Editörler : supporters.
«67891011121314151617»
29 Ekim 2011 20:45

ya ustu iste var da nasıl dıyım bılmıyorum ki

bak su onde olan hafıf zayıf bı erkek kollarını acmış sana hatta bak goruyormusun hafıf dız cokmuş sekılde hemen onunde ya gordun mu bı de bıraz gerşlerde bırısı var ooo bu cok yakısıklı ve heybetlı duruyo gordunmu yawff bası arkaya bakıo ama sana donuk ama bası arkaya bakıo sen buna bakıyorsun onundekı adamı gormuyorsun bıle bak sen adamdan hafıf yuksekte duruyorsubn bu sensın adam az asagıda kalmış gormuyorsun sen o uzaktakı adama dogru bakıyorsun ama bak bu senın bas kısmın hafıf yana yatmış halla halla hadı hayırlısı ama bu adamın arkada bıraktıgı cocugumu var desem sevdıgımı ne kafası orda senle ılgılı ama sana bakamıyo işte...


üstü kalsın:)))))
Genel Müdür
29 Ekim 2011 20:47

uffffffffffffff ne diyon ya sen başka bişi söle bunu beğenmedim:)

29 Ekim 2011 20:50

valla ustu ne dıyım ben falın yalancısıyım ....:=P)


üstü kalsın:)))))
Genel Müdür
29 Ekim 2011 20:51

hey allam başka yalan söle sende falı karıştırma:)

29 Ekim 2011 20:55

:=P)

kabahat sende baska bı adam var sana tapıo işte sen onu kucuk goruyor bakmıyoesun bıle ne dıyım senın kabahatın:=P)

29 Ekim 2011 21:04

ustu kısss noldu ya tamam ozur bıraz hayal gucunu zorladık bole oldu kırdım sanırım:=P)


üstü kalsın:)))))
Genel Müdür
29 Ekim 2011 21:51

yok yaa kırılmadım biraz tvye baktım:)

ee kimmiş beni o çok seven kişi nerdeymiş hııııııııııı:)

29 Ekim 2011 22:14

ne bılım fıncan la ole kalınca evde tek bende kapıyı cektım cıktım :=P)


üstü kalsın:)))))
Genel Müdür
25 Kasım 2021 13:58

hey gidi günler 10 yıl olmuş...başlığım mahzun kamış...


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:10

guzel bir baslik neden yalniz kalmis acaba..?

ne yazilir ki?buraya hersey.....ayni ben gibi....dayatma yok kafana gore takil basligi;)


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:19

insanlar cevabini vermek istemedigin bi soru sorduklarinda gulumse ve neden bilmek

istiyorsun de....

verin elektrigi..;)

cok komik bir karikaturdu buraya neden atamiyoruz ki....ya da ben bilmiyorumm;)


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:21

kac para ki bi baslik acmak..tarlayi satip burdan baslik alayim cok tutmaz heral metrekaresi kucuk gorunuyo..yok arkadaslara ayip olmasin..boyle iyi..yan sitede yeterince var basliklarimm..mini mini minnaklara oyunlar sarkilar lar lar lar..)


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:30

Kendini iyileştirmek istiyorsan...

yaralarının sahibini yok et unut?


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:31

Acıya kahkaha atabilmek sanatsa eğer ben

çok pahalı bir tabloyum....


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:55

evet haklisin tabi bu kadar simartilinca.neys

hanimefendiligimizi bozup ta kimsenin ...

keyfine bogma dokmeyelim..


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 01:57

bu baslik cok guzel valla aynen oludenizde ki gizli sakli yerler gibi..;)


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 14:13

birazdan gecikmis bir kutlamaya katilacagim...bana gelen mesaj:sana cok guzel bir hediye aldik hediyeyi ben sectim..bildigini soyleme sadece sevin sirdan anahtarlik..;)bu sesli mesaji dinleyip dinleyip guluyorum....cocuklar cok masumlar dokunmayin onlara...lutfennnnnnnm.....


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 14:28

'Ben pembeye inanıyorum

Ben gülmenin en iyi kalori yakıcı olduğuna inanıyorum.

Ben öpmeye ve çok öpmeye inanıyorum

Her şeyin ters gidiyor gibi göründüğü zamanlarda güçlü olmak gerektiğine inanıyorum. Ben mutlu kızların en güzel kızlar olduğuna inanıyorum

Yarının başka bir gün olduğuna inanıyorum ve mucizelere inanıyorum.

Audrey H.


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 14:31

Kızlar kot pantolon ve bot giyip

saçlarını kısacık kestirebilirler

çünkü erkek olmakta hiçbir sakınca yok

Ama bir erkek için kız gibi görünmek

aşağılayıcı çünkü sizler kız olmanın

aşağılayıcı olduğunu düşünüyorsunuz....


Aysacry
Müsteşar
28 Kasım 2021 15:22

sanat muzigi esliginde kahvemi icecegim..

Katia bugun izinli..butun kiyafetlerimi kendim katladim..Paris'ten aldigim döpiyesimi giyinip cikacegim..naman Tanrim yine cok guzel olecegim..Ah bu ben nasil bir ben...))

Toplam 5235 mesaj
«67891011121314151617»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi