Editörler : oto-danisman-expert
21 Aralık 2010 09:58

100 Bin i devirmiş ikinci el Araç Alınırmı

piyasada bir çok 100 binleri devirmiş araçlar dolu alınırmı sizce 100 bini deviren araç ölmüşmüdür artık


berke2510
Daire Başkanı
21 Aralık 2010 10:49

hertürlü masrafına varsan al dırtlamış adam misali firmalar neden 100 bin garanti veriyor bir düşün


foguzhan5403
Daire Başkanı
21 Aralık 2010 11:16

bazı araç markaları için önemli mesala 100000 i geçmiş reno grubu ve hyundai grubu alınmaz. hele dizelse hiç alınmaz. ama araç toyota opel ya da vw grubu ise alınır. dizel olsa da alınır. bu araçlar uzun motor ömürleriyle tanınırlar. eğer bakımları periyodik olarak yapılmışsa gözü kapalı al.


"Geberesice"
Yasaklı
21 Aralık 2010 11:33

yaaa bu 100 bin olayı palavra arkadaşlar biraz mantıklı düşünün botobüsler milyon km yapıyor dikkat milyon km kontak kapatmadan 1 ay çalışıyor.100 bin ne ki bnm araba 122 binde sadece şimdiye kadar debriyaj setini değiştirdim o kadar nie böle bi milletiz biz anlamam 100 bin çıkarması ölücü beleşçi adamların çıkarmasıdır amaç fiyat kırmak arkadaşta bi araba var 270 binde hala bi sorun yok 3.viteste yokuş çıkıyorum birde araba lpg li gerisini sizx düşünün


berke2510
Daire Başkanı
21 Aralık 2010 11:50

100 Bin i biz değil firma bile garantiyi o kadar veriyor


uye1330781
Genel Müdür
21 Aralık 2010 14:24

siz firma olsanız aracınıza kaç bin km garanti verirdiniz...bakımlı her araç alınır ihtiyaç dahilinde..110 bin km de aldım aracımı 140 bine dayandı bir senedir kayda değer sıkıntı çekmedim..


seskin
Müsteşar Yardımcısı
21 Aralık 2010 14:26

100 binden sonra masraf çıkarmaya başlar arabalar ve bu normal bişeydir. eğer ben hiç sanayiye uğramak istemiyorum sadece periyodik bakımlarını yapmak istiyorum diyorsan o zaman 50binin altında araç bakmalısın. geberesice arkadaşın da dediği gibi motor ömürlerinin uzunluğuyla bilinen japon ve alman firmalar 200-300 bine kadar bakımları zamanında yapılırsa ve hor kullanılmazsa sorunsuz binilebiliyor.

21 Aralık 2010 16:55

148.000 km de 16 ay önce hem de polo 2006 dizel almıştım(uzun yolda kullanılmış ve tanıdığım iyi bir şöför) maaşallah rutin bakımları dışında yola devam şu anda 172 binde en son baskı balata yapıldı,araba resmen uçuyo arabanın km si önemli ama marka ve nasıl kullanıldığı daha önemli,inşaallah bu 100 bin efsanesine inat arabayı satmıyacağım 200 binlere 300 binlere ...


emremusa
Genel Müdür
21 Aralık 2010 19:45

valla cliocuğum 152000 de.yağ gibi akıyoo...


cemrekaan
Memur
21 Aralık 2010 23:30

Benim Golf 4 üm 160 binde,maşallah motor saat gibi,rutin bakımlar dışında sanayiye de gitmedim hiç.


Alfa.Romeo
Daire Başkanı
22 Aralık 2010 09:12

100bin olayı eskidendi,kuş ve reno serileri genelde bu km'de motor istiyor veya dökülmeyen parçası kalmıyordu!Günümüzde benzinli araçların ömrü 300-400bin km'yi buluyor,bu km'ye gelince motor yaptırıp yine yola devam ediyorsunuz.Dizel araçlarda ise bu ömür çok daha uzun!Bence km yerine o aracın şehiriçinde mi,dışında mı kullanıldığı daha önemli,bundan önemliside aracın yaşı!!!!Çünkü bir araç 50binde 10yaşında olacağına,100binde 5 yaşında olması daha uygundur,çünkü hareketli aksamlar genelde km'ye bağlı değişir ama elektronik aksamlar,metal aksamlar aracın yaşına göre eskir,mesela elektronik parçaların, örneğin bir havayastığının ömrü 10 yaştır,yani aracın sabit mekanik parçaları,elektronik aksamı elektrik tesisatı 10 yaşta artık ömrünü tamamlamaya başlar,bu yüzden km'ye kafayı çok takmamak lazım,yeni teknolojiler ile motor ömürleri çok uzadı,otobüs gibi hiç durmadan kullanmadıkça,normal bir sürücü bu km'leri zor görür,mesela senede 10bin km yaparsanız,30senede bu motoru ancak bitirirsiniz ama iş yaşa gelince bu bahsettiğim parçalar durduğu yerde bozulmaya ve arıza çıkarmaya başlar...


"Geberesice"
Yasaklı
22 Aralık 2010 10:09

alfa remeo süper açıklamışsın tam benim düşündüğüm gibi yazmışsın sen işi biliyorsun bilmeyen arkadaşlarda bu yazıları gözardı etmesin.


chemistbjk
Yasaklı
22 Aralık 2010 15:41

araba ıyı kullanılmışsa 100 binden yukarsı nıye alınmasınkı. arabanın kmsınden zıyade nasıl kullanıldıgı onemlı. ama bazı arakdaşlara katılmıyorum. ben 50 bındekı 2001 model astrayı 150 bınddekı 2009 astraya tercıh ederım. fıyat farkını da dusunerek tabi


er-ryan
Aday Memur
22 Aralık 2010 16:50

ben taksiden çıkma araba çok kullandım tofaş grubundan. Metalinde bir ömrü var diye düşünüyorum. Avrupa araçta yıpranma payı daha az. 400 bin km de 89 bmv almıştım ama araba hala taş gibiydi. bence 100 bin çok önemli bir rakam değil yeterki bakımlarını aksatılmasın.

Toplam 13 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi