Editörler : yaralı-bir-öykü
08 Ağustos 2012 09:36   


Merhaba ben iş başvurunda bulunmuştum da..

-Biz sizi ararız demiştiniz..

-Evet.

-Aramadınız da, başınıza bişey geldi sandım :)))

08 Ağustos 2012 09:55

karabatak2
Kapalı

:))))))))))))) güzeldi

08 Ağustos 2012 09:56

münazara
Başbakan Müsteşarı

heh işte süper :)

08 Ağustos 2012 09:57

blueank06
Şube Müdürü

Biz sizi ararız diyorsa aramazzz:)

08 Ağustos 2012 09:58

kimyager05
Şef

:))))))))) sesli güldümm

08 Ağustos 2012 09:59

gokhankvk
Müsteşar

ben bunu yaptım :)))) personel müdürünün yüzünü görmeliydiniz

ben kontürünüz mü yok demiştim :))))

08 Ağustos 2012 10:01

münazara
Başbakan Müsteşarı

yakın bi zamanda biyere gitmiştm hesapta alıncaktım özeldi zaten ama elime form verdiler sorada beni benden çok düşündüklerini gösterir cümleler kurdular formu verdim siz zahmet etmeyin kendimi ben düşünebiliyorum diyip çıkmıştım :)

08 Ağustos 2012 10:09

''azra06''
Memur

Münazara,

Bu işverenlere böyle hazır cevap olacaksın. Hayır yani zaten iş arayan adam gergin oluyor bir de bu müdürler sinir ediyor.

Acayip içimin yağları eriyor verdiğim cevaplardan sonra adamların gözü fal taşı gibi açılınca :))

Gökhan, o da çok mantıklı bence :)))

08 Ağustos 2012 10:16

münazara
Başbakan Müsteşarı

aynen zaten alık alık suratıma bakmıştı :) tabi sorada bana iş bulucaklarını mutlaka yardım ediceklerini sölemişlerdi bende zahmt etmeyin başımın çarsine bakmasını biliyorum demiştim tabi aracı olan arkadaşlarımada illa bulucaz iş falan denmiş onlarda ben gibi kızıp zahmet etmeyin demişler :)

ya çok saçma sen çalışıcak birini arıyosun e bende çalışcam iş arıyorum diyorum ama yok illa sözde zekice manevralar yapıcaklar ya zeka sorunundan değil iş aramamız ekmek derdinden bide bunu anlasa bazıları tabi herkes diyemem ...

08 Ağustos 2012 11:45

yolcu_1
Kapalı

Artık özel sektörde bile iş başvurularında tanıdık olması gerekiyor...

Maalesef bu hale geldik..

Adam senin eğitimine vs bakmıyor...

kimin aracılığınla geldin...

Zaten adam sekreter vs alıyorsa olaya başka gözle bakıyor...

O zaman CV'nin hiç önemi yok...

23 Ağustos 2012 15:56

hapşuu=ezberbozan20
Müsteşar

:)

21 Eylül 2021 13:21

ahmet06-07
Aday Memur

;)))

21 Eylül 2021 13:32

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

;)))


ahmet06-07, 2 ay önce - Alıntıya git

adeş hayırdırla azra yımı özledin doguz yıllıg başlığı güncel edmişin

21 Eylül 2021 14:49

''azra06''
Memur

Evet sanırım özlenmişim, ben de bi geleyim dedim :))

21 Eylül 2021 15:04

''azra06''
Memur

adeş hayırdırla azra yımı özledin doguz yıllıg başlığı güncel edmişin


Ahmedim Ahmedim, 2 ay önce - Alıntıya git

Sen özlemedin mi :)

21 Eylül 2021 15:14

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

Sen özlemedin mi :)


''azra06'', 2 ay önce - Alıntıya git

kör olma emii

sen burladamınnn

21 Eylül 2021 16:02

ahmet06-07
Aday Memur

;)))

22 Eylül 2021 13:07

''azra06''
Memur

kör olma emii

sen burladamınnn


Ahmedim Ahmedim, 2 ay önce - Alıntıya git

Eveet buralardayım :)

Sen nerelerdesin

22 Eylül 2021 13:38

Ahmedim Ahmedim
Müsteşar Yardımcısı

eyi madem

22 Eylül 2021 13:47

''azra06''
Memur

eyi madem


Ahmedim Ahmedim, 2 ay önce - Alıntıya git

İnsan güzel bişey yazar aşk olsun :)

30 Eylül 2021 13:49

tutun kolonyasi.
Şef

Çok enteresan değil mi sahiden?

Tam dokuz sene önce bir şey yazılmış, bu yazılanlara gülünmüş, eğlenilmiş ve daha bir sürü şey.

Dokuz senenin ardından yeniden yazılıyor. Dokuz sene. Dokuz. Rakam ile: 9.

Kocaman bir zaman zarfı; değişen belki de on binlerce şey; akıp giden zaman; yaş almak; vs...

Hayat gerçekten de çok garip, kuşlar, martılar falan....

Toplam 20 mesaj
 
ANKET
Sizce sokakta maske yasağı kaldırılmalı mı?