Editörler : Lanet
«78910111213141516171819

anne12
Aday Memur
18 Eylül 2015 18:37

http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg

[url=https://hizliresim.com/1k5L1p][img]http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg[/img][/url]

KARAR BUGÜN TEBLİĞ OLDU.

1-) ŞİMDİ NE YAPMAM LAZIM

2-) TELEFON İADESİNİ (SONY) FİRMASINA MI YAPMAM LAZIM YOKSA ALDIĞIM BAYİNDEN Mİ?

3-)PARAMI NASIL ALACAĞIM? KISACA NELER YAPMAM GEREKİYOR Bİ YARDIM EDER MİSİNİZ? LÜTFEN :(

4-) 30 GÜN FALAN DİYOR ÖNÜMÜZ BAYRAM TATİLİ NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR? NOTERE MÜHÜR YAPTIRMAM GEREKİYOR MU ?


monduli
Şube Müdürü
19 Eylül 2015 21:22

ben aldığım bayiye gittim,kararla beraber sonra o firma savunma verdi aradan biraz zaman geçince aradılar bozulan telin tüm aksesuarlarıyla istediler aradan bir ay geçmeden firmadan ücretimizi aldık ama defalarca gittik bayi ile alakalı daha çok.Sajr aleti bozuktu sakladım olacağı var ya son hafta nasılsa karr çıkmaz dedim attım neyse onun ücreti kestiler sonuçda aldım kalan ücreti.işin peşini bırakmayın üstünde durun derim

anne12, 9 yıl önce

http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg

[url=https://hizliresim.com/1k5L1p][img]http://i.hizliresim.com/1k5L1p.jpg[/img][/url]

KARAR BUGÜN TEBLİĞ OLDU.

1-) ŞİMDİ NE YAPMAM LAZIM

2-) TELEFON İADESİNİ (SONY) FİRMASINA MI YAPMAM LAZIM YOKSA ALDIĞIM BAYİNDEN Mİ?

3-)PARAMI NASIL ALACAĞIM? KISACA NELER YAPMAM GEREKİYOR Bİ YARDIM EDER MİSİNİZ? LÜTFEN :(

4-) 30 GÜN FALAN DİYOR ÖNÜMÜZ BAYRAM TATİLİ NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR? NOTERE MÜHÜR YAPTIRMAM GEREKİYOR MU ?


morella
Kapalı
26 Aralık 2015 23:12

Konuyu açan arkadaş burada mısın?

01 Şubat 2016 12:16

Buyrun buradayım


son imprtor
Aday Memur
12 Şubat 2016 15:04

merhaba hocam 01.07.2015 de gold teknoloji den internet üzerinden apple 4s telefon aldım 02.02.2016 da telefon %38 şarjı varken kapandı bi daha açılmadı.bende gold e yazdım hangi servise göndermem gerekiyor diye mesaj atmışlar apple servis tlf diye kendim kargoyla gönderdim 04.02.2016 da servis teslim almış.10.02.2016 da servis mesaj atmış darbeli-sıvılı 830 tl takası var diye bende telefonun arka tarafı 5 ay ö-nce düştü darbeliydi ama çalışıyordu sonra telefon sıvı almış dediler ne sıvı sı dedim 830 tl para istiyorlar yapmak için veya yenisini verecekler kendim zaten 820 ye aldım dedim sonra gold u aradım bizim aracılığımızla mı gönderdiniz servise dedi hayır kendim gönderdim dedim bizim aracılığımız la göndermediyseniz kendiniz servisi arayacaksınız halledeceksiniz dedi şubemiz getirseydiniz falan dedi bende muğla da şube açın oraya götüreyim dedim şubeniz yok dedim bişey diyemedi bende telefonu servisten istedim daha gelmedi şimdi hocam ben nasıl bir yol izlemem gerekiyor bunlar kendi sıvıyı dökse ben bunu nasıl ispatlayacam garanti dışı bıraktılar tüketici hakem heyetine başvursan sonuç ne olur eliniz de emsal karar var mı bu konu hakkında ilginizden dolayı teşekkür ederim iyi çalışmalar

Tüketici Dostu -175-, 8 yıl önce

Buyrun buradayım


yorgun_43
Müsteşar
14 Mart 2016 14:05

selamlar herkese


yorgun_43
Müsteşar
14 Mart 2016 14:18

Hesap işletim ücretleri ile ilgili danıştayın 18/11/2015 tarihli yürütmeyi durdurma kararı var.danıştay kararlara geriye dönük işlediği için hesap işletim ücretleri ile ilgili tüketici lehine karar verilebilir...Tabiki tüketicinin kesintiyi belgelemesi şartıyla...


fatma_855
Aday Memur
06 Nisan 2016 11:58

merhaba. bir konuda danışacaktım. Kardeşim sahte bir internet sitesinden(sitede adres yok ve telefona cevap verilmiyor) telefonuna onay kodu isteyerek kapıda ödemeli alışveriş yapmış ve alıcıya annemin ismini yazmış. ptt kargo kapıya gelince annem teslim almayacağını belirtip imzasını atıp geri göndermiş. bu durumda siparişi onay kodu ile biz verdiğimiz için hukuki bir yaptırım uygulayabilirler mi? dava açabilirler mi? yapmamız gereken bir iş ve işlem var mı?


felixsis
Daire Başkanı
08 Nisan 2016 12:09

slm arkadaşım

galaxy a7 telefonum var alalı bir sene oldu ara ara ekran gidiyordu uzun aralıklarla sonra bi gitti birdaha gelmedi bende garantiye götürdüm şunu belirtiyim telefonda hiç bir darbe su kaçması söz konusu değil kulanıcı hatası deyip ekran değişimi için 650 tl fiyat istediler..fakat üründe kullanıcı hatası olacak hiç bir durum yaşanmadı...samsung arıyorum Başarı garantiye yönlendiriyolar muhattap olarak...tüketici mahkemesinemi başvurmam gerekli direk arkadaşım..birde fatura benim adıma değil..şimdiden teşekkür ederim cevabını bekliyorum arkadaşım


flinta
Aday Memur
22 Nisan 2016 10:08

daha önce general mobile 2 mini aldım.telefonda donma ve ısınma sorunlarından dolayı 3 defa servise gönderdim 2 defada yine donma ve google playdan uygulama indirme ve güncelleme probleminden dolayı servise gönderdim.iade talebi istedim ama kabul etmediler toplamda 5 defa servise gitti garanti kapsamında üçret iadesi için ne yapmam gerekiyor.tüketici hakem heyetine başvursam nasıl bir sonuç cıkar,bu arada telefonun fatura fiyatı 599 tl idi ve vatan bilgisayardan almıştım.


selcuka.584
Kapalı
26 Temmuz 2016 06:49

İyi günler; bir sorum olacaktı.TTNET Adsl internet

aboneliğimiz var ve 28 mart 2016 tarihinden beri donuk vaziyette,elimizde ttnet

tarafından verilen dondurma belgesi de mevcut.Belge üzerinde TAŞINMA SEBEBİ

OLARAK NAKİL GÖSTERİLİYOR.4 ay geçmesine rağmen nakli yaptırmadık.Tabi 4 aylık

fatura geldi kullanmadığımız internet için. Bu aboneliğin 6 ay kadar sonra

sözleşmesi bitiyor.Elimizde 28 mart tarihli dondurma belgesi olduğuna göre,6 ay

daha sözleşme bitene kadar beklesem hiç nakil yaptırmasam,sonra faturaları

ödeyip (öncelikle şirkete posta gönderip borcumun silinmesini istedikten ve

onların kabul etmemesinden snra),bu ödediğim 10 aylık faturaların tamamını geri

almak için tüketici hakem heyetine başvursam geri alabilir miyim? Elimde

kullanmadığıma dair dondurma belgesi işe yarar mı? Teşekkürler.


Taşeron06
Memur
29 Eylül 2016 10:39

iyi günler arkadaşlar kilksadan telefon aldım garantiye gönderdim faturasıyla beraber gönderdim

thh şikayet edeceğim ama faturası yok ne yapmam gerekiyor?

01 Şubat 2017 09:20

faturasının bir örneğini satıcıdan alabilirsiniz vermiyorsa fatura asıllarını verdiğinizi

konuyu thh ne aksettirin, ama normal şartlarda bu tip durumlarda lütfen faturanın bir örneği sizde de olsun

Taşeron06, 8 yıl önce

iyi günler arkadaşlar kilksadan telefon aldım garantiye gönderdim faturasıyla beraber gönderdim

thh şikayet edeceğim ama faturası yok ne yapmam gerekiyor?

01 Şubat 2017 09:53

TUBİS Sİstemi ne zaman doğru dürüst çalışacak.


barlas1945
Aday Memur
12 Eylül 2017 13:42

Merhaba umarım hala etkinsindir yardıma ihtiyacım var :)

Hburada'dan aldığım ekran kartı arızalandığı için hburada aracılığı ile yetkili servisine gönderdim. 20 iş gününü geçeli birkaç gün oluyor ama hala hiçbir haber yok. Değişim talep etmek istiyorum ama fatura ve garanti belgesini ekran kartı ile beraber gönderdim. Faturanın fotoğrafını çekmiştim, siteden de çıktı alabilirim. Ama garanti belgesi yok ve olsa bile galiba değişim için satıcının mührü gerekiyormuş. Büyük ihtimal mühürsüz ve şu an serviste. Ben şimdi ne yapmalıyım direkt thh'ye gitsem bana yardımcı olabilirler mi? Bir de dilekçeye yetkili servisin bilgilerin mi vereceğim yoksa hburada'nın mı

03 Ekim 2017 20:25

cep teldeki fotolarla berabe ren kısa zamanda tüketici hakem heyetine gidiniz,

barlas1945, 7 yıl önce

Merhaba umarım hala etkinsindir yardıma ihtiyacım var :)

Hburada'dan aldığım ekran kartı arızalandığı için hburada aracılığı ile yetkili servisine gönderdim. 20 iş gününü geçeli birkaç gün oluyor ama hala hiçbir haber yok. Değişim talep etmek istiyorum ama fatura ve garanti belgesini ekran kartı ile beraber gönderdim. Faturanın fotoğrafını çekmiştim, siteden de çıktı alabilirim. Ama garanti belgesi yok ve olsa bile galiba değişim için satıcının mührü gerekiyormuş. Büyük ihtimal mühürsüz ve şu an serviste. Ben şimdi ne yapmalıyım direkt thh'ye gitsem bana yardımcı olabilirler mi? Bir de dilekçeye yetkili servisin bilgilerin mi vereceğim yoksa hburada'nın mı


LORD440
Aday Memur
21 Aralık 2017 21:16

Tüketici Dostu -175- Ayrıntılı olarak anlaıyorm ki Casper almasınlar.

31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper

via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor

ve açılmadığı için 2 8 2017 de Mersin

ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar.

Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine

casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu

söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar

gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler.

Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de

doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti

dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş .

Telefonumun Tamiratının yapılması için

casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak Anakart arızası ilk gelişlerinde

tesbit olmayıp sonrasında bu arıza

tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek

almanız gerekmektedir.?? Diye cevap geldi

Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana

kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla

ilgili bir arıza düzelir diye

öyle kullandım.

Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile

geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerli olduğunu düşünüyorum.

Tüketici heyetine başvursam sonuç alabilirmiyim.


AhmetDevrim
Aday Memur
05 Ocak 2018 13:19

Merhaba;

Benimde bir sorum olucaktı 5 ay önce şuanlık ismini vermek istemediğim bir markadan notebook almıştım. Ve geçen hafta arızalanması üzerine teknik servise vermiştim.

İşlem sonucunda tesler yapıldı sorun yok denildi ancak daha teslim alamdan baktığımda problem tekrarlandığını görüp göstermem üzerine, tekarardan bir servis sürecine aldılar.

2. işlem sonucu ekran harici her şeyi değiştirmişlerdi(kasa dahil). Teslim alamaya gitiğimde yine sorunu test ettim ve düzeldiğini görüp servisden çıkıp gittim.

Ancak sonradan bilgisayarı incelidiğimde bilgisayarın ön ve arka taraflarında ezikler vuruklar gördük. Bunu mağaza ile görüştüğümde servisden çıkmadan bakamanız gerekiyordu diye bir cevap verdiler.

Bu durum için nasıl bir hukuksal yol izlemem gerekir ve deneyimlerinize dayanarak sonucu ne olur.

Teşekkürler


ebayusuff
Aday Memur
21 Kasım 2019 05:44

merhaba, şuarad açıladığım bir durumla karşı karşıyayım:

https://forum.donanimhaber.com/bosch-sms68ji06t-8-program-homeconnect-inox-bulasik-makinesi-catir-catir-catladi--140850483#140882848

Tüketici hakem heyetine gitmekten başka çözüm görünmüyor.

e-devlet üzerinden mi yoksa gidip elden mi müracaat etmek daya iyidir şayet elden edebiliyorsak?

Bu durumda ben Bosch'u mu satıcı bayiyi mi yoksa gittigidiyor'u mu şikayet edecek, firma ismi olarak adlarını gireceğim?

Toplam 379 mesaj
«78910111213141516171819

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi