MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI
OKUL VE KURUMLARIN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN
NORM KADROLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK
Norm kadro belirlenmesinde dikkate alınacak hususlar
Madde 15 -
d) Mesleki ve teknik örgün ve yaygın eğitim kurumlarında uygulamalı atölye ve laboratuvar derslerine ilişkin ders yükü, haflalık ders çizelgesine göre her bir sınıfta okutulan ders miktarının grup sayısı ile çarpımı sonucunda bulunur. Ancak, her şubede 4'ten fazla grup oluşturulamaz. Gruplar,
1) 9 uncu sınıflarda; 10-21 öğrenciye kadar 1, 21-31 öğrenciye kadar 2, 31-41 öğrenciye kadar 3, 41 ve daha fazla öğrenci için 4,
2) 10,11 ve 12 nci sınıflarda; 8-16 öğrenciye kadar 1, 16-24 öğrenciye kadar 2, 24-31 Öğrenciye kadar 3, 31 ve daha fazla öğrenci için 4,
olacak şekilde oluşturulur.
T.C.
MİLLÎ EGİTİM BAKANLIGI
Erkek Teknik Ögretim Genel Müdürlügü
Sayı : B.08.0.ETÖ.0.l0.02.03.00/521-9741 10/11/2006
Konu : Modüler Program Uygulamaları
Hakkında Açıklamalar
GENELGE
2006/90
5- Çerçeve ögretim programlarında alan/dal dersleri içinde yer alan Matematik, Fizik,
Kimya, Biyoloji, Geometri, Analitik Geometri, Yabancı Dil, ikinci Yabancı Dil, Psikoloji ve
benzeri dersler kültür dersi, bunların dısındaki alan/dal dersleri ise uygulamalı ders olarak
degerlendirilecektir. Buna göre, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI
OKUL VE KURUMLARIN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN
NORM KADROLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK 15?inci maddesine göre, daha önce
9?uncu sınıflarda okutulan uygulamalı dersler için öngörülen ögrenci grup sayısı, 10?uncu
sınıf uygulamalı dersleri için uygulanacaktır.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI
OKUL VE KURUMLARIN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN
NORM KADROLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK
Norm kadro belirlenmesinde dikkate alınacak hususlar
Madde 15 -
d) Mesleki ve teknik örgün ve yaygın eğitim kurumlarında uygulamalı atölye ve laboratuvar derslerine ilişkin ders yükü, haflalık ders çizelgesine göre her bir sınıfta okutulan ders miktarının grup sayısı ile çarpımı sonucunda bulunur. Ancak, her şubede 4'ten fazla grup oluşturulamaz. Gruplar,
1) 9 uncu sınıflarda; 10-21 öğrenciye kadar 1, 21-31 öğrenciye kadar 2, 31-41 öğrenciye kadar 3, 41 ve daha fazla öğrenci için 4,
2) 10,11 ve 12 nci sınıflarda; 8-16 öğrenciye kadar 1, 16-24 öğrenciye kadar 2, 24-31 Öğrenciye kadar 3, 31 ve daha fazla öğrenci için 4,
olacak şekilde oluşturulur.
T.C.
MİLLÎ EGİTİM BAKANLIGI
Erkek Teknik Ögretim Genel Müdürlügü
Sayı : B.08.0.ETÖ.0.l0.02.03.00/521-9741 10/11/2006
Konu : Modüler Program Uygulamaları
Hakkında Açıklamalar
GENELGE
2006/90
5- Çerçeve ögretim programlarında alan/dal dersleri içinde yer alan Matematik, Fizik,
Kimya, Biyoloji, Geometri, Analitik Geometri, Yabancı Dil, ikinci Yabancı Dil, Psikoloji ve
benzeri dersler kültür dersi, bunların dısındaki alan/dal dersleri ise uygulamalı ders olarak
degerlendirilecektir. Buna göre, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI
OKUL VE KURUMLARIN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİNİN
NORM KADROLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK 15?inci maddesine göre, daha önce
9?uncu sınıflarda okutulan uygulamalı dersler için öngörülen ögrenci grup sayısı, 10?uncu
sınıf uygulamalı dersleri için uygulanacaktır.