Tabikide passat ama param olsa BMW 5 yada daha çok olsa 7 serisi tercih ederim tabi.
hep söylerim bence otomobil almak beğeni ile alakalıdır önce herkes ilk önce bütcesine sonra beğenisine bakar sonra kıyaslar gene bütçesine göre mesela varı yoğu serveti alacağı araba olan adam ilk önce 2. el pazarına bakar nasıl ihtiyacım olursa satabilirmiyim bu arabayı diye bu sorun yoksa güvenlik konfor performans yada yakıt ekonomisi gene kişiye göre değişir.
Ben mesela otomobilde japon çizgilerini sevmem bana hep itici gelir ama başkası için tam tersi olabilir. sonra güvenlik dediğimiz olayın limitlerini hangimiz kullanırızki rallicide değiliz of road cıda güvenlik dediğin bi trafik sürücüsü için abs airbag ve esp den ibarettir.
Böyle olmasa, bi örnek vereyim yol tutuşuyla alakalı, 0 / 100 bin çıtasında ki araçlar içinde extrem ürünleri ayrı tutalım, yağışlı havada virajlı bi yolda 120 km sürat üzerinde en sol şeritten en sağ şeride direk geçiş yapabileceğiniz en iyi araba imprezza dır. (yarış pilotları tarafından test edilip onaylanmışdır) peki böyleyse neden herkez imprezza almıyo, çünkü kimse böle bi geçiş yapmak için araba almaz, kimse denemez de, ama böle bi pozisyonla karşı karşya kalabilirmisiniz, ihtimal var, ama kimse bu ihtimal içinde araba almaz. yani öncelikler herzaman çok çok çok farklıdır
Tabikide passat ama param olsa BMW 5 yada daha çok olsa 7 serisi tercih ederim tabi.
hep söylerim bence otomobil almak beğeni ile alakalıdır önce herkes ilk önce bütcesine sonra beğenisine bakar sonra kıyaslar gene bütçesine göre mesela varı yoğu serveti alacağı araba olan adam ilk önce 2. el pazarına bakar nasıl ihtiyacım olursa satabilirmiyim bu arabayı diye bu sorun yoksa güvenlik konfor performans yada yakıt ekonomisi gene kişiye göre değişir.
Ben mesela otomobilde japon çizgilerini sevmem bana hep itici gelir ama başkası için tam tersi olabilir. sonra güvenlik dediğimiz olayın limitlerini hangimiz kullanırızki rallicide değiliz of road cıda güvenlik dediğin bi trafik sürücüsü için abs airbag ve esp den ibarettir.
Böyle olmasa, bi örnek vereyim yol tutuşuyla alakalı, 0 / 100 bin çıtasında ki araçlar içinde extrem ürünleri ayrı tutalım, yağışlı havada virajlı bi yolda 120 km sürat üzerinde en sol şeritten en sağ şeride direk geçiş yapabileceğiniz en iyi araba imprezza dır. (yarış pilotları tarafından test edilip onaylanmışdır) peki böyleyse neden herkez imprezza almıyo, çünkü kimse böle bi geçiş yapmak için araba almaz, kimse denemez de, ama böle bi pozisyonla karşı karşya kalabilirmisiniz, ihtimal var, ama kimse bu ihtimal içinde araba almaz. yani öncelikler herzaman çok çok çok farklıdır