Editörler : Lanet
23 Temmuz 2011 23:57

Tüketici Hakem Heyeti sorunlarınız için bedava danışma hattı

Cep telefonları, aksesuarlar, mp3 player, dizüstü bilgisayar, avuçiçi bilgisayarlar vb. mobil cihazlar hakkında bir takım sorunlar yaşamışsanız ve sorunlar için hukuki destek istiyorsanız bu sayfaya soru ya da sorunlarınızı yazın. Ben elimden geldiğince cevaplarım.

Bu arada THH ne başvurmak zaten bedavadır. Yanlış anlaşılma olmasın. İsteyen her tüketici THHne başvurup istediği bilgiyi alabilirler. Bilgiler ÜCRETSİZDİR. Bende başlığım ilgi çeksin ve tüketici arkadaşlar istediği soruları bana sorsunlar diye bu şekilde başlık açtım.

Ayrıca, bu başlığı  takip etmenizi öneriyorum (Takip etTakip et seceneğine tıklayınız.)

 


yildirayg
Memur
29 Temmuz 2011 13:26

Ben teknosada dijital kamera aldım. Kapatma kapağında küçük bir çıkıntı kırıldı. adamlara gönderdim. garantili olmasına rağmen benden 50TL para istediler. Ürünü geri aldım. Bana verdikleri kağıda "ürün tamir edilmeden geri aldım" yazıp aldım.

bunun için ne yapabilirim...


ÇOTANAK
Başbakan Müsteşarı
29 Temmuz 2011 17:18

yıldırayg

Ürünü aldıktan sonra 30 gün içinde mi belirttiğiniz sorun ortaya çıktı ? yoksa 30 gün bittikten sonra mı ?


erkanjrx
Aday Memur
30 Temmuz 2011 14:59

Ben garanti kapsamında cep telefonumu, kamera kapağı açılmadığı için aldığım mağazaya götürdüm. Onlarda telefonu alıp İstanbula gönderdi. 3 hafta sonra mağaza beni aradı ve İstanbuldaki garanti firmasının telefonun su aldığını ve garanti dışı kaldığını tamir edilmesi için 100 TL verilmesi gerektiğini, tamir edilmeden geri gönderilceksede 25 TL açma kapama ücreti istediklerini söyledi. Bende geri gönderilmesini istedim telefonun 1 hafta sonra geldi gittim mağazaya 25 TL verdim geri aldım. Bu konu ile ilgili yasal haklarım varmı? saygılarımla.


savagen
Aday Memur
30 Temmuz 2011 17:04

öncelikle böyle bir forum açtığın için teşekkür ederim.benim sorunum taşıma şirketi ile alakalı.izmir için taşımada evden eve nakliyatın biri ile anlaştım.yeni evimizde eşyalrı yerleştirirken bazı eşyaların olmadığını bazıların ise hasarlı olduğunu tespit ettim.gece saat 1 olmasından ötürü ertesi sabah 9:30 10 gibi şirketi aradım.hasarlı malzemelerden birini de götürdü.2 hafta oyaladıktan sonra şirketimizle alakalı bir sorun yok ve ödeme yapmayacağız dediler.bu konuda neler yapılabilir.elimizde evrak olarak sözleşme bulunmakta...

30 Temmuz 2011 18:23

merhaba,

ttnet bu ayki faturamda üye olmadığım halde tivibu ücreti kesmiş.bununla ilgili ttnete şikayet mesajı attım.ilgileneceklerini söylediler,ama daha tık yok.ne yapmalıyım?


xlarch
Memur
30 Temmuz 2011 20:33

Ben üç ay oldu tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ancak hala bir karar çıkmadı. BUnunula ilgili herhamgi bir zaman aŞIMI SÖz konusu mu yoksa herhangi bir yaptırımı var mı


gucdevani
Şef
30 Temmuz 2011 20:53

avea kamu süper mini hattına geçtim geçen ay. bu ay gelen faturaya inanamadım. 235.70 tl. 500 dakika sınırı var ve bu sınırı aşmadığıma eminim. fatura detayı da yok. hayır nişanlım, sevgilim falan da yok yani.konuşmadım napabilirim düzeltmek için? müşteri hizmetlerine de saatlerdir ulaşamıyorum..tarife ücreti 25 tl.


erkanjrx
Aday Memur
30 Temmuz 2011 21:25

Avea'da imkansız yanıt bulamazsınız müşteri temsilcisi diye bişey yok boşuna aramayın. ben 1 ay önce avea hattımla 5 saniye facebooka girdim çıktım 9 TL kontor düştü neye uğradımı şaşırdım. Mail attım sitesinden 1 ay oldu cevap yok. müşteri hattını arıyorum müşteri temsilcisi yok sekreter çıkıyor.


yildirayg
Memur
30 Temmuz 2011 21:50

sayın ÇOTANAK

ürünü geçen yıl haziranın sonunda almıştım...


MahmutYARAN
Kapalı
30 Temmuz 2011 22:59

KONUT kredisini kapattıktan sonra hesabımdan ipoteğin fekki ücreti kesen bankaya karşı tüketici hakem heyetine başvurdum ve iade edilmesi kararı çıktı hemen bankayı aradım... sallamaya kalktılar biz daha değerlendireceğiz vs... pazartesi avukata vereceğim bir de avukat parası ödemek zorunda kalacaklar...:))) konu ile ilgili sor sormak bilgi almak isteyenler özelden mesaj atarlarsa sevinerek cevap vermeye çalışırım.. bankaların soygununa dur demek lazım...


m-v-l-t
Aday Memur
30 Temmuz 2011 23:16

teknosadan dokunmatik samsung telefon almıştım garanti süresi dolmadı henüz ve nisan-2012 de dolcak aldığım günden bu yana toplam 5 kere servise gitti ama maşallah telefonun arızası azalacağı yerde her seferinde öncekilere başka arızalar ekleyerek katlanarak artıyor. ve her servise gönderdiğimde telefonun iadesini istiyorum ancak sürekli olumsuz cevap veriyorlar bu konuda ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler...


noname0655
Memur
31 Temmuz 2011 00:46

benim sorunum pegasusla..

yapmış olduğum ingiltere seyatinde hava alanına 50 dk. önce gelmemize rağmen pegasus görevlisi bir tane bile muhattap bulamadık ve ucağa biniş kartlarını alamadık ve sonucta ucusu kacırdık, aynı gün baska bir hava alanına gitmek zorunda kaldık ve 7 saat gecikmeli olarak ve cok yüksek bir bilet bedeli odeyerek yurda döndük.

yurda dönunce müsteri temsilcisini arayarak durumu aktardık, temsilci ucustan 40 dk. önce bankonun kapandığını ve gec kaldığımız için ucusu kacırdığımız iddia etti. halbuki bunun tespiti cok kolay hava alanının her tarafında kameralar var bizim saat kacta giriş yaptığımız bankonun onunde kaçta olduğumuz bellidir. talep etmemize ragmen buna yanasmıyorlar.

buna rağmen vermiş oldukları zararı tazmine yanasmıyorlar. tuketici hakları hakem heyetine basvuruda bulunduk, ancak ayrıca dava acmak içinde gerekli arastırmayı yapmaktayız.umarım işi daha uzatacak bir sürece götürmezler ama gidecek gibi duruyor.

kusurlu hizmetten dolayı vermiş oldukları zararın tazmini için yapılabilecek bir sey varmıdır. bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim. tesekkürler..


noname0655
Memur
31 Temmuz 2011 00:56

ayrıca müsteri temsilcisi bayan bilet bedelinin ucte birini geri verelim dedi, bende niye ücte biri diye sordum bi cevap gelmedi sanırım gönlünden okadar koptu!!

hatalı oldukları için almış oldukları bilet bedelinin tamamını ödemleri gerekir diye düşünüyorum..


kar2825
Aday Memur
31 Temmuz 2011 10:05

2 temmuzda bir internet sitesinden cep teleonu siparişi verdim. ürün 5 temmuzdan beri kargoda gözüküyor.. ama hala tslim edilmedi... kargo şirketi adıma herhangi ir kargo oladığını söylüyor. alışveriş yaptığım site ile defalarca görüştüm... araştırıyoruz diyorlar... siparişi iptal etmek istiyorum iptal etmiyorlar... parasını ödediğim halde 1 aydır beni mağdur ediyorlar ... bu konuda ne yapabilirim... teşekkürler


MahmutYARAN
Kapalı
31 Temmuz 2011 21:42

kar2825 bankanızla görüşün ve alışverişin tamamlanmadığını dolayısıyla ücretin iadesini isteyin. firma tarafından kandırıldığınızı bildirin. banka daha kolay çözer gibi geliyor bana.

31 Temmuz 2011 23:12

yildirayg

Garanti dışına çıkılmış tamiratlar THH konusuna girmez. Ancak para ile değiştirdiğiniz parça garantili hükme tabi olur.

Bu arada başka bir (garanti belgesinde yazan) servise göndermenizde yarar var.


matik76
Aday Memur
31 Temmuz 2011 23:14

ben şubatta bir bilgisayar almıştım.aldığım bilgisayarın garanti belgesini ve faturasını kaybettim. bilgisayarımda bi sorun oluştu.medya markttan almıştım.bugün aradım mağazanın müşteri temsilcisiyle görüştüm.seri numarası ile garanti belgesi tekrar çıkarılırmı diye.bana dediler ki teknik servis garanti belgesinin orjinalini ister. sizce ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz

31 Temmuz 2011 23:18

erkanjrx

"İstanbuldaki garanti firmasının telefonun su aldığını ve garanti dışı kaldığını tamir edilmesi için 100 TL verilmesi gerektiğini" gerçektende böyle bir durum mu var??

31 Temmuz 2011 23:21

matik 76

evet yetkili servis belge aslını ister. Kaybetmeniz satıcıyı bağlamaz. Kaybetmemeniz gerekmektedir. Ancak, Medya parka "iadeli taahhütlü" bir posta atıp ürünün garanti belgesinin bi,r örneğini istemenizde yarar var. Yada bu mağaza yakın ise gidip konuşmanızda yarar var.

31 Temmuz 2011 23:23

savagen

ben teşekkür ederim. Öncelikli olarak aranızda yapılmış bir imzalı sözleşme var mı ve bu firma ile yaptığınız anlaşma tutarı ne kadardır.

Toplam 379 mesaj
12345678910111213»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi