Editörler :
24 Şubat 2011 18:57   


Çamaşır Makinesi Alacagım, Hangi Markayı Önerirsiniz?

çamaşır makinelerine baktım ama karasız kaldım hangisini alsam...

24 Şubat 2011 19:22

"KroyumAmaParaBende"
Genel Müdür

Samsung, tek geçerim. Hem kurutmalı hem yıkamalı, susuz yıkama süper bişey kısa program vs. şiddetle tavsiye ederim.

24 Şubat 2011 19:25

meraklikiz
Yasaklı

susuz yıkama nasıl oluyor?

24 Şubat 2011 19:27

emre1x
Şef

ne gerek var o kadar para vereceksin elinde yıkayıver:))arap sabunuyla:))

24 Şubat 2011 19:27

ipekli kurdela
Müsteşar

saamsung marka çamaşır manikeside mi var ben hiç görmedim o markadan

24 Şubat 2011 19:28

arda56565656
Kapalı

valla ben regal 1000c die bi çamaşır makinesi aldım yeni 450 liraya gayetde memnunum yıkıyo işte tertemiz:)

24 Şubat 2011 19:32

"KroyumAmaParaBende"
Genel Müdür

gümüş iyonu ve buharla yıkıyo, günlük giyilen kıyafetler için ideal, her gün gömlek değiştiriyosanız, spor kiyafetlerini falan yıkıyosanız çok faydalı.

24 Şubat 2011 19:34

ipekli kurdela
Müsteşar

fiyatı nedir bu makinenin

24 Şubat 2011 19:35

"KroyumAmaParaBende"
Genel Müdür

http://www.samsung.com/tr/consumer/home-appliances/washing-machine/index.idx?pagetype=type_p2& burdan bakabilirsiniz modellere

24 Şubat 2011 19:37

ipekli kurdela
Müsteşar

benim makinem de yakında rahmetli olacak gibi şimdiden bakayım

24 Şubat 2011 19:38

arda56565656
Kapalı

3000 tl çamaşır makinesi verilirmi ya:)zaten 2 haftada bi keyfim olursa atıyom ben makineye çamaşır:) regal iyidir iyi:)

24 Şubat 2011 19:42

UMAROV
Kapalı

Çamaşır makinelerinde Bosch bir numara!

24 Şubat 2011 20:15

corolla_civic
Yasaklı

regal ıyıdır ıdare eder

24 Şubat 2011 20:17

hamambocekleri
Kapalı

elimde yıkarım yine 3000 tl vermemmm :D :D hatta komşularınkinide yıkarımmm

24 Şubat 2011 20:26

arda56565656
Kapalı

fakirim ama akıl bende diye bi nick mi alsam napsam:)

aklımı seveyim aklımı:)

24 Şubat 2011 20:51

the tudors
Genel Müdür

arçelıkten şaşmayın derım..yenı modellerde elde narin yıkama programı bıle var..

24 Şubat 2011 20:53

_sıla_1980
Şef

bosch bakktım iyidi samsung hiç duymadım ben kısa yıkama programları varmı? 15dk gibi

24 Şubat 2011 20:56

_sıla_1980
Şef

arçelikte baktım ama son çıkan ürünlerinin cin ürünü oldugunu söylüyorlar dogrumu ?

24 Şubat 2011 21:02

the tudors
Genel Müdür

bazı parçalar oradan olabılıyorda hangı ürünlerınde var bılemıyorum..bn son aldığım makıneden memnunum..bırde bızım evın hepsi arçelik hatta eskı laptop bıle..çinden ıthal parçaları vardı ama 4 yılı hala kullanılıyor:)

çamaşır makınesınde beko fırında bosh dıye bızım okulda bır erkek öğretmen yorum yapmıştı..onu da ekleyeyım..

siz bnce nette model beğenın butçenıze uygun..sonra nette "....model çamaşır makınesı kullananlar" yazın,ürün yorumlarını okuyun hocam..en garantı yol..

24 Şubat 2011 21:06

_sıla_1980
Şef

tşkler the tudors araştıyorum nettende diger ürünlerede bakıyorum

24 Şubat 2011 21:09

Metin_Çimen
Genel Müdür

Bırak almayı hocam:

belki hediye gelir..

Toplam 48 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?