Editörler : Lanet
29 Eylül 2010 14:46

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Bilgi Paylaşımı Platformu

keten
Şef
29 Eylül 2010 15:16

sgk çalışanlarına iş az geliyormuş doğru mu?


kartal6074
Aday Memur
29 Eylül 2010 16:01

merkez müdürlüğüne vekaleten bakanlar şimdide il müdür yardımcısı oluyor.


icracı..
Aday Memur
29 Eylül 2010 16:35

bu şartlarda kim işine motive olur, kim önünü görebilir, kim yaptığı işten zevk alabilir ki, neymiş dayın varsa memur iken bir anda müdür olabilirsin, ama dayın yoksa memur olarak kalmaya mahkumsun, böyle bir anlayışın hakim olduğu bir kurumda ne çalışma barışı olur, nede personelin bir birine saygısı ve sevgisi olur, yazık oldu... yarınlara


ay33
Aday Memur
29 Eylül 2010 22:28

sgk yöetimi 2001 ve sonrası çalışanları için nasıl bir gelecek planlıyor acaba puanı 18 den az olanlar şeflik sınavına giremeyecekler kont mem. dışardan uzman yardm dışardan müdürler mevcut şeflerden tabiki sınavsız atanıyor birde her kadro için yaş sorunu var bizler 58-60 yaşına kadar hiç yükselme şansımız olmadan memur olarakmı çalışacağız bizler için ne düşünüyorlar bu kadroları istemiyorlarsa olur versinler başka kurumlarda şansımız deneyelim bu kurumda bize gelecek yok


mucibe
Kapalı
29 Eylül 2010 23:54

2000 yılında 2.4 milyar TL açık veren sosyal güvenlik sisteminin zararı 26 milyar TL'ye ulaştı.

SGK gelir-gider açığını kapatmak için kolları sıvadı. Sosyal güvenlik sistemindeki gelir-gider farkı giderek açılırken, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kemer sıkma yöntemlerini uygulamaya koyacak. Gelir-gider açığı son 9 yılda 10'a katlanan kurum, fazla ve yersiz ödemelerin tespitini zaman aşımına uğramadan engellemenin yollarını arıyor. 2010-2014 Stratejik Planı'nı devreye sokan kurum, kayıt dışı istihdamı azaltmayı hedefliyor.

Akşam gazetesinden Hakkı KURBAN'ın haberi:

İşte Stratejik Plan'a yansıyan itiraf gibi tespitler:

'USULSÜZLÜK' VAR: Genel sağlık sigortası kapsamının geniş olması ve sağlık sektöründe yapılan usulsüzlükler, sağlık harcamalarının hızla artmasına neden olmaktadır.

SAĞLIK GİDERİ PATLADI: Sağlık harcamalarının sağlık gelirlerine oranı, 2000'de 1/3 iken, son 2 yıldan beri bu oran 1/2.

YERSİZ ÖDEMELER: Ödemelerin tespitinde geç kalınması halinde zamanaşımı nedeniyle Kurumumuz zarara uğramaktadır. Yapılan yersiz ödemeler faiz hesaplanarak tahsil edildiğinden, hizmet alanların mağduriyetine sebep olmaktadır.

MAL SATIŞI DA GÜNDEMDE: Kullanılmayan taşınır ve taşınmaz mallar tespit edilerek, onarım, satış hurdaya çıkarma gibi yöntemlerle değerlendirilecek, yönetim giderleri etkili olarak kullanılacak.

9 yılda 131 milyar TL açık verdi

Yıllar Gelirler TL Giderler TL Açık TL

2000 8.575.831 10.987.036 -2.411.206

2001 13.360.579 17.830.745 -4.470.166

2002 20.018.189 27.982.464 -7.964.275

2003 27.916.539 41.336.077 -13.419.538

2004 34.689.248 50.621.622 -15.932.374

2005 41.249.438 59.941.373 -18.691.935

2006 53.830.886 71.867.475 -18.036.589

2007 56.874.830 81.915.401 -25.040.571

2008 67.257.484 93.159.462 -25.901.978

Bademler çok yetkin ya, çözsünler bakalım,


7.his
Müsteşar
30 Eylül 2010 10:05

Sağlık Piyasası Düzenleme ve Denetleme Kurulunu kurarlar yakında merak etmeyin, sosyal güvenlik açıkları çığ gibi büyümekte.

Bu arada şu şeflik sınavını yapan büyük beyinler Ankara İzmir ve Samsun'a sembolik de olsa 3-5 kadro açsalardı ya millet hiç değilse o az kişinin arasına girmek için gayret gösterir 5510,5502, 4857, SUT a falan çalışırdı hem Kurum kazanırdı hem personel daha da eğitirdi kendini. Bunları düşünemiyorlar mı acab, ya da düşünseler orada işleri ne?


ahmetguven42
Aday Memur
30 Eylül 2010 14:40

Karaman SGİM' e gelmek isteyen Konya SGİM' de çalışan arkadaşlar. Becayiş için görüşelimmm..............


kalemşör
Memur
01 Ekim 2010 10:09

Taşra teşkilatı kuruluş çalışma usül ve esasları hakkındaki yönetmeliğimizde çıktı nihayet (Bugünkü Resmi Gazetede)

inceleyin arkadaşlar


senakar
Aday Memur
01 Ekim 2010 12:05

okudum ama şu dönem çıkma mahiyetini tam anlayamadım?yoksa baya bi geç kalan yönetmelik mi acaba...


mustafa9421
Memur
01 Ekim 2010 16:16

kanunda olmayan kadro olurmu arkadaşlar il müdürü - il müdür yrd.- sosyal güvenlik merkez müdürü bunlar kanunda var dimi

sosyal güvenlik merkez müdür yrd. nerden çıktı arkadaşlar?

servislere servis sorumlusu atanır diyor kardeşim servisi şef idare eder şefin yoksa sınav aç kadroyu doldur hani servisler yetkililerle idare edilmeyecekti?

taşrada denetim yaptırıyorlar ama taşrada denetim birimi kurmuyorlar ondan sonrada kayıt dışı ile etkin mücadele masalı okunuyor

vekaleten müdürler atanıyor hangi kıritere göre bunlsrın hesabını soran yok memur sendikaları ise davul gibi vur vur anca kendi sesini duyarsın hiç bir tepki yok


aktifmen
Şef
03 Ekim 2010 15:26

Buradaki amaç kişileri sınavsız olarak asaleten il müdür yardımcılığına atamak 1-2 ay sonra ise aseleten merkez müdürlüğüne atamak, daha sonra başkalarını il müdür yardımcılığına daha sonra merkez müdürlüğüne atayarak, sınavla gelinmesi gereken merkez müdürlüğü kadrolarını doldurmak, merkez müdürlüğü sınavı bekleyen arkadaşlar bence bunu artık unutsunlar, siyasi torpilleri varsa uğraşsınlar yoksa sınav falan beklemesinler.Bu arada İl müdür yardımcılığına sadece şef ve kontrol memuru atanmamıştır, normal memur kadrosunda olanlarda atanmıştır.


atc632
Aday Memur
04 Ekim 2010 16:31

ankara'dan herhangi bir il'e gitmek isteyen şef arkadaşlar arayin becayiş yapalim ....533 337 07 03


fisch
Aday Memur
05 Ekim 2010 14:06

sgk nın g y s eğitimi için başvuru süresi 28.10.2010 tarihine kadar uzatıldı.......


7.his
Müsteşar
05 Ekim 2010 14:51

hadi canım ya 2011 temmuza uzatsınar oldu olacak 4.sınıfta okuyanlar falan vardır


mustafa9421
Memur
05 Ekim 2010 15:52

balıkesirde müdür sekreteri il müdür yrd olmuş 1 senelik şefmiş her halde mahkemenin iptal ettiği şeflik sınavıyla şef olmuştur:)hayırlı olsun vatana millete haber kaynak sgkmemurlari.com

bu hızlı ve sınavsız yükselişin düşüşü olurmu acaba olursa kim yapar yapanın yanına kar kalırmı gibi teferruatlarla canınızı ve kafanızı sıkmayın bence burası sgk imkanınız var ise kurumunuzu değiştirin


byberkant01
Memur
06 Ekim 2010 22:19

şeflik başvurusu neden sürekli uzatılıyor?

a-)Puanlamayı doğru hesaplayamıyorlar.

b-)Şef yapacakları birileri (akabinde merkez müdürü, akabinde il Müdür yardımcısı...) var onun açıköğretim diploması almasını bekliyorlar.Şayet sebep bu ise önümüzdeki yıl da mezun olacak arkadaşlar var oldu olacak onları da bekleseler.

c-)Hepsi.

Bizim Kurum neden hiçbir şeyi insanların kafasında soru işareti uyandırmadan yapamaz?

Bizim Kurum neden çalışanlarının memnuniyetini esas almaz?

Bizim Kurum neden teknolojik altyapıda 10 yıl geriden gelir?

Neden çalışma koşullarımız diğer bir çok kamu Kurumunun çalışma koşulların çok gerisinde?....


7.his
Müsteşar
07 Ekim 2010 09:50

Bu Kurum 1 kişi için bile fi tarihinde "özellikli" kadro açıyorsa diyecek başka lafım yok, berkant kardeşimin her kelimesinin altına imzamı atarım.


keten
Şef
07 Ekim 2010 16:39

14 Ağustos 2010 CUMARTESİ

Resmî Gazete

Sayı : 27672

YÖNETMELİK

Sosyal Güvenlik Kurumundan:

SOSYAL GÜVENLİK KURUMU PERSONELİ GÖREVDE YÜKSELME

VE UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ YÖNETMELİĞİ

BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar

Amaç

MADDE 1 ? (1) Bu Yönetmeliğin amacı, liyakat ve kariyer ilkeleri çerçevesinde, hizmet gerekleri ve personel planlaması esas alınarak, Sosyal Güvenlik Kurumunda görev yapan personelin görevde yükselme ve unvan değişikliğine ilişkin usul ve esasları belirlemektir.

Kapsam

MADDE 2 ? (1) Bu Yönetmelik, Sosyal Güvenlik Kurumu merkez ve taşra teşkilatında 14/7/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak görev yapan personelden, görevde yükselme suretiyle asaleten atanacaklar ile en az ortaöğretim düzeyinde mesleki veya teknik eğitim sonucu ihraz edilen unvanlara unvan değişikliği suretiyle asaleten atanacak personeli kapsar.

Dayanak

MADDE 3 ? (1) Bu Yönetmelik, 14/7/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile 16/5/2006 tarihli ve 5502 sayılı Sosyal Güvenlik Kurumu Kanununun 41 inci maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır.

Tanımlar

MADDE 4 ? (1) Bu Yönetmelikte geçen;

a) Başkan: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanını,

b) Başkanlık: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığını,

c) Başkan Yardımcısı: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkan Yardımcısını,

ç) Birim: Merkez teşkilatındaki ana hizmet, danışma ve yardımcı hizmet birimleri ile taşra teşkilatını,

d) Devredilen kurum: 5502 sayılı Sosyal Güvenlik Kurumu Kanunu hükümleri gereğince Sosyal Güvenlik Kurumuna devredilen kurumları,

e) Genel Müdürlük: Sosyal Sigortalar Genel Müdürlüğü, Genel Sağlık Sigortası Genel Müdürlüğü, Primsiz Ödemeler Genel Müdürlüğü ve Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğünü,

f) Genel Yönetmelik: 15/3/1999 tarihli ve 99/12647 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Genel Yönetmeliği,

g) Görev unvanı: Bu Yönetmeliğin 5 inci maddesinde sayılan hizmet grupları içinde belirtilen unvanları,

ğ) Hizmet grupları: Benzer veya aynı düzeydeki unvanlardan oluşan grupları,

h) Hizmet süresi: Son müracaat tarihi itibariyle 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 68 inci maddesinin (B) bendi hükümleri çerçevesinde fiilen çalışılan süreler ile muvazzaf askerlikte geçen süreleri,

ı) Kurum: Sosyal Güvenlik Kurumunu,

i) Kurum hizmeti: Görevde yükselme eğitimi için belirlenen son başvuru tarihi, unvan değişikliği sınavı sonucunda atanacakların duyuruda belirlenen son başvuru tarihi, sınavsız atanacakların ise atanma tarihi itibariyle, Kurumda veya devredilen kurumlarda fiilen çalıştıkları süreleri,

j) Personel: Kurum kadrolarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak çalışanları,

k) Unvan değişikliği: En az ortaöğretim düzeyinde mesleki veya teknik eğitim sonucu ihraz edilen unvanlara yapılan atamaları

ifade eder.

İKİNCİ BÖLÜM

Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliğine İlişkin Esaslar

Hizmet grupları

MADDE 5 ? (1) Bu Yönetmelik kapsamındaki görevde yükselme ve unvan değişikliğine tabi kadrolar aşağıda belirtilmiştir.

(2) Görevde yükselmeye tabi kadrolar;

a) Yönetim Hizmetleri Grubu:

1) Şube Müdürü, Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü,

2) Sosyal Güvenlik Merkezi Müdür Yardımcısı,

3) Şef.

b) Hukuk Hizmetleri Grubu:

1) Hukuk Müşaviri.

c) İdari Hizmetler Grubu:

1) Sosyal Güvenlik Kontrol Memuru,

2) İcra Memuru,

3) Memur, Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni.

ç) Destek Hizmetleri Grubu:

1) Dağıtıcı, Hizmetli, Aşçı.

(3) Unvan değişikliğine tabi kadrolar: Avukat, Hemşire, Diyetisyen, Çocuk Gelişimcisi, İstatistikçi, Mütercim, Sosyolog, Sosyal Çalışmacı, Mühendis, Mimar, Tekniker, Teknisyen.

Görevde yükselme sınavı sonucu atanacaklarda aranacak genel şartlar

MADDE 6 ? (1) Bu Yönetmelikte belirtilen kadrolara görevde yükselme suretiyle atanabilmek için;

a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 68 inci maddesinde belirtilen atanabilme şartlarını taşımak,

b) En az iki yıl Kurum hizmeti bulunmak,

c) Görevde yükselme sınavında başarılı olmak

şartları aranır.

Görevde yükselme sınavı sonucu atanacaklarda aranacak özel şartlar

MADDE 7 ? (1) Görevde yükselme suretiyle atanacaklarda aşağıda belirtilen özel şartlar aranır.

a) Şube Müdürü kadrosuna atanabilmek için;

1) Fakülte veya en az dört yıllık eğitim ve öğretim veren diğer yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

2) Sosyal Güvenlik Merkezi Müdür Yardımcısı, Uzman Tabip, Daire Tabibi, Tabip, Diş Tabibi, Eczacı, Mühendis, Mimar, Araştırmacı, Uzman, Şef, Sosyal Güvenlik Kontrol Memuru, Aktüer, Sosyolog, İstatistikçi, Tekniker, Diyetisyen, Sosyal Çalışmacı veya Çocuk Gelişimcisi kadrolarında en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

3) Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü teknik birimlerinde Şube Müdürü kadrosuna atanabilmek için; görevleriyle ilgili eğitim veren mühendislik fakülteleri veya fakültelerin istatistik, matematik, fizik, ekonomi veya ekonometri bölümleri ile bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından onaylanmış yabancı fakültelerden mezun olup, (2) numaralı alt bentte sayılan unvanlı kadrolarda veya en az dört yıllık yüksekokullardan mezun olmakla birlikte Çözümleyici veya Programcı kadrolarında en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

b) Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü kadrosuna atanabilmek için;

1) Fakülte veya en az dört yıllık eğitim ve öğretim veren diğer yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

2) Sosyal Güvenlik Merkezi Müdür Yardımcısı, Uzman Tabip, Daire Tabibi, Tabip, Diş Tabibi, Eczacı, Mühendis, Mimar, Araştırmacı, Uzman, Şef veya Sosyal Güvenlik Kontrol Memuru kadrolarında en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

c) Sosyal Güvenlik Merkezi Müdür Yardımcısı kadrosuna atanabilmek için;

1) Fakülte veya en az dört yıllık eğitim ve öğretim veren diğer yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

2) Uzman Tabip, Daire Tabibi, Tabip, Diş Tabibi, Eczacı, Mühendis, Mimar, Araştırmacı, Uzman, Şef veya Sosyal Güvenlik Kontrol Memuru kadrolarında en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

ç) Şef kadrosuna atanabilmek için;

1) Fakülte veya en az dört yıllık eğitim ve öğretim veren diğer yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

2) Memur, Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni, İcra Memuru, Mütercim, Teknisyen veya Hemşire kadrolarında en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

d) Hukuk Müşaviri kadrosuna atanabilmek için; Avukat kadrosunda en az bir yıl Kurum hizmeti bulunmak,

e) Memur ve Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrosuna atanabilmek için;

1) En az iki yıllık eğitim ve öğretim veren yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,

2) Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrosuna atanabilmek için Milli Eğitim Bakanlığınca onaylı bilgisayar sertifikasına veya bitirdiği okul itibarıyla verilen ders müfredatında bilgisayarla ilgili ders aldığına dair belgeye sahip olmak ya da kamu kurum ve kuruluşlarınca düzenlenen aynı mahiyetteki kursta başarılı olmak

gerekir.

Unvan değişikliği sınavı sonucu atanacaklarda aranacak genel şart

MADDE 8 ? (1) Unvan değişikliğine tabi kadrolara atanabilmek için; unvan değişikliği sınavında başarılı olmak şartı aranır.

Unvan değişikliği sınavı sonucu atanacaklarda aranacak özel şartlar

MADDE 9 ? (1) Unvan değişikliği sınavı sonucu atanacaklarda aşağıdaki özel şartlar aranır.

a) Avukat kadrosuna atanabilmek için;

1) Hukuk fakültesi mezunu olmak,

2) Avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak,

b) Mühendis, Mimar, İstatistikçi kadrosuna atanabilmek için; fakültelerin ilgili bölümünden mezun olmak,

c) Mütercim kadrosuna atanabilmek için;

1) Fakülte veya dört yıllık yüksekokulların sınav duyurusunda dili veya branşı belirtilen filoloji, mütercimlik, tercümanlık bölümlerinden veya ilgili diğer bölümlerinden mezun olmak,

2) Sınav duyurusunda belirtilen diller için alınacak mütercimler açısından Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavından (KPDS) en az 80 puan almış olmak,

3) Eski eser ve el yazmalarının çevirisi için alınacak mütercimler açısından Arapça, Farsça ve Osmanlıca dillerinden birini bildiklerini belgelendirmek,

ç) Sosyolog, Sosyal Çalışmacı, Diyetisyen, Çocuk Eğitimcisi, Çocuk Gelişimcisi kadrosuna atanabilmek için; fakülte veya yüksekokulların ilgili bölümlerinden mezun olmak,

d) Tekniker kadrosuna atanabilmek için; en az iki yıllık mesleki veya teknik eğitim veren yüksek öğretim okullarının ilgili bölümlerinden mezun olmak,

e) Teknisyen kadrosuna atanabilmek için; en az lise dengi mesleki veya teknik eğitim veren okulların ilgili bölümlerinden mezun olmak,

f) Hemşire kadrosuna atanabilmek için; fakültelerin, yüksekokulların veya sağlık meslek liselerinin hemşirelik bölümünden mezun olmak

gerekir.

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Görevde Yükselme Eğitimi ve Unvan Değişikliğine İlişkin Esaslar

Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavının duyurulması

MADDE 10 ? (1) Görevde yükselme veya unvan değişikliği için açılacak sınavlarla ilgili duyuru, Kurumun merkez ve taşra teşkilatındaki kadro durumu ile ihtiyaçları göz önüne alınarak, Kurumca uygun görülen tarihlerde yapılır.

(2) Görevde yükselme veya unvan değişikliği suretiyle atama yapılacak kadrolar sınavlardan en az kırkbeş gün önce duyurulur. Duyuruda atama yapılacak boş kadroların sınıfı, unvanı, derecesi ve sayısı, görevde yükselme eğitimine alınacak personelde aranacak şartlar, son başvuru tarihi ve diğer hususlar belirtilir ve bu duyuru Kurum internet veya intranet sitesinden yapılır. Başvuru süresi en az beş iş günü olarak belirlenir. Aylıksız izinde bulunanlar da dâhil olmak üzere ilgili mevzuatı uyarınca verilmesi zorunlu olan izinleri kullanmakta olan personelin görevde yükselme eğitimine ve sınavına katılmaları mümkündür. Ancak, başvuru tarihinin son günü ile sınav tarihi arasındaki sürede, eğitim ve sınava tabi tutulmayı engelleyecek şekilde yıllık izin kullanılamaz. Duyurudan önce yıllık izinde bulunanlar, en geç eğitimin başlangıç tarihine kadar izinlerini sona erdirmek kaydıyla başvuruda bulunabilirler.

(3) Görevde yükselme sınavına katılacak adayların duyuruda belirtilen sınava katılma şartlarını taşımaları ve görevde yükselme eğitimini tamamlamaları gerekir.

Görevde yükselme eğitimi ve bu eğitime katılamayacak personel

MADDE 11 ? (1) Görevde yükselme sınavına girecek olanlara, atanmak istedikleri kadroya yönelik olarak sınavdan önce görevde yükselme eğitimi verilir. Eğitimin yeri, tarihi ve diğer hususlar eğitime katılacaklara Kurum internet veya intranet sitesinden duyurulur. Görevde yükselme eğitimi bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b), (c), (ç), (d), (e) ve (f) bentlerinde yer alan ders konularında en az onyedi saat ve (g) bendinde yer alan ders konularında ise en az ellisekiz saat olmak üzere toplam en az yetmişbeş saat olacak şekilde düzenlenir. Bu eğitime katılmaya hak kazananların eğitim programının tamamına katılmaları zorunludur. Ancak, ilgili mevzuatı uyarınca verilmesi zorunlu olan izinler süresince eğitime katılma şartı aranmaz. Aylıksız izinde bulunanlar eğitim programı ile öngörülen toplam sürenin en az yarısı kadar eğitime katılmaları kaydıyla, bu eğitim sonunda düzenlenecek görevde yükselme sınavına girebilirler.

(2) Birinci fıkrada belirtilen izinler dışında, zorunlu olduğu belgelendirilen hallerde İnsan Kaynakları Daire Başkanlığınca eğitim süresince izin kullanmamış olan personele on saate kadar izin verilebilir.

(3) Aday memurlar ile kadroları başka kurumlarda olup da Kurumda geçici görevli bulunanlar görevde yükselme eğitimine katılamazlar.

(4) Kurum personeli diğer kurum ve kuruluşlarda düzenlenen görevde yükselme eğitimine katılamaz. Ancak, bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b), (c), (ç), (d), (e) ve (f) bentlerinde yer alan konular ile ilgili Devlet Personel Başkanlığı tarafından verilen eğitime katılınması halinde Kurumca yapılan eğitimde bu konulara yer verilmez.

Başvuru ve başvuruların incelenmesi

MADDE 12 ? (1) Kurum merkez ve taşra teşkilatı personeli görevli bulundukları birimler ile diğer birimlerdeki ilan edilen boş kadrolar için düzenlenen görevde yükselme veya unvan değişikliği sınavına katılabilmek amacıyla başvuruda bulunabilir.

(2) Görevde yükselme sınavına ilişkin duyuru üzerine durumları aranılan şartlara uyan personelden başvuruda bulunanların duyuruda belirtilen kadrolardan yalnızca birisinden görevde yükselme sınavına katılmak istediklerini belirten form dilekçeleri ile unvan değişikliği sınavına girmek isteyenlerin form dilekçeleri, birim amirleri tarafından bir yazı ekinde son başvuru tarihinden itibaren beş iş günü içerisinde İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına gönderilir. Bu fıkra gereğince yapılacak başvuru işlemleri Kurumca belirlenmek kaydıyla, Kurum internet veya intranet sitesi aracılığı ile de yapılabilir.

(3) Başvuru belgeleri, başvuruda bulunanların gerekli şartları taşıyıp taşımadıklarının tespiti amacıyla incelenir ve görevde yükselme eğitimine veya unvan değişikliği sınavına katılıp katılamayacakları Kurum internet veya intranet sitesinde duyurulur. Bu duyuru, ilgililere görev yaptıkları birimlerce tebliğ ettirilir.

Görevde yükselme eğitimine alınma

MADDE 13 ? (1) Eğitime alınacakların sayısı, birim bazında her unvan için ilan edilen atama yapılacak boş kadro sayısının üç katını geçemez.

(2) Görevde yükselme sınavına katılmak üzere başvuranların sayısı, birim bazında her unvan için ilan edilen kadro sayısının üç katından az ise başvuruda bulunan bütün personel eğitime alınır. Görevde yükselme sınavına katılma başvurusunda bulunanların sayısı, birim bazında her unvan için ilan edilen kadro sayısının üç katından fazla ise; Genel Yönetmeliğin ekinde yer alan EK-1 sayılı Personel Değerlendirme Formuna göre toplam puanı en fazla olandan başlamak üzere ilan edilen kadro sayısının en fazla üç katı kadar aday görevde yükselme eğitimine katılmaya hak kazanır. Ancak, yapılan puanlama sonunda eşitlik olması halinde sırasıyla; hizmet süresi fazla olanlara, daha üst öğrenimi bitirmiş olanlara ve üst öğrenim mezuniyet notu yüksek olanlara öncelik verilir.

(3) Daha önce görevde yükselme eğitimine katılmış ancak, görevde yükselme sınavında başarısız olan personel ile bu sınava katılmayan veya başarılı olup da müteakip sınava kadar atanmamış olan personel, görevde yükselme eğitimine alınmaya ilişkin bütün usul ve esaslara tabidir.

(4) Herhangi bir nedenle eğitime katılamayanların yerine başka adaylar eğitime alınmazlar.

(5) Merkez ve taşra teşkilatı personeli için ayrı ayrı görevde yükselme eğitimi yapılabilir.

Görevde yükselme eğitimini verecek birim

MADDE 14 ? (1) Görevde yükselme eğitimleri İnsan Kaynakları Daire Başkanlığınca düzenlenir ve yürütülür.

Görevde yükselme eğitimi konuları

MADDE 15 ? (1) Görevde yükselme eğitimi aşağıdaki konuları kapsar:

a) Türkiye Cumhuriyeti Anayasası;

1) Genel esaslar,

2) Temel hak ve ödevler,

3) Devletin temel organları,

b) Atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi, Ulusal güvenlik,

c) Devlet teşkilatı ile ilgili mevzuat,

ç) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile ilgili mevzuat,

d) Türkçe dil bilgisi ve yazışmayla ilgili kurallar,

e) Halkla ilişkiler,

f) Etik davranış ilkeleri,

g) Kurum mevzuatı ile atama yapılacak kadronun görev alanı ve niteliğine uygun konular.

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınavına İlişkin Esaslar

Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı ve şekli

MADDE 16 ? (1) Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavı yazılı olarak yapılır. Sınav; Kurum tarafından Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığına, Millî Eğitim Bakanlığına, Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü Genel Müdürlüğüne veya yükseköğretim kurumlarından birine yaptırılır.

(2) Sınavlar yalnızca sınav açılan birim ve unvan için geçerlidir.

(3) Sınavı başarmış sayılabilmek için yazılı sınavdan 100 tam puan üzerinden en az 70 puan almış olmak şarttır. Başarı listesi en yüksek puandan başlamak üzere düzenlenir. Başarı puanlarının eşit olması halinde, atanacak personel Genel Yönetmeliğin ekinde yer alan EK-1 sayılı Personel Değerlendirme Formuna göre puanlama yapılarak belirlenir. Bu durumda da puanların eşit olması halinde sırasıyla; bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (g) bendine ilişkin puanı yüksek olanlara, hizmet süresi fazla olanlara, daha üst öğrenimi bitirmiş olanlara ve üst öğrenim mezuniyet notu yüksek olanlara öncelik verilir.

Sınav kurulu

MADDE 17 ? (1) Görevde yükselme veya unvan değişikliği sınavlarını yürütmek üzere sınav kurulu teşkil edilir. Sınav kurulu, başkan veya görevlendireceği Başkan Yardımcısı veya Genel Müdürün başkanlığında, aralarında İnsan Kaynakları Daire Başkanının da bulunduğu toplam beş asıl ve üç yedek üyeden oluşur. Sınav kurulunu teşkil eden üyeler görevde yükselme veya unvan değişikliği sınavlarına alınacak personelden öğrenim ve ihraz ettikleri unvanlar itibariyle daha düşük seviyede olamazlar. Sınav kurulunun başkan ve üyelerinin görevde yükselme sınavına eşlerinin, ikinci dereceye kadar (bu derece dâhil) kan ve sıhri hısımlarının katıldığının tespit edilmesi halinde, bu üye veya üyeler sınav kurulu üyeliğinden çıkartılır ve bunların yerine yedek üye veya üyeler görevlendirilir.

(2) Sınav kurulu üye tam sayısı ile toplanır ve kararlar oy çokluğu ile alınır. Oylamada çekimser oy kullanılamaz.

(3) Unvan değişikliğine tabi kadroların sınavlarında sınav kuruluna üniversitelerden üye iştirak ettirilebilir.

(4) Sınav kurulunun sekretarya hizmetleri İnsan Kaynakları Daire Başkanlığınca yürütülür.

Sınav kurulunun görev ve yetkileri

MADDE 18 ? (1) Sınav kurulunun görev ve yetkileri şunlardır:

a) Bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (g) bendinde belirlenen konuları ihtiva eden ders notlarını hazırlamak veya hazırlattırmak.

b) Görevde yükselme suretiyle atanacaklar için eğitimin başlayacağı tarihe kadar, unvan değişikliğine tabi görevlere atanacaklar için ise sınav tarihinden en az bir ay öncesine kadar ders notlarının ilgili personele verilmesini sağlamak.

c) Sınav sonuçlarını ilan etmek.

ç) Yapılacak itirazları sonuçlandırmak ve sınavlara ilişkin diğer işleri yürütmek.

(2) Bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b), (c), (ç), (d), (e) ve (f) bentlerinde yer alan ortak konulara ilişkin ders notları, eğitime katılacak personel tarafından temin edilir.

Sınav konuları

MADDE 19 ? (1) Görevde yükselme yazılı sınav sorularının % 30?u bu Yönetmeliğin 15 inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b), (c), (ç), (d), (e) ve (f) bentlerinde yer alan konulardan, % 70?i ise (g) bendinde yer alan konulardan, unvan değişikliği yazılı sınav soruları ise aynı maddenin birinci fıkrasının (g) bendinde yer alan Kurum mevzuatı ile atama yapılacak kadronun görev alanı ve niteliğine uygun konulardan oluşur.

(2) Görevde yükselme eğitiminin ortak konularına ilişkin sınav sorularının hazırlanmasında Devlet Personel Başkanlığınca bu konularla ilgili belirlenen ders notları esas alınır.

Sınav sonuçlarının açıklanması ve itiraz

MADDE 20 ? (1) Sınav kurulu, kendisine intikal ettiği tarihten itibaren beş iş günü içerisinde sınav sonuçlarını Kurum internet veya intranet sitesinde ilan eder ve ilgililere tebliğ edilmek üzere görev yaptıkları birimlere yazılı olarak bildirir.

(2) İlgililer, kendilerine tebliğ tarihinden itibaren beş iş günü içerisinde sınav sonuçlarına itiraz edebilir. İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına yazılı olarak yapılacak itiraz başvuruları, ilgisine göre sınav kurulunca incelenir veya sınavı yapan kuruma incelettirilir. İnceleme sonuçları en geç on gün içerisinde yazılı olarak ilgililere bildirilir. İtiraz üzerine verilen karar kesindir.

(3) Yapılan sınavlarda hatalı sorulara tekabül eden puanlar eşit şekilde diğer sorulara dağıtılır. Ancak, soruların % 5?inden fazlasının hatalı olduğunun ikinci fıkrada belirtilen süre içerisinde yapılan itirazlar üzerine veya herhangi bir şekilde tespit edilmesi halinde sınav iptal edilir ve en kısa sürede yeni sınav yapılır.

Sınavların ertelenmesi ve geçersiz sayılması

MADDE 21 ? (1) Sınav, deprem, sel ve benzeri doğal afetler veya soruların sınav öncesi çalındığının tespiti hallerinde ertelenebilir.

(2) Sınavlarda kopya çekenler, kopya verenler veya bu gibi hareketlere teşebbüs edenler ile sınav kağıtlarına belirtici işaret koyanlar sınav salonundan çıkarılır ve düzenlenen bir tutanakla sınavları geçersiz sayılır. Ayrıca haklarında disiplin hükümlerine göre işlem yapılır.

(3) Sınava girecek adayın yerine başka bir kişinin sınava girdiğinin anlaşılması halinde, ilgilinin sınavı geçersiz sayılır ve bu husus bir tutanakla belirlenir. Ayrıca bu kişiler hakkında adli ve disiplin hükümlerine göre işlem yapılır.

Sınav belgelerinin saklanması

MADDE 22 ? (1) Sınava katılan personelin sınavla ilgili belgeleri özlük dosyalarında, diğer belgeler ise sınav tarihinden itibaren beş yıl süreyle İnsan Kaynakları Daire Başkanlığında saklanır.

Sınavı kazananların atanması

MADDE 23 ? (1) Sınavda başarılı olanların atamaları başarı sırasına göre duyuruda belirtilen boş kadro sayısı kadar en geç üç ay içerisinde yapılır.

(2) Sınavda başarılı olanlardan, atanma şartlarını taşımadıkları sonradan anlaşılanların sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz. Atamaları yapılanların ise atamaları iptal edilir. Görevde yükselme sınavını kazanarak atanmaya hak kazanmış adaylardan atanma aşamasında haklarında herhangi bir disiplin soruşturması devam edenler ile 2/12/1999 tarihli ve 4483 sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun hükümlerine göre ön inceleme veya hazırlık soruşturması yapılanlar soruşturmanın veya ön incelemenin atanmalarına engel teşkil etmeyecek şekilde sonuçlanmasına kadar atanamazlar. Görevden uzaklaştırılanların, göreve iade edilinceye kadar atamaları yapılmaz. Ancak, bu durumlar ilgililerin görevde yükselme eğitim ve sınavına girmelerine engel teşkil etmez.

(3) Aylıksız izinde olanlar dâhil, atanmaya hak kazandıkları kadrolarına ilişkin görevlerine mevzuatla öngörülen süre içerisinde başlamayanların söz konusu atanma hakları sona erer.

(4) Sınavda başarılı olup da atanma şartlarını taşımadıkları için sınavların geçersiz sayılması veya bu sebeple atamaların iptal edilmesi, atanılan göreve geçerli bir mazeret olmaksızın süresi içerisinde başlanılmaması ya da atanma hakkından vazgeçilmesi, emeklilik, ölüm, memurluktan çekilme veya çıkarılma, başka unvanlı kadrolara ya da başka bir kuruma naklen atanma sebepleri ile boş kalan veya boşalanlara, görevde yükselme veya unvan değişikliği sınavı tarihinden itibaren iki yıllık süreyi aşmamak üzere aynı unvanlı kadrolar için yapılacak müteakip sınava kadar, sınavı kazandıkları halde kadro yetersizliği nedeniyle ataması yapılamayan personelin başarı sırasına göre atamaları yapılabilir.

(5) Atama onaylarının, onay tarihinden itibaren en geç onbeş gün içerisinde ilgililerine tebliğ edilmesi zorunludur.

(6) Sınav sonucu ataması yapılanlar, atandıkları birimin bulunduğu il sınırları içerisinde fiilen iki yıl görev yapmak zorundadırlar. Bu sürenin hesabında izinli sürelerden yalnızca yıllık izin ve mazeret izninde geçirilen süreler fiilen çalışılmış sayılır. Bu süreyi doldurmayanların kurum içi nakilleri daha önce bulundukları unvana atanmayı kabul etmeleri ve ilgili birimin uygun görmesi halinde mümkündür. Ancak, bu şekilde ataması yapılan personelin önceki görevine tekrar atanabilmesi, atama yapılacak yerin ilk atamanın yapıldığı il veya Kurumun ihtiyaç duyduğu başka bir il olması kaydıyla mümkündür. Önceki görevine tekrar atananlar, atandıkları il sınırları içerisinde veya Kurumun ihtiyaç duyduğu diğer illerde eksik kalan sürelerini tamamlamak zorundadırlar. Aynı unvanlarda bulunanların becayiş talepleri ile ilgili olarak Sosyal Güvenlik Kurumu Personeli Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümleri uygulanır.

(7) Bu Yönetmeliğin 5 inci maddesinin unvan değişikliği suretiyle atanılacak kadrolar bölümündeki, en az ortaöğretim düzeyinde mesleki veya teknik eğitim sonucu ihraz edilen unvanlara ilişkin görevlere, bu unvanları ihraz etmiş bulunan personelin atanması, bu bölümde belirtilen usul ve esaslar çerçevesinde eğitime tâbi tutulmaksızın yapılacak unvan değişikliği sınavı sonucundaki başarısına göre gerçekleştirilir.

BEŞİNCİ BÖLÜM

Çeşitli ve Son Hükümler

Hizmet grupları arasındaki geçişler

MADDE 24 ? (1) Hizmet grupları arasındaki geçişler aşağıdaki esaslar çerçevesinde yapılır.

a) Aynı hizmet grubunun alt görev grubunun kendi içerisinde kalmak kaydıyla, sınav yapılmaksızın ilgili personelin isteği ve atanılacak kadronun gerektirdiği özellikleri taşımak şartıyla Kurumun ihtiyaç duyması halinde diğer görevlere atanmak mümkündür.

b) Hizmet grupları arası görevde yükselme niteliğindeki geçişler ve alt gruptan üst gruplara geçişler görevde yükselme eğitimi ve sınavına tabidir. Ancak, Kurumda veya diğer kamu kurum ve kuruluşlarında daha önce bulunulan görevler ile bu görevlerle aynı düzey görevlere veya alt görevlere, bu Yönetmelikte belirlenen atanma şartlarını taşımaları kaydıyla görevde yükselme eğitimi ve sınavına tabi tutulmadan atama yapılabilir.

c) Unvan değişikliğine tabi kadrolar ile bu kadrolar arasındaki geçişler, ilgili kadro için düzenlenen unvan değişikliği sınavı sonucuna göre yapılır. Ancak, Kurum veya diğer kamu kurum ve kuruluşlarında daha önce bulunulan görevlere, bu Yönetmelikte belirlenen atanma şartlarını taşımaları kaydıyla unvan değişikliği sınavına tabi tutulmadan atama yapılabilir.

Özelleştirilen kurumlardan atama

MADDE 25 ? (1) 24/11/1994 tarihli ve 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanunun 22 nci maddesi uyarınca Kurumca yapılacak atamalarda bu Yönetmelik hükümleri uygulanmaz.

Doktora öğrenimini bitiren personelin ataması

MADDE 26 ? (1) Bu Yönetmelik kapsamında bulunan ve doktora öğrenimini bitiren personelden, atanılacak görev için aranan ve bu Yönetmelik hükümlerine göre hesaplanan toplam hizmet süresine sahip olmaları ve mevzuatla aranan öğrenim şartını taşımaları kaydıyla uzman veya aynı düzeydeki görevler ile daha alt görevlere, yapılacak atamalarda bu Yönetmelik hükümleri uygulanmaz.

Kazanılmış haklar

MADDE 27 ? (1) Bu Yönetmelik kapsamına giren unvanları, ilgili mevzuatı uyarınca kazananların hakları saklıdır.

Hüküm bulunmayan haller

MADDE 28 ? (1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hâllerde; 15/3/1999 tarihli ve 99/12647 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Genel Yönetmelik hükümleri uygulanır.

Yürürlükten kaldırılan yönetmelik

MADDE 29 ? (1) 19/8/2007 tarihli ve 26618 sayılı Resmî Gazete?de yayımlanan Sosyal Güvenlik Kurumu Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır.

Şahsa bağlı kadrolara ilişkin hükümler

GEÇİCİ MADDE 1 ? (1) 16/5/2006 tarihli ve 5502 sayılı Sosyal Güvenlik Kurumu Kanunu gereğince şahsa bağlı hale getirilen;

a) APK Uzmanı, Eğitim Uzmanı, Sivil Savunma Uzmanı, Muhasebeci, Koruma ve Güvenlik Şefi, Biyolog, Fizyoterapist, Matematikçi, Psikolog ve Kimyager kadro unvanlarında bulunanlar veya bulunmuş olanlar; Şube Müdürü, Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü veya Sosyal Güvenlik Merkezi Müdür Yardımcısı kadrolarına atama yapılmak için düzenlenen görevde yükselme eğitimi ve sınavına, bu Yönetmeliğin 6 ncı maddesindeki koşullar ile 7 nci maddesinde söz konusu atanılacak kadrolar için sayılan şartları taşımak kaydıyla alınabilirler.

b) Veznedar, Şoför, Sağlık Memuru, Ebe, Sağlık Teknikeri, Sağlık Teknisyeni, Laborant, Teknik Ressam ve Sürveyan kadro unvanlarında bulunanlar; Şef kadrolarına atama yapılmak için düzenlenen görevde yükselme eğitimi ve sınavına, bu Yönetmeliğin 6 ncı maddesindeki koşullar ile 7 nci maddesinde yer verilen Şef kadrosuna atanabilmek için aranacak şartları taşımak kaydıyla alınabilirler.

c) Bekçi, Kaloriferci, Berber, Teknisyen Yardımcısı, Matbaacı kadro unvanlarında bulunanlar; Memur kadrolarına atama yapılmak için düzenlenen görevde yükselme eğitimi ve sınavına, bu Yönetmeliğin 6 ncı maddesindeki koşullar ile 7 nci maddesinde yer verilen Memur kadrosuna atanabilmek için aranacak şartları taşımak kaydıyla alınabilirler.

Yürürlük

MADDE 30 ? (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

Yürütme

MADDE 31 ? (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanı yürütür.


keten
Şef
07 Ekim 2010 16:42

SGK ÇALIŞANLARININ DİKKATİNE

Kurumda, yetkili olan sendikamız bugüne kadar sizlerin hak ve menfaatlerini koruma, kollama ve iyileştirme noktasında üstün gayret göstermiştir.

Üyemiz olsun veya olmasın herhangi bir haksızlığa, hukuksuzluğa uğrayan kurum çalışanının daima yanında olmuştur.

Her kurum çalışanına eşit muamele yapılması, eşit tarafsız uygulamalara muhatap kalması, eşit şartlarda yarışması, mevki, makam,unvan,kadroların tahsisinde çalışanlar arasında asla ayrım yapılmaması, kurum çalışanları arasında fırsat eşitliğinin temin edilmesinin mücadelesini veren bir sendikayız. ?Hak, hukuk, adalet kavramları üyelerimize uygulansın, üyemiz olmayanlar ne hali varsa görsün? mantığını asla savunmadık, savunmayacağız da. Ancak bu değerleri savunmanın, be değerler uğruna mücadele vermenin sadece sendikamıza mahsus olmaması gerektiği bilincindeyiz. Bu değerleri taşıyan bireylerin, Sivil Toplum Kuruluşlarında aynı mücadeleyi vermeleri; hak, hukuk, adalet, fırsat eşitliği kavramlarının gereğini yapmalarını, bu uğurda mücadele eden kişi, kurum ve kuruluşlara da omuz vermelerini bekliyor ve umuyoruz.

Değerli SGK çalışanları;

Hepimizin bildiği üzere, 14 Ağustos 2010 tarihinde SGK Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği Resmi Gazete?de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

Maalesef yeni yönetmelik SGK?da yarışarak yükselmenin önünü kesmiş, birilerinin adamı (has adam), bir yere bağlı, bir yerlerden icazetli gibi çağdışı kriterleri getirmiştir.

Bilgi, beceri, deneyim, işin ehli olma gibi kriterler bir tarafa bırakılmış, eşit fırsat tanınması halinde yarışmaktan aciz veya başaramayacakları aşikar olmasına rağmen, tüm bu olumsuzlukları bir sendikaya üye olmakla yeterli bulan bir yönetim anlayışıyla, 45 adet İl Müdür Yardımcısı atanmıştır.

Duyumlarımıza göre; atanan bu 45 kişinin daha sonra yönetmelik gereği, sınava tabi olan Merkez Müdürlüğü kadrolarına sınavsız atanacaklardır. Yasa ve yönetmelikleri arkadan dolanma, yasalara karşı hile yoluna başvurma olarak karşımıza çıkan bu oldu bittiye asla müsaade etmeyeceğiz.

SGK Yönetimine Şimdi Soruyoruz:

- Ülke nüfusumuzun tamamına hizmet vermekle yükümlü ve bu hizmetleri üstün bir gayretle Türkiye?nin her köşesinde vermeye çalışan yaklaşık 25 bin çalışanın sizlere yakınlığı ve uzaklığının bir ölçüsü var mıdır?

- Sorumluluk sahibi bir yönetim olarak tüm çalışanlara fırsat eşitliği yaratmaktan, hiçbir tesir ve etki altında kalmaksızın kurum çalışanlarının eşit şartlarda yarışmasından, yarışma sonrasında kaliteyi yakalamaktan neden imtina ediyorsunuz?

- Aynı şartları taşıdıkları halde, aralarında ayrım yaparak İl Müdür Yardımcısı olarak atanmayan veya atanamayan şef ve kontrol memurlarından bundan böyle kuruma nasıl bir katkı bekliyorsunuz?

Umuyoruz ki; kurum yönetimi bu soruların cevabını alenen açıklamasa bile vicdanlarında cevapları vardır.

Sorumlu sendikalcığın gereği olarak, bahse konu Yönetmeliğin, iptali için (atamalar yapılamadan önce) Eylül ayında yargıya müracaat ettik. Ancak mücadelemiz sadece yargıya müracaatla sınırlı kalmayacaktır. Ekte sunduğumuz dilekçe örnekleri, atanması yapılamayan, şef ve kontrol memuru çalışanlar tarafından, Kurum Başkanlığına intikal ettirilmesinden sonrada ayrı ayrı hukuk mücadelemiz devam edecektir.

Her zaman hakkın ve haklının yanında olan sendikamız bundan sonrada hak mücadelesini azim ve kararlılıkla sürdürmeye devam edecektir.

Dilekçe Örneği İçin Tıklayınız


dogano
Aday Memur
07 Ekim 2010 20:25

sgm merkezlerin görev yapan arkadaş var mı varsa ne zamandan beri orda görev yapıyor ve kendi isteği ile mi yoksa isteği dışında mı görevlendirildi birde sürek li mi yoksa geçici görevle mi çalıyor arakadaşlar

Toplam 3513 mesaj
12345678910111213»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi