alınabilir bi araç eğer bagaj ihtiyacınız yoksa hp ği birazdaha tavsiye ederim biraz dış görünüm biraz iç dizayn biraz yol tutuş ve fren konusunda symbolden bi gömlek daha üstün en önemliside 16 v olması kaportasının plastik malzemeden yapılmış olmasının bi eksi olarak düşünülmesi beni şaşırtıyor üstelik bu malzeme aracın tümünde değil ön arka çamurluk tamponlar ve ön panelde kullanılmıştır bencede bi artıdır hi değilse çürümelere karşı
kaza anında altınızdaki araç volvo mercedes saab subaru bunun gibi sayabileceğim bikaç markadan biri değilse zaten kaportanın güvenlik adına çok fazla etkisinin olduğunu söyleyemem bu iş şase ve bi takım benzeri ekipmanlar tarafından sağlanır ve günümüz otomobilleri bi takım mecburi testlerden geçirilerek piyasaya sürülür gönül rahatlığıyla alınabilinir... illa gözle görülür artıları derseniz...
düşük motor beraberinde düşük vergi düşük yakıt sarfiyatı ucuz ve bol miktarda yedek parça yaygın ve güvenilir servis ağı bunlarında yanında ortaklıkta olsa bir japon bir alman tercih edeceğimi birazda ilerleyen yıllarda gelişimine katkı sağlamak için türk malı olması diorum...
Tekrar yol tutuşuna dönersek symbol için konuşmayacam ama clio hp için iddalı diebilirim sürüş teknikleri konusunda normal bi sürücüden az da olsa bu işle birazdaha fazla ilgilendiğimi söyleyerek ayrı ayrı çakılda ıslak zeminde kuru zeminde arabayı ısrarla zorlamama rağmen iyi bi verim aldığımı abartmadan söyleyebilirim fren sistemide gayet başarılıdır..
alınabilir bi araç eğer bagaj ihtiyacınız yoksa hp ği birazdaha tavsiye ederim biraz dış görünüm biraz iç dizayn biraz yol tutuş ve fren konusunda symbolden bi gömlek daha üstün en önemliside 16 v olması kaportasının plastik malzemeden yapılmış olmasının bi eksi olarak düşünülmesi beni şaşırtıyor üstelik bu malzeme aracın tümünde değil ön arka çamurluk tamponlar ve ön panelde kullanılmıştır bencede bi artıdır hi değilse çürümelere karşı
kaza anında altınızdaki araç volvo mercedes saab subaru bunun gibi sayabileceğim bikaç markadan biri değilse zaten kaportanın güvenlik adına çok fazla etkisinin olduğunu söyleyemem bu iş şase ve bi takım benzeri ekipmanlar tarafından sağlanır ve günümüz otomobilleri bi takım mecburi testlerden geçirilerek piyasaya sürülür gönül rahatlığıyla alınabilinir... illa gözle görülür artıları derseniz...
düşük motor beraberinde düşük vergi düşük yakıt sarfiyatı ucuz ve bol miktarda yedek parça yaygın ve güvenilir servis ağı bunlarında yanında ortaklıkta olsa bir japon bir alman tercih edeceğimi birazda ilerleyen yıllarda gelişimine katkı sağlamak için türk malı olması diorum...
Tekrar yol tutuşuna dönersek symbol için konuşmayacam ama clio hp için iddalı diebilirim sürüş teknikleri konusunda normal bi sürücüden az da olsa bu işle birazdaha fazla ilgilendiğimi söyleyerek ayrı ayrı çakılda ıslak zeminde kuru zeminde arabayı ısrarla zorlamama rağmen iyi bi verim aldığımı abartmadan söyleyebilirim fren sistemide gayet başarılıdır..