Merhaba arkadaşlar
Bilgi Teknolojileri ve İlteşim Kurumu
https://www.btk.gov.tr/bilgiedinme/bilgi_gercek_giris.htm
Ulaştırma Bakanlığı
http://bilgi.ubak.gov.tr:9080/ULASTR/GetBasvuruYapAction.do?deger=AXCDFD&birimId=1&kisilik=1&kullaniciId=1170
Bimer
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationEntry.aspx
Cumhurbaşkanına Yazın
http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/
Linklerine lütfen şikayet edin ben ettim.
benim şikayet metnim aşağıdaki gibidir sizde kendinze uyarlayıp bu yerlere şikayetiniz ibilidirin.lütfen.
Ben turkcel Kamu Heryöne 1200 Dakika tarifesi kullanmaktayım.Telefon numaram xxxxxxxx dır.
Sorunum ise 444 ile başlayan müşteri hizmetleri ve çağrı merkezleri telefonlarını aramak Her yöne 1200 Dakika kapsamına alınmıyordu. Ama biz arayacağımız çağrı merkezi numarasının önüne 0312 gibi alan kodları ekleyerek aradığımızda sorun kalmıyor her yöne 1200 dakika kapsamında değerlendiriliyordu.
Ama her nasıl oldu ise artık Turkcel hattımda bir bankanın müşteri hizmetleri başına 0312 kodunu ekleyerek aradığımda lütfen arayacağınız çağrı merkezi numarasının başına 0 ve alan kodu girmeden direkt arayın sesli mesajı çıkıyor arama sonlanıyor. Bu uygulama bizleri mağdur etmiştir ve haksız bir uygulamadır.
Diyelim ki Kredi kartımızı kaybettik. Bankalar başta olmak üzere hangi çağrı merkezini ararsak arayalım. Dakikalar hatta saatleri varan sürelerce bekletiliyoruz. Ne olacak o şekilde arama yapınca devasa faturalar gelecek ve mağdur edileceğiz. Şu an Ulaştırma Bakanlığının 444 24 24 numaralı çağrı merkezi numarasını ardımda da aynı uyarıyı aldım.
Bu nedenle Trukcell?in bu haksız uygulamadan vazgeçmesinin sağlanması veya 444 ile başlayan çağrı merkezi numaralarında her yöne dakika kapsamında alınarak ayrıca ücretlendirilmemesinin sağlanmasını ve yapılan işlemlerin tarafıma bildirilmesini arz ederim.
Merhaba arkadaşlar
Bilgi Teknolojileri ve İlteşim Kurumu
https://www.btk.gov.tr/bilgiedinme/bilgi_gercek_giris.htm
Ulaştırma Bakanlığı
http://bilgi.ubak.gov.tr:9080/ULASTR/GetBasvuruYapAction.do?deger=AXCDFD&birimId=1&kisilik=1&kullaniciId=1170
Bimer
http://www.basbakanlik.gov.tr/Forms/Bimer/pApplicationEntry.aspx
Cumhurbaşkanına Yazın
http://www.tccb.gov.tr/sayfa/iletisim/cumhurbaskanina_yazin/
Linklerine lütfen şikayet edin ben ettim.
benim şikayet metnim aşağıdaki gibidir sizde kendinze uyarlayıp bu yerlere şikayetiniz ibilidirin.lütfen.
Ben turkcel Kamu Heryöne 1200 Dakika tarifesi kullanmaktayım.Telefon numaram xxxxxxxx dır.
Sorunum ise 444 ile başlayan müşteri hizmetleri ve çağrı merkezleri telefonlarını aramak Her yöne 1200 Dakika kapsamına alınmıyordu. Ama biz arayacağımız çağrı merkezi numarasının önüne 0312 gibi alan kodları ekleyerek aradığımızda sorun kalmıyor her yöne 1200 dakika kapsamında değerlendiriliyordu.
Ama her nasıl oldu ise artık Turkcel hattımda bir bankanın müşteri hizmetleri başına 0312 kodunu ekleyerek aradığımda lütfen arayacağınız çağrı merkezi numarasının başına 0 ve alan kodu girmeden direkt arayın sesli mesajı çıkıyor arama sonlanıyor. Bu uygulama bizleri mağdur etmiştir ve haksız bir uygulamadır.
Diyelim ki Kredi kartımızı kaybettik. Bankalar başta olmak üzere hangi çağrı merkezini ararsak arayalım. Dakikalar hatta saatleri varan sürelerce bekletiliyoruz. Ne olacak o şekilde arama yapınca devasa faturalar gelecek ve mağdur edileceğiz. Şu an Ulaştırma Bakanlığının 444 24 24 numaralı çağrı merkezi numarasını ardımda da aynı uyarıyı aldım.
Bu nedenle Trukcell?in bu haksız uygulamadan vazgeçmesinin sağlanması veya 444 ile başlayan çağrı merkezi numaralarında her yöne dakika kapsamında alınarak ayrıca ücretlendirilmemesinin sağlanmasını ve yapılan işlemlerin tarafıma bildirilmesini arz ederim.