1) ilk işiniz bulunduğunuz il veya ilçenin devlet hastanesinden tam teşekküllü heyet raporu almak olmalı. Genelde Pazartesi ve perşembe günleri verilir bu rapor. Bu noktada şehre göre farklı uygulamalar yapılıyor. Bazı şehirlerde önce valilik veya kaymakamlığa gidip dilekçe veriyorsunuz ve onlar sizi hastaneye sevkediyor, bazı şehirlerde ise direkt hastaneden heyet raporu için matbu dikeçe alip doldurarak başvuruyosunuz. Rapor üzerinde " Türkiyenin her yerinde ve her şartta öğretmenlik yapabilir" ibaresi mutlaka olmalıdır.
2) Diploma, varsa formasyon belgesi, tabiki kimlik, 5-10 adet vesikalık, askerlik durum belgesi, belki lazım olur diye sabıka kaydı, Heyet raporu ve bunların birer fotokopileriyle birlikte doğruca atandığınız yerin il Milli Eğitimine gidiyor, Atama bölümünde yaklaşık yarım saatte işlemlerinizi hallediyosunuz.
-Mal bildirim formunu il mebde size verirler. üzerinize mal veya yüklü hesap yoksa sadece ad soyad filan gibi belli bilgileri yazar imzalar veririsiniz. kolay yani.
-Kadrolu atananlardan bunlara ek okuldan birde Personel Bilgi Formu isterler ki oda kırtasiyelerden alınır.
3) İl mebde işiniz bitince verilen evrakla ilçe mebe gider, yaklaşık yarım saatte orda işlemlerinizi yaptırı ve sonra yine verilen belgelerle okul müdürlüğüne gidersiniz. Ordan da işlemleri yaptırın. işe giriş tarihiniz orda belirlenecek. İşe giriş belgesini kendileri aslında ilçe mebe gönderirler ama ben işimi takip edecem derseniz müdürden alip sizde elden ilçe mebin evrak kayıdına verebilirsiniz.
Kısacası burda sizi en çok yaran hastane rapurudur ve en az 1 günününzü alır.
Not: Alıntıdır..(Centilboy adlı üyeden)
1) ilk işiniz bulunduğunuz il veya ilçenin devlet hastanesinden tam teşekküllü heyet raporu almak olmalı. Genelde Pazartesi ve perşembe günleri verilir bu rapor. Bu noktada şehre göre farklı uygulamalar yapılıyor. Bazı şehirlerde önce valilik veya kaymakamlığa gidip dilekçe veriyorsunuz ve onlar sizi hastaneye sevkediyor, bazı şehirlerde ise direkt hastaneden heyet raporu için matbu dikeçe alip doldurarak başvuruyosunuz. Rapor üzerinde " Türkiyenin her yerinde ve her şartta öğretmenlik yapabilir" ibaresi mutlaka olmalıdır.
2) Diploma, varsa formasyon belgesi, tabiki kimlik, 5-10 adet vesikalık, askerlik durum belgesi, belki lazım olur diye sabıka kaydı, Heyet raporu ve bunların birer fotokopileriyle birlikte doğruca atandığınız yerin il Milli Eğitimine gidiyor, Atama bölümünde yaklaşık yarım saatte işlemlerinizi hallediyosunuz.
-Mal bildirim formunu il mebde size verirler. üzerinize mal veya yüklü hesap yoksa sadece ad soyad filan gibi belli bilgileri yazar imzalar veririsiniz. kolay yani.
-Kadrolu atananlardan bunlara ek okuldan birde Personel Bilgi Formu isterler ki oda kırtasiyelerden alınır.
3) İl mebde işiniz bitince verilen evrakla ilçe mebe gider, yaklaşık yarım saatte orda işlemlerinizi yaptırı ve sonra yine verilen belgelerle okul müdürlüğüne gidersiniz. Ordan da işlemleri yaptırın. işe giriş tarihiniz orda belirlenecek. İşe giriş belgesini kendileri aslında ilçe mebe gönderirler ama ben işimi takip edecem derseniz müdürden alip sizde elden ilçe mebin evrak kayıdına verebilirsiniz.
Kısacası burda sizi en çok yaran hastane rapurudur ve en az 1 günününzü alır.
Not: Alıntıdır..(Centilboy adlı üyeden)