Editörler :
27 Mart 2012 12:36   


Kesinlikle Samsung marka almayın!!!!

19.02.2012 tarihinde izmit real darty firmasından samsung marka çamaşır makinesi satın aldım. 21.02.2012 tarihinde darty firması irsaliyesi ile makine tarafıma makineyi teslim etti. 22.02.2012 tarihindesamsung servisi kapalı kutuyu açarak makineyi kurdu ve gitti. 19.03.2012 tarihinde makinenin altından su kaçırdığını farkettim. 20.03.2012 tarihinde servise kayıt açtırdım. 21.03.2012 tarihinde samsung izmit yetkili servisi geldi. Makinede üst kapak tırnaklarından kırık, kazan delik, diye rapor tuttu makineyi servise götürdü. Bugün 26.03.2012 de samsung izmit yetkili servis telefon ile arayarak bu makineyi garantiden değiştiremeyeceğini hatta tamir bile edemeyeceğini kullanıcı hatası olduğunu söyledi. Şubat 29 çektiğinden dolayı makinenin tarafıma teslim edildiği tarihten itibaren 30 gün dolmadığı için normal şartlarda makineyi yenisi ile değiştirmeleri gerekmekte idi.

Kazanın nasıl kırılacağını sorduğumda içine toka veya sert bir cisim kaçarsa kırar dedi. Peki benim makinenin içinde bu var mı diye sorduğumda yok dediler. Üst kapak nasıl kırılır onu anlayabilmiş değilim ben salak mıyım yeni makinenin kapağını açacağım. Büyük bir ihtimalle servis açarken kırdı. Benim üzerime kalmış durum da şu anda. Samsung a sadece 444 lü numarasından veya internet sitesinden ulaşabiliyorsunuz. Mail attığınızda standart değişim şartları ve genel bilgi gönderiyorlar. Sorununuzla alakalı cevap yok. Samsung servisi aradığınızda genel merkez onay vermiyor kullanıcı hatası dedi yapacağım bir şey yok diyor. Ortada tek gerçek var 1.500 tl verdiğimiz bir makine var bozuk kullanılmıyor. Muhatab yok. Darty zaten hiç ilgilenmiyor. Samsung servise topu atıyor. Bu kadar şeyden benim çıkardığım sonuç iki tane

1. Makine tarafıma teslim edilirken nakliye esnasında hasar gördü, gelip kuran samsung servisi makineyi denemeden kurup gittiği için bu kırıklar farkedilmedi. Servis o gün tutanak tutmadığı için darty kendini kurtardı. Samsung Servis samsung genel merkeze3 topu attığı için kurtardı. Samsung genel merkez kullanıcı hatası deyip kendini kurtardı. Kendini kurtaramayan kim 1.500 tl verip makineyi kullanamayan ben.

2. Makine koreden hasarlı bir şekilde geldi. Kapalı kutunun içinde olduğu için kimse farketmedi. Yine kendini kurtaramayan ben.

Burası Türkiye olduğu kimse hakkını arayamadığı yada aradığı zamanda netice alamadığı için dünya samsung ta, darty de türkiye şartlarına uyum sağlamış.

27 Mart 2012 20:44

Gestapo
Müsteşar Yardımcısı

Şikayet var com a yazın hatta Samsung un bir şekilde genel müdürlüğüne ulaşın onlar daha çok önemserler... Ürünü satanlar değilde üretenler daha çok sahip çıkarlar sizlere... Mail fax bir şekilde ulaşın daha etkili olur... Sizler samsung markasına güvenmişsiniz yüzüstü bırakılmanız onları da incitmeli...

27 Mart 2012 23:41

nn77
Aday Memur

Samsung'un PC ürünleri hep sorun çıkarıyordu. Cep telefonları ise tamirci dostu. Bozulan telefonlar sayesinde tamirciler Samsung'a duacı.

Demek beyaz eşyada da problemliler.

Philps'in bir huyu var. Ne üretse üretsin hep kaliteli sağlam ürün sunuyor. Samsung ise bunun tam tersi!

28 Mart 2012 11:16

estrella69
Genel Müdür

Şikayet var.com çok etkili bu konularda

28 Mart 2012 15:15

Eğri Oturan Boğa
Aday Memur

Kesinlikle Samsung marka almayın!!!!

Şeklinde bir genellemeye katılmıyorum. Bizim de çamaşır makinemiz Samsung ve çok memnunuz bir buçuk yıldır. Ne olacak şimdi? Ben de illa ki Samsung alın diye tutturmuyorum. Cep telefonu arıza verdi bir yılı dolmadan. Kesinlikle almayın der miyim? Demem. Bu işler nasip işi. Elimizden geleni yapmalıyız. Şikayetvar'a tabii ki ilgili şikayetinizi belirtn de... bu derece bir karşıtlığa, genellemeye lüzum görmüyorum.

El insaf!

28 Mart 2012 17:44

burak4
Aday Memur

gereken yerlere şikayette bulundum. insanları uyarmak benim insanlık görevim. neden mi? belki sizin aldığınız ürün şimdilik arıza vermemiş olabilir. umarım arıza çıkmaz. sayet bir problem olursa eminim ki siz de servis hizmeti konusunda mağdur olacaksınız.garantisi olduğu halde kullanım hatası deyip işin içinden sıyrılacaklar.siz de mağdur olacaksınız. arçelikten bulaşık makinası almıştım. arızalandı. servis elinden gelen herşeyi yaptı. baktılar olmuyor. makinayı yenisiyle değiştirdiler. işte arçelik in servis kalitesi. BEN SADECE İNSANLARI UYARMAK İSTEDİM.

28 Mart 2012 18:14

Eğri Oturan Boğa
Aday Memur

Uyarmayın demiyorum ki... Uyarın tabi ki uyarmalısınız da.

Lakin bunu markanın tümüne ya da servislerin tümüne genellemeyin diyorum sadece. Diyorum ya Samsung marka cep telefonu arıza verdi. Netten daha sonra araştırdık meğer o seride varmış böyle bişey. Araştırmadan almıştık zaten kabahatin büyüğü bizde. Ama artık bu hataya düşmemeye gayret gösteriyoruz.

Bu tarz alımlarda servisçinin başında beklemek ve illa ki denemesini yaptırmak gerekiyormuş. Bu mesajı aldık yazınızdan. Teşekkür de ediyoruz.

Ben işin sadece genelleme boyutuna takıldım o kadar.

Mağdur durumdasınız hak veriyorum da size, yanlış anlaşılmak istemiyorum.

Saygılar.

29 Mart 2012 08:30

difference..
Daire Başkanı

kardeş bu adresden samsung dünya merkezine şikayette bulun. olayı kısaca özetle. türkiye samsung merkeze sorunu ilettiğin halde ilgilenmediğini özellikle belirt. değilse tr. ile görüşün diyebilir.

olayı ingilizce kısa ve öz anlat.

https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionGeneralNew.jsp?siteId=31

04 Nisan 2012 21:12

Enter S1NATRA
Yasaklı

PC de SONY VAİO

TV de SONY BRAVİA

Kamera da SONY

müzikçalar da SONY

*************

Beyaz eşyada Bosch... Bilişim de Sony..

GERİSİ ANGARYA.

Philipps ve Whirlpool mükemmel markalardır..

ama Türkiyede altyapı olarak en iyi iki firma Bosch tur, Sony dir.

11 Nisan 2012 09:09

november26
Genel Müdür

tüketici mahkemesine git.

bilirkişi incelemesi yaparlar.

bilirkişi onların aleyhine rapor verirse makinenin bedelini alırsın.

senin için en iyi olan yol bu bence.

14 Nisan 2012 23:28

burak4
Aday Memur

tüketici mahkemesine gittim. sonuçlanmasını bekliyorum. fakat 1 yılda sonuçlanıyormuş.bekleyip göreceğiz..

16 Nisan 2012 19:28

buraközeleğitim
Müsteşar Yardımcısı

hakkınızı aramanız güzel arkasında durun gerekırse bayııye gıdıp bağirip çağirin

22 Nisan 2012 16:06

turkca
Daire Başkanı

merhabalar arkadaşlar,

ah bu samsung...yemin etmiştik "bir daha asla" diye.

geçen yaz mevsiminde A sınıfı,çift kapılı bir buzdoladı da biz almıştık ve o zamandan bugüne değin halen savaş veriyoruz.Üç kez arızanın giderilmesi için geldiler, her üçünde de sıcaklık ayarlarıyla oynamaktan başka birşey yapmadılar.neyse uzatmayım, tüketici mahkemesinde bu hafta karar çıkacak. muhtemelen bilirkişi tayin edilecek.eğer bilirkişi de tüketici aleyhine karar verecek olursa bir üst mahkemeye gideceğim ve ayrıca da, aşağıda bir arkadaş adres vermiş (ki; zaten ben de buna niyetliydim baştan beri.bu adres güney korede), bu adrese de konuyu yazacağım.şu önemli bir nokta; bu kuruluşlar İSO belgelerine sahip olduklarından,her durumda kullanıcı memnuniyetini temel almak zorundadırlar.Sonuç olarak;tüketicinin memnuniyetsizliği devam ediyor olursa eğer; iş, İSO belgesinin iptaline kadar da gidebiliyor.bu işin peşini bırakmayacağım.

size de kolaylıklar dilerim burak4.

22 Nisan 2012 16:16

turkca
Daire Başkanı

bu arada burak4,

tüketici mahkemesinde isteğiniz ne oldu? yenisi ile değiştirilmesi mi yoksa ödediğiniz tutarın iadesi mi?

ben yenisi ile değiştirilmesini istemiştim ama keşke buzdolabının fiatını talep etseymişim. internetten ve şikayet.var dan da okudum;bir hayli fazla memnuniyetsizlik söz konusu. bunu öğrendikten sonra isteğimi değiştirmek için gittim ancak belgeler samsung adresine verilmişti değiştirmem mümkün olamadı. bence siz de tüketici mahkemesine hemen tekrar uğrayıp,evraklar postaya verilmeden önce talebinizi paranızın iade edilmesi yönünde değiştirin (eğer, daha önce yeni bir makine talep etmiş iseniz)

25 Nisan 2012 22:45

ahmet99
Daire Başkanı

samsung ariston lg gibi çakma markalar adam akıllı servis ağı kurmadan seris eğitimi vermeden altyapısız direk mal satıyorlar.önce satalım anlaşmalı servislerle işi götürürüz diyorlar. bakın arçelik bosch gibi kurumsal firmalar altyapısını sağlam kurmadan iş yapmıyorlar.ayrıca marketlere mal vermiyorlar bayi sistemini korumak için. ben de yıllar önce ariston alarak aynı saflığı gösterdim.servis ve servis elemanları beş para etmez. 2. arızasında çöpe attım aristonu. gittim arçelik aldım. 2 saat sonra servis teslim etti kurulumunu yaptı. 7 yıl garanti. her yerde servisi var. muhatap buluyorsun. parça sorunu yok. samsung lg iyi gün dostu. adamların servisini direk arıyamıyorsun bile. birde philips tüketici dostu firmadır. philips in olduğu her alanda philips alırım. daha bir kere bile kullanıcı hatası demediler. sony ise hakkaten kalitelidir. ama kazara notebook a su dökülsün anakartı 1200 tl ye değiştiriyor. burnundan kıl aldırmıyor. o yüzden önce iyi servis kalitesi ola firmalardan şaşmayın

08 Ağustos 2012 17:34

hcOjp
Memur

benzer bir durum:

Galaxy S3, ekranı içinden çatladı. garanti kapsamında değilmiş ekran:

benden 700TL istiyorlar...

sıra mahkemede...

27 Eylül 2012 14:17

cengiz007
Aday Memur

Samsung cep telefonum bozuldu.Defalarca servise gönderdim olmadı ama sorun bu değil. Sorun Samsungda sorununuzu anlatamıyorsunuz. Sürekli çağrı merkezi ile muhatap oluyorsunuz ve onlarla anlaşmakta Türkcenin tüm sınırlarını zorlasınız bile anlaşamıyorsunuz. Çözüm için hiç bir şey üretmiyor ve sinirlerinizi allak pullak yapıyorlar.

27 Eylül 2012 15:44

gökkayaöz
Şube Müdürü

katılıyorum

27 Eylül 2012 18:14

phantom25
Müsteşar

geçmiş olsun. ama arıza vermeyen marka yoktur.bence elektronik ürünler veya beyaz eşya tam anlamıyla şans işi. bende mesela telefonda her zaman gözü kapalı samsung alırım. taştan farkı yok bozulmuyor. cep telefonunda nokia öncü derler.ama bana bedava verseler almam nokia'yı. benim elime geçince çok kısa sürede bozuluyor nokia..ama ne hikmetse samsung'u yere çalsam inadına arıza vermiyor. yani benim samsung ile yıldızım tuttu. belki başkasının tersidir.

06 Nisan 2015 14:48

elkmuh06
Şef

Kesinlikle samsung bulaşık makinesi almayın. en ufak arızada kullanıcı hatası deyip, servis ücreti adı altında bir sürü paranızı alıyorlar. sakın yanından bile geçmeyin..

Toplam 19 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?