Tüketici Dostu -175- Ayrıntılı olarak anlaıyorm ki Casper almasınlar.
31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper
via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor
ve açılmadığı için 2 8 2017 de Mersin
ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar.
Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine
casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu
söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar
gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler.
Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de
doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti
dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş .
Telefonumun Tamiratının yapılması için
casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak Anakart arızası ilk gelişlerinde
tesbit olmayıp sonrasında bu arıza
tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek
almanız gerekmektedir.?? Diye cevap geldi
Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana
kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla
ilgili bir arıza düzelir diye
öyle kullandım.
Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile
geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerli olduğunu düşünüyorum.
Tüketici heyetine başvursam sonuç alabilirmiyim.
Tüketici Dostu -175- Ayrıntılı olarak anlaıyorm ki Casper almasınlar.
31.8.2015 tarihinde Mersin medyamarketten aldığım casper
via v6x. İşlem durduruldu diyordu sonrada ekranda Casper yazısı gitmiyor
ve açılmadığı için 2 8 2017 de Mersin
ISTIKLAL CD. ARI ISHANI YETKİLİ servisine götürdüm. Ücret karşılığı Kurulum yaptılar.
Aynı arızaları gösteriyordu. 13 Kasımda yine
casper yazsı gitmiyor ve açılmıyordu tekrar götürdüm. Yine ücret karşılığı kurulduğunu
söylediler. Eve geldim kurulumları yapacağım tekrar aynı hata Ertesi gün tekrar
gittim Sizi ararız dediler. Aramadılar ben aradım. Ana kart arızalı dediler.
Genel merkeze göndereceğiz dediler. Bu yaşattıkları süre içinde garantim de
doldu. İlk 2 eylülde götürdüğümde ana kart arızasını söyleselerdi garanti
dolmamıştı. Garanti 31 eylülde dolmuş .
Telefonumun Tamiratının yapılması için
casper genel merkezine yazdım. Cevap olarak Anakart arızası ilk gelişlerinde
tesbit olmayıp sonrasında bu arıza
tespiti sağlanmış olabilir. Garanti süresi sona erdiği için ücretli destek
almanız gerekmektedir.?? Diye cevap geldi
Önceki götürdüğüm zamanki arızasının aynısı Bana o zaman ana
kart arızalı olduğunu söylemediler. Programla
ilgili bir arıza düzelir diye
öyle kullandım.
Garanti süresinin doldurmak için kurumsal firmanın hileli yol kullanacağı aklımdan bile
geçmedi. Oysa ilk götürdüğüm tarih geçerli olduğunu düşünüyorum.
Tüketici heyetine başvursam sonuç alabilirmiyim.