliğiyle Avea?da her yöne sınırsız 67 liraya konuşmak daha cazip geldi ve durumun üstüne daha gitmedim. Bu noktada 45 liralik tarifenin başvurumdan 1 gün sonra çıktığını tekrar hatırlatmak isterim. Ayrıca Turkcell müşteri hizmetlerini bugün bile aradığımızda (5 Ağustos) eski kampayanın yürürlükte olduğunu sanmamıza sebep olan bir anonsla karşılaşıyoruz. (Bu anonsu 05324440532 numaralı müşteri hizmetlerini arayıp numara taşımayla ilgili kısma bağlanmak için beklerken dinleyebilirsiniz. Bunun için 1?e basmak gerekmektedir). Bu durum, müşteri hizmetlerini arayan tüketicinin yanılmasına sebep olmaktadır. Çünkü numarasını Turkcell?e taşıyan birisi artık her yöne 1200 dk 35 lira?dan değil, 1500 dk 45 lira?dan faydalanabilecektir. Halbuki 1200dk?lık tarife 16 Temmuz itibariyle bitmiştir. Bu noktada, bu anonsa güvenerek numarasını Turkcell?e taşıyan biri kendisine söylenmeden 45liralık tarifeye geçirilecektir ve bu da takdir edersiniz ki iyi niyetli bir yaklaşım değildir .

Artık geçiş işleminin mumara taşıma yönetmeliğine göre mümkün olmayacağını/olamayacağını düşünürken 4 Ağustos?ta Turkcell?den bir mesaj aldım. Yani tam 21 gün sonra. Mesajda 6 Ağustos 13.17?de geçiş işleminin tamamlanacağı söyleniyordu. Geçirdiğim kısa süreli bir şoktan sonra (çünkü ayın 22?sinden sonra avea 67 liralık faturamı kesmişti ve geçiş işlemi tamamlandıktan sonra aynı ay hem 45 lira Turkcell?e hem de 67 lira Avea?ya fatura ödeyecektim. Geçiş işlemi için ayın 15?inde başvurmuş olduğum dikkate alınırsa, gerekli yasal süreye riaayet edildiği takdirde Avea?nın 67 liralık faturayı kesebilmesi mümkün olmayacaktı çünkü ben en geç 21 Temmuz?da Turkcell abonesi olacaktım).

21 gün sonra geçiş işlemimin 6 Ağustos?ta gerçekleşeceğini söyleyen mesajı aldıktan sonra hemen Turkcell müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri yetkilisine 15 Temmuz?da yaptığım başvurunun yönetmelik gereği 22 Temmuz itibariyle geçersiz olması gerektiğini anlatmaya çalıştım. Müşteri hizmetleri yetkilisi başvurunun 4 Ağustos itibariyle yapıldığını söyledi. Her ne kadar başvurumu 15 Temmuz?da yaptığımı anlatmaya çalıştıysam da başarlı olamadım. Müşteri hizmetleri ile daha önceki görüşmelerimde başvurumun 15 Temmuz?da ellerine ulaştığını söylemişlerdi. (Bu görüşmelerin kayıtları da Turkcell?de vardır diye düşünüyorum). Sonuç olarak müşteri hizmetleri yetkilisi başvurumu 4 Ağustos?ta yaptığım konusundaki ısrarından vazgeçmedi ve ?kardeşim 4?ünde başvurmuşsun işte? mealinde sözler sarfederek beni yalancılıkla da suçladı. 15 Temmuz?da başvuru yaptığımı müşteri hizmetlerinin daha önce doğrulamış olmasına, turkcell extradaki belgenin üstünde tarih yazıyor olmasına rağmen gösterilen bu ısrar karşısında aklıma iki ihtimal gelmektedir. Bunlardan ilki turkcell extra işini savsaklamıştır ve başvuruyu 4 Ağustos?a kadar Turkcell?e iletmemiştir. Bu durumda da bir tüketici olarak benim en ufak kusurum bulunmamaktadır ki ayrıca Turkcell extranın işi savsaklaması yönetmeliğin uygulanmasını askıya almayı gerektirmez; bundan doğan sonuçlar da tüketici olarak beni ilgilendirmez. İkinci ihtimal ise, turkcell extra 15 Temmuz?da imza attığım belgenin tarihinde oynama yapmıştır. Eğer bu ihtimal geçerli ise ortada daha vahim bir durum vardır. Aramızda yaptığımız sözleşmenin üzerinde oynama yapmak takdir edersiniz ki daha büyük suçtur.

Her ne kadar yukarıda özetlediğim olayı Turkcell?e anlatmaya çalıştıysam da bir sonuç alamadım. Bunun karşısında öyle görünüyor ki 45 liralık ilk faturayı hiç bir kusurum olmamasına, numara taşıma işleminden vazgeçmiş olmama, taşıma işlemininn yönetmeliğe aylırı bir şekilde 21 sonra yapılmasına rağmen ödeyeceğim sanırım. Ben de bu sömürü karşısında Turkcell?e geçmek isteyenleri bu türden tuzaklara düşmemeleri konusunda uyararak vatandaşlık görevimi yerine getirmeyi uygun gördüm.

Numaramı Avea?dan Turkcell?e taşıma isteğimin bu süreçte ortaya koyduğu bir kaç tespiti sizlerle paylaşıp bitirmek istiyorum:

1. Turkcell extraların müşteriye yaklaşımları kesinmlikle nezaket sınırları dışındadır. Sadece benim değil, orada bulunduğum süre boyunca başkalarının da dalga geçilme, aşağılanma gibi hareketlere maruz kaldıklarına şahit oldum.

2. Turkcell Müşteri hizmetleri yetkililileri numara taşıma yönetmeliğinin umurlarında olmadığı yönündeki tavırlarıyla, pervasızca, ellerinden bir şey gelemeyeceğini, istersem geçiş işlemi gerçekleştikten sonra tekrar Avea?ya geçebileceğimi ama kendilerine bir aylık fatura ödemem gerektiğini söylerek ne kadar tüketiciyi sömürmek yanlısı olduklarını göstermişlerdir. Bunun yanı sıra, her ne kadar başvurumun 15 Temmuz?da yapıldığını söylesem de ?umrumuzda değil, bize Turkcell extra bunu yeni iletti, sen de geçeceksin kardeşim? tavrıyla hatalarını kabul etmek yerine haklı çıkmaya çalışmaları müşteri hiztmetleri anlayışıyla bağdaşmamaktadır.

3. Tarifedeki değişikliği müşteri hizmetleri anonslarından çıkarmayarak hala eski tarifenin yürürlülükte olduğunu duyuran anonslar yayınlamak tüketicinin yanılmasına sebep olmaktadır ve bu da pek doğal olarak ticari ahlakla bağdaşmamaktadır.

4. Yönetmeliğin numara taşıma işlemi için öngördüğü 6 günlük süreye uymamaması Turkcell?in yasal yönergelere uyma konusundaki gayrı ciddiliğini ve kurumsal yapısının ne kadar laçka olduğunu ortaya koymaktadır.

5. Telekomünikasyon Kurumu?nun numara taşıma sürecinde önlerine gelen belgelerin üzerinde yazan tarihleri önemsemediğini, kendilerini de bağlayan yönetmeliğe uymadıklarını yaşadığım bu tecrübeden rahatlıkla çıkartabiliriz.

Numara Taşıma Yönetmeliğinin, taşıma sürecine ilişkin süreleri düzenlediği ilgili böülümü şöyle:

? Alıcı işletmeci, abonenin numarasının taşınmasına ilişkin imzalı talep formunu, kimliğini ispatlayıcı bilgi ve belgeler ile ilgili diğer bilgi ve belgeleri alır ve tarayıcıdan geçirerek belgelerin elektronik kopyalarını, verici işletmeciye gönderilmek üzere, en geç 2 gün içerisinde, MRVT?ye gönderir.

? Numara taşıma talebi kendisine iletilen verici işletmeci, aboneye ait numara ve kimliğini ispatlayıcı bilgilerin doğruluğunu kendi kayıtlarıyla karşılaştırır ve en geç 2 gün içerisinde taleple ilgili cevabını MRVT?ye iletir. Buna göre 2 durum vardır;

o Kimlik bilgileri ile verici işletmecinin kayıtları eşleşiyorsa, taşıma talebi kabul edilir ve MRVT?ye iletilecek mesajda taşımanın fiilen gerçekleşeceği tarih ve zaman da yer alır. Numaranın fiilen taşınacağı bu zaman, numaranın taşınması için belirlenen tarihten asgari 24 saat azami 48 saat sonrasıdır.

o Alınan bilgiler kapsamında talebin reddine ilişkin olarak Yönetmeliğin 10?uncu maddesinde belirtilen hususlardan biri mevcut ise verici işletmeci, en geç 2 gün içerisinde taşıma talebini reddeder.


vengberz
Şef
06 Ağustos 2009 08:38

Ben de numaramı Avea'dan Turkcell'e taşırken benzer durumlarla karşılaştım. Turkcell Extra yetkililerine de Müşteri Hizmetlerine de demediğimi bırakmadım. Benim sorunumu çözdüler.

Sizin probleminizi Turkcell çözmüyorsa, Telekomünikasyon kurumuna başvurmanız gerekir. Tabii imza attığınız ilk evrakların üzerinde 14 temmuz 2009 tarihinin yazılı olduğundan eminseniz.

Kolay gelsin.


alperen6615
Genel Müdür
06 Ağustos 2009 09:15

Bende taşıdım hiç bir problem ile karşılaşmadım

Yanlız başka bir arkadaş sorun yaşadı onuda bir kaç gün içerisinde hemen talafi ettiler.


denizkar
Şef
06 Ağustos 2009 09:15

türkcell'in müşteri hizmetleriyle az yememişizdir birbirimizi

ne tarife değişikliği ne başka bi işlem için gönderdikleri mesajı okurum direk silerim

türkcell ekstralarda da kavga etmeden çıktığım azdır kredi kartıyla fatura ödemem gerektiği zaman gayet seri şekilde öder çıkarım, adres değişikliği gibi basit bir işlemda dahi adamı deli ederler bu durumlarda da lafımı söyler ne diyeceklerini önemsemeden çıkarım.

kağan demir bey uzun yazısının bir bölümünde

türkcell ekstralardaki görevlilerin karşılarındaki müşteriye anlamıyor hatta abartıp salak muamelesi yaptıklarına da çok şahit olmuşumdur.

bu adamlar bizim kazandırdığımız paralarla bize eziyet ediyorlar. adıma kayıtlı 2 türkcell numarası var biri 1999 dan diğeri 2001 den itibaren kullanımda faturalar da azımsanmayacak kadar yüksek geliyor.yeri gelince bunu da dile getiririm.


ÇOTANAK
Başbakan Müsteşarı
06 Ağustos 2009 09:21

Arkadaşlar Şikayet ediniz.

Turkcel Extra'ya kamu tarifesine geçmek için Turkcel Extra'nın birisine gitmiştim oradaki görevli okuma yazma bilmeyen, kör cahil olan insanın seviyesinin çok altında bir üslupla bana saçma sapan konuşuyordu. Daha sonra sinirlendim çıktım oradan.

Akşamına Turkcell'in sitesine girdim bayii şikayetinde bulundum, 2 gün geçti Turkcell Bana döndü ben telefonu açamamıştım mesaj atmışlar attıkları mesajda; bayii şikayetiniz dikkate alınmıştır gibi içerik vardı.

Velhasıl arkadaşlar şikayetini yapın olmazsa; Hattınızı taşıyacağınızı bildirin.

Herkese kolaylıklar diliyorum.


semag
Kapalı
06 Ağustos 2009 09:24

ben de avea kullanıcısıydım avea ismini almadan önce aysell di o zamandan beri yaklaşık 8-9 senedir kullanıyordum kamu hattı idi sabit ücret yüzünden kapattırdım kapandıktan sonra bu zamana kadar ödemediğim miktarda fatura geldi zor olsa da müşteri temsilcisine ulaştım (o müşteri temsilcileri her zaman yoğun?)ben bana gelen bir değil iki değil üç mesajı cevaplayarak mobil oyun servisi mi ne anlamadım ona üye olmuşum bu zamana kadar hiçbir servise üye olmayan o mesajları anında silen ben itiraz ettim ama paşa paşa da faturayı ödedim bir daha avea mı


msen55
Aday Memur
06 Ağustos 2009 09:32

Arkadaşlar bu tip sorunlarınızı ayrıca şikayet var coma da yazarsanız siz onları aramak zorunda kalmadan onlar sizi fellik fellik ararlar. Tecrübeyle sabit. :) O sitede isimlerini görünce itibarlarını düzeltmek için kırk takla atarlar.

sevgiler.


ÇOTANAK
Başbakan Müsteşarı
06 Ağustos 2009 09:36

msen55

Rumuzlu arkadaşa katılıyorum.


madmax
Daire Başkanı
06 Ağustos 2009 09:38

Merhaba arkadaşım, durumu anlattığın haliyel bağlı bulunduğun tüketici hakem heyetine iletmen halinde iptal için karar verilecektir.

Saygılar


*aziyade*
Başbakan Müsteşarı
06 Ağustos 2009 09:44

gsm şirketlerine muhtacız bildiklerinden her şeyi yapıyorlar.

gitdide güven kaybediyorlar. kampussel tarifem yılan hikayesine döndü.

100 kontöre 2 saat bedava 10 dakikası 1 kontördü.

sonra 150 kontör yüklemem gerektiği söylendi biraz daha sonra 150 kontör yüklemem mesaj atıp 50 kontör vermem dahilinde 2 saat bedava alabileceğim söylendi 15 dakikası da 2 kontör oldu.

açıkcası bana güven vermiyorlar sürekli tarifelerimiz değişiyor biz en son öğreniyoruz. o yüzden ne giderim ne değişiklik yaparım hali hazırdaki türkselimide en kısa zamanda iptal etmeyi düşünüyorum.

extralardaki arkadaşlara ise sözüm yok bu konuyla alakalı muhatap olduklarım çok düzgün konuştular.

saygılar.


kontratak50
Daire Başkanı
06 Ağustos 2009 09:54

ben de 35 lik kamu tarifesine geçmek için zaten turkcell olan 536 lı hattımı diğer operatöre taşıdım ve yeniden turkcelle döndüm, işlerim son sürat halledildi.

gelgelelim ilk faturam kesilince bir de baktım faturama 8,5 tl sim kart değişikliği ücreti eklenmiş ayrıca başına 0212 ekleyerek çevirdiği müşteri hizmetleri servisi de ücretlendirilmiş olarak faturaya yansımış, hemen müşt.hizm. aradım ve durumu yetkiliye ilettim. Yanlış ertesi gün düzeltilip kısa mesajla bildirildi. Dikkatli olmakta fayda var.


olivera-tanzi
Daire Başkanı
06 Ağustos 2009 10:05

Allah kimseyi bunların eline düşürmesin. çocuk oyuncağı gibi oynarlar milletle. Avea hattım vardı kapattırmak için başvurdum hattı kapatana kadar ne haller çektim hattı kapatamadımda en son kontörlüye çevirttirdim hiç değilse kendi kendine daha çabuk kapanır.


merdoglu99
Aday Memur
06 Ağustos 2009 10:06

yok yok bu böyle olmaz arkadaşlar her geçen gün bizleri sümürenlerin sayısı gittikçe artıyor. balık baştan kokar misali başımızdakiler bizi sömürüyorsa yanımızdakilerde aynı şekilde treni takip ediyorlar. bu GSM şirketlerinden şimdiye kadar kazık yemeyen yoktur. kimse bunun aksini ispat edemez sadece kullanmayanlar kazık yememiştir. bu telefonları biz soktuk hayatımıza biz çıkartabiliriz istersek ama büyük bir irade ile 95 li yıllardan öncede hayatımızı bir düzende yürütebiliyorduk. şimdi istersek çıkartabiliriz bunu hayatımızdan her adım başı telekomlar var gerçi onlarda artık bu düzenin bir çarkı oda özelleşti onlarda sömürüyorlar. benim gibi düşünen binlerce insan vardır eminim. herşey bir adım atmaya bakıyor... daha sade bir hayat için


eric50
Memur
06 Ağustos 2009 10:26

turksel tam çakal olmuş arkadaşlar aynı şeyi bize de ytaptılar.telefonda muşteri hizmetlerindeki insana turkcelden ayrılcağımız sölediğimizde 'syrıl' dedi:)insan bi ikna etmeye çalışır:)


baygeldi
Şef
06 Ağustos 2009 10:27

Tam 3 kez turkcell'e başvurdum. avea bir türlü geçişi onaylamadı. ben de en sonunda pes edip yeni bir turkcell hattı aldım, avea'yı kontörlüye çevirdim. BTİK'e şikayet edince de Avea'dan, "bize ulaşan böyle bir talep yok" diye cevap geldi! Hakkınızı arayın, aymazlığa ve müşteriyi bıktırma politikasına prim vermeyin.


wertaces
Aday Memur
06 Ağustos 2009 10:54

Kesinlikle arkadaşa katılıyorum. Buna benzer bir uygulama benim başıma da geldi. Siz siz olun avea'Dan şaşmayın. Turkcell'i bu yorum çok iyi ifade ediyor.


ky.lafmacun
Aday Memur
06 Ağustos 2009 11:02

Yaşadığınız sorunu ilinizde bulunan Tüketiciyi koruma derneklerine ya da İl hakem heyetine başvurmanız durumunda çözülebilieceğini düşünüyorum. Ayrıca reklam yapmak için söylemiyorum www.sikayetimvar.com adresine şikayetinizi bildirdiğiniz zaman onlar sizin adınıza mevzubahis olan şirketi arıyorlar ve şikayetinizi iletiyorlar. Benim de Turkcell hattımda kampuscell e geçmek istemiştim. Yarım saat içinde olur dediler.10 gün Extralarda süründüm müşteri servislerini aradım. En sonunda adını verdiğim siteye başvurdum. Siteye başvurdukdan hemen sonra Turkcell müşteri temsilcisi aradı ve tarifeye geçtiğimi söyledi. Tavsiye ederim kesinlike. Hakkınızı arayınız. Üstümüzden haksız yere kazanç elde ediyorlar ve buna dur demeliyiz.


antikom
Memur
06 Ağustos 2009 11:05

Buraya yazmış olduğunuz şikayetinizi,şikayetimvar ismindeki sitede aynen yayınlanmasını sağlayın, ben de Turkcell den yediğim bi kazığı başkalarının yemesini bu siteye yazdığım şikayetle önlemiştim.(web sms de 160 karekteri geçtiğine dair önceden hiç bir uyarı vermezdi siz bedava 15 mesaj gönderdim sanıyordunuz oysa 161 karekter oldu mu 2 mesaj ücreti kesiyordu ve 30 mesaj gönderdiğinden 15 ini ödüyordunuz.)


zeyno61
Aday Memur
06 Ağustos 2009 11:24

bu türkcelin tek düşündüğü para. müşteri kıymeti yok aynı iş banaksı gibi.ben gıcık oldum her dk tarife fiyatalrı değişmesine diye vodofoneye geçtim.çok ta memnunum. aslında herkesin bu türkcele bir ceza vermesi lazım.hattını diğer operatöre geçirerek.yoksa akıllanmayacak. eşime de 168 tl kapatma cezası verdielr.üstelik faturayı bile göndermediler.otomotik talimatla fatura ödendiğinde haberimiz oldu. müşteri hizmetlerinin yalanları ile biryıl bağlayıcılığını söylemeden dk 18 kr abone oldu.ilk çıktığında daha reklamları yokken. üstelik eşime size özel kampanya yapalım diyerek ve 1 yıl bağlayıcılığını söylemeden tarife değiştirttiler zorbalıkla.sonrada hattını kapattığında hiçbir bilgi vermeden 168 tl ceza kestiler. haram zehir olsun ne diyelim.


crocus006
Aday Memur
06 Ağustos 2009 11:40

Zaten ben bu gsm şirketlerinin tarifelerini anlayamadım gitti; şu yöne şu dakika şu kadar bu yöne bu dakika bu kadar, yokmudur bunun standardı, işim gücüm yok bunlarımı çözmeye çalışıcam. Tamamen kafa karıştırmaya yönelik bilmece gibi tarifeler. Karambolden gol atmaya çalışıyorlar.


gurbeteller
Kapalı
06 Ağustos 2009 12:20

arkadaşlar çoğu evde internet var.

VOİP KULLANIN....

hem şikayetçi oluyorsunuz,

hem oraya prim vermeye devam ediyorsunuz.

bu durum ilerde daha çok mağdur olacağınızın garantisidir.

VOİP KULLANIN...

10 tlye haftalık 300 dakikaya kadar 2 ay boyunca ücretsiz tüm ev telefonlarını arayın.

çatlayana kadar konuşun:)

yurt dışındaki voip şirketlerinden nasıl kredi alınır?

internetten kredi kartı ile alışveriş yapmaya çekiniyorsanız,

böyle yerlere paranızı 1-2 tl komisyonla havale eden, voip şirketinden reseller alan kişiler var.bir nevi taşeron.

aslında bu kişilerce kandırılma ihtimaliniz var yani yeni başlayanlar için RİSKLİ diyebiliriz. adama 10-12 tl gönderiyorsunuz, oda sizin verdiğiniz kullanıcı adına kredi kartıyla para gönderiyor.

Ben ilk okuduğumda inanmamıştım.

"olsun be! gitse gitse 10 liram gider" deyip parayı taşerona gönderdim.2-3 saate varmadı, adam krediyi hesabıma yüklemiş.yüklediğine dair size mail atıyorlar.

2 yılı aşkın zamandır sorunsuz kullanıyorum.

tabi bunu yapmadan önce ilgili voip programını bilgisayarınıza kurduktan sonra KAYIT olacaksınız.

reseller sahiplerine nasıl ulaşırsınız?

voip servisinin web sitesine girin.

sayfaları karıştırırsanız,

voip şirketinden reseller alan kişilerin iletişim adreslerini görebilirsiniz. onlarla irtibat kurup parayı onlara gönderttirin.

isim adres vermek isterdim ama doğru olmayabilir.

Toplam 221 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi