Editörler : nayzen
02 Ocak 2011 17:33   


Kapalı
Muvafakat Davası

arkadaşlar merhaba;

ben bir a grubu kadroda çalışıyorum şu anda başka bir a grubu kadroyu kazanmış bulunmaktayım.

fakat kurumumun bana muvafakat vermeyeceğini öğrendim, dünyam başıma yıkıldı adeta, konuya çok yabancı olduğumdan sizlere birkaç sorum var yardımcı olursanız çok memnun olurum ;

1)Ankara'da bu tür davalarla en çok ilgilenen avukatlar kimlerdir?

2)muvafakat davası ortalama kaç ay sürer?

3)dava süresini kısaltmanın bir yolu var mıdır? yani bu davayı kısa sürede sonuçlandırabilen avukatlar var mıdır?

arkadaşlar çok acil cevaplandırırsanız sevinirim hemen dava açmalıyım :( teşekkürler...

02 Ocak 2011 19:52

moguz01
Memur

Hocam yenı atandığınız kadro ust öğrenim ya da sınıfı farklı mı?

02 Ocak 2011 20:11

x458
Kapalı

sınıfı farklı değil hocam, ama maaş farkı var. davayı kazanan emsaller var. ama davanın çok uzun sürmesinden korkuyorum.

02 Ocak 2011 21:31

moguz01
Memur

Benimde buna benzer bir durum var davalar 3 ay civarı sürüyormus. Yanlız siz "yürütmeyi durdurmalı dava" açacağınız için yeni atandığınız yerle ilgili bir sorun çıkmaz.

Emsal gösteren davaları nereden buldunuz? bana da gerekiyor da...

02 Ocak 2011 23:57

x458
Kapalı

hocam vallahi davayı açan herkes kazanıyormuş diye duydum ben emsalleri avukat bulabilir kolayca.

avukatı nereden bulacağız? her avukat bakabilir mi bu davaya?

cevapladığın için teşekkür ederim.

03 Ocak 2011 08:35

murat_0010
Memur

evet arkadaşlar bende 2011 kpss lisansa girmeyi düşünüyorum bu sene son senem.bitirince ilk işim başka bir memurluğa geçmek olacak.onun için benim için bu konu çok önemli bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse çok yararlı olur.Kalın sağlıcakla..

03 Ocak 2011 20:10

x458
Kapalı

avukat ismi verebilecek olan var mı?

04 Ocak 2011 08:56

x458
Kapalı

güncel...

04 Ocak 2011 09:17

Nepthis
Şef

Basit ve matbu bir dava olduğundan avukat fark etmez. en kalitesiz avukat bile açar, önemli olan davayı takip edebilmesi. o nedenle meşhur avukatlardan uzak dur. takip edebilecek birine ver. yazılacak şeyler belli zaten. avukat takip edebilirse 3 veya 4 ay içinde yd çıkabilme imkanı var. dava 6 -8 ay alır. ayrıca ankarada işler aşırı derecede yoğun, mümkünse ankara dışında açmaya bak. yinede 1 yıla kadar sürebilir. yd çıkmayabilir çünkü üst öğrenim değil, maaş geri dönüşü olmayan zarara girmez. hatta büyük ihtimal yd çıkmaz. birde gideceğin kurum snei bekleyecekmi? bunu dilekçe hakkıyla öğren. eğer aradan geçen zamanda orası seni kabul etmeyecekse iki tarafa birden dava aç. yoksa bu kez davayı kazanırsın başlayacağın yer seni almaz.

04 Ocak 2011 09:54

selçuk EKTİ
Aday Memur

Merhaba ;

Ben milli eğitim müdürlüğünde çalışmakrayım 2010 yılı şubat ayında sağlık bakanlığına kurumlar arası geçişi kazandım fakat kurumum muhafakatımı vermedi bende sendikayla görüştüm avukat verdiler bana şuan 10 ay oldu dava devam ediyor bu ay inşallah sonuçlanacak ...

13 Ocak 2011 16:05

x458
Kapalı

güncell

13 Ocak 2011 18:02

Abdulkadir Genç
Şef

arkadaşım 458, özelden msj attım sana.

13 Ocak 2011 18:04

Abdulkadir Genç
Şef

ya arkadaşlar öğrenim durumunda değişiklik yoksa yürütmeyi durdurma çıkmaz deişsiniz.

ben zaten şuan düz memurm ve buraya da 4 yıllık lisans mezunu olarak atanmıştım 2 yıl önce. şimdi de tekrar kpss ye girdim, kurum yazılı sınavını ve mülakatını geçtim.yani 3 aşamalı özel sınavla a grubunu kazandım.

şuanki maaşımla yeni kazandığım kadro arasındaki maaşım 450-500 tl farkediyor.

yürütmeyi durdurma nasıl çıkmazz???? bu durmda.

31 Ocak 2011 14:04

seydunaa__
Aday Memur

maaş farkından davayı kazanan emsallere nasıl ulaşabilirim ?

31 Ocak 2011 15:07

KeMal_1983
Aday Memur

aynı emsaller banada lazım yardımcı olursanız sevinirim.

02 Şubat 2011 01:24

eemaydın
Kapalı

net bilgi:eğer yeni atanmak istediğiniz memuriyet ile ayrılmak istediğiniz memuriyet arasında 3 derece fark varsa mahkeme kesinlikle sizi haklı bulur.öğrenim düzeyi değişmişse veya ünvanınız öğreniminize göre değiştirmek istiyorsanız yine kazanırsınız.ama maaşa vs bakmazlar.başka bir durumda kurumun muafakat vermeme hakkı var.

21 Şubat 2011 16:32

ahmet50
Memur

Kardeşler bizim burda okulda memur olan bir arkadaşımıza muvafakat verilmemesi üzerine Erzurum 1.idare mahkemesine dava açtı ve kazandı. Bilgileri ve telefonu şu adrese yazmış.İrtibata geçerseniz dilekçeyi ve mahkeme sonucunu veriyor. http://www.araba.com/3206780/Ford%20Mondeo%202.0%20GH%C4%B0A

22 Şubat 2011 15:11

ahmet50
Memur

Bir emsal karar daha: Erzurum 2.idare mahkemesinin 2010/1332 sayılı kararı. Davacı Hızır CENGİZ.Davalı Erzurum MEM

24 Şubat 2011 00:30

ByTaKoZ
Aday Memur

Arkadas sana bir sorum olacak bende yd aldım bunun uzerıne kurumum bana muvafakat verdı fakat muvafakat da mahkemeden hic bahsetmıyor sadece tekrar gorusulup degerlendırıldıkten sonra muvafakat verılmesınde sakınca yoktur dıyor. benım anlamadıgım bana mahkemeden bagımsız muvafakat mı verdıler

03 Mart 2011 10:43

sk1907
Aday Memur

arkadaşlar a grubu kadrodan başka bir a grubu kadroyu kazandım. arada 350 tl maaş farkı var. muhtemelen muvafakat alamayacağım. kpds 70 üstü ile başvurmuş olmam ve maaş farkı ile davayı kazanabilir miyim?

08 Mart 2011 17:08

sk1907
Aday Memur

güncel

Toplam 23 mesaj
 
ANKET
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'yu başarılı buluyor musunuz?