Editörler :
31 Aralık 2012 21:10   


Bir düğünün maliyeti ne kadar olur?

arkadaşlar bu yaza düğün yapacağız, altınları saymadan düğün gideri ne kadar olur [düğün töreni (2 şehirde 1 kına gecesi), salon takımı, misafir odası, yatak odası, yemek odası ( yalnızca masa ve sandalye), beyaz eşyalar? kısa süre önce düğün yapanlar yada hesap çıkaranlar var mı? teşekkürler

01 Ocak 2013 01:10

200570050
Şef

25 bin eşya ve salonlar 10 bin altin...alti kurtarmaz....

01 Ocak 2013 23:00

haydikpss
Daire Başkanı

bende ilgileniyom bu konuyla kaça çıkıyor acaba...ortalama

02 Ocak 2013 23:02

ögrtmn memur
Kapalı

bir bayan için 20 bin yeterli olur sanırım.. :)

03 Ocak 2013 13:06

bürocuyum
Aday Memur

bir bayan için 20 bin yeterli olur sanırım.. :)


ögrtmn memur, 6 yıl önce - Alıntıya git

olaya bayan olarak değil de toplam maliyet olarak bakmada fayda var nişanlım ve benim için toplam maliyet önemli

04 Ocak 2013 09:28

elbruz19
Aday Memur

bir bayan için 20 bin yeterli olur sanırım.. :)


ögrtmn memur, 6 yıl önce - Alıntıya git

bayan için 20 bin mi?

oldu arttıran var mı?bayan çeyiziyle gelir 5 bini olsa herşeyi alır..nerdeyse erkek istemeyede bayanlar gidecek.

07 Ocak 2013 14:00

yusuf1916
Aday Memur

bayan için 20 bin mi?

oldu arttıran var mı?bayan çeyiziyle gelir 5 bini olsa herşeyi alır..nerdeyse erkek istemeyede bayanlar gidecek.


elbruz19, 6 yıl önce - Alıntıya git

Ere bu devir böyle olmuş artık, Allah yardımcınız olsun kardeş ama 20 bin i gözden çıkar arkadasım evlendi gecen ay

07 Ocak 2013 15:04

kendini bilmek
Kapalı

en az 15 bin ve üzeri

07 Ocak 2013 18:09

burcuburcuburcu
Müsteşar

sayın bürocuyum ben de sizin durumunuzdayım sadece misafir odası+yatak odası+zigon sehpa+yatak odasının yatağı+tv ünitesi hepsi 11 Milyar tuttu. Hem salon takımınıda katarsanız bayağı tutar. Perdeler var halılar var. Ayırca salonlar tutacağınız yere göre değişir mesela öğretmen evi polis evi gibi ya da belediyenin salonu 1 1500 lira tutuyor ama 3000 de var 5000 de kaba taslak bi hesap yaparsak istikbal kalitesinde mobilya arçelik seviyesinde beyaz eşya iki salon bi kına gecesesi çok rahat 25 bin tlniz olması lazım ki rahat edin ki 30 bin varsa çok çok rahat edersiniz.

Misafir 2500

Yatak odası 5000

Salon takımı 3500

Yemek odası 1200

Halılar 2500

Perde 2500

Salon en uygun 2000

Diğer salon 2000

Kına gecesi 1000

extra filan 25 Milyar olsa iyi olur

09 Ocak 2013 02:58

can_586062
Aday Memur

30 bin civarı

09 Ocak 2013 10:37

elbruz19
Aday Memur

Ere bu devir böyle olmuş artık, Allah yardımcınız olsun kardeş ama 20 bin i gözden çıkar arkadasım evlendi gecen ay


yusuf1916, 6 yıl önce - Alıntıya git

bayan arkadaşınız evlendi ve 20 bin mi harcadı ?

çocuk çok mu yakışıklıydı acaba :))

10 Ocak 2013 00:18

turk42
Daire Başkanı

olaya bayan olarak değil de toplam maliyet olarak bakmada fayda var nişanlım ve benim için toplam maliyet önemli


bürocuyum, 6 yıl önce - Alıntıya git

düğün masraflarını ortak mı ödeyeceksiniz ne güzel, genelde bu işi erkekler üstlenir diye biliyordum

04 Şubat 2013 00:39

denizeri80
Şube Müdürü

7 yıl önce 60bin diyen arkadaşlarım vardı.... Çok küfür yiyorlar benden bugün.

Düğün masrafı bence sıfır TL'dir.

Nasıl mı?

Şöyle; varlıklı insanlar iseniz düğünde 70-80bin TL para toplanır ve yapacağınız masraf bunu bulmaz bile..

Orta halli veya alt gelir grubu iseniz düğünde 10-40 bin TL toplanır ve yapacağınız masraf da yine bu kadardır.

Alt gelir grubu tüm bekar erkeklere samimi çağrım; 2 maaşı cüzdana koyun ve kollarınızı sıvayın.... Tabii altın kaplama çatal bıçak takımı almak gibi bir niyetiniz yoksa

06 Şubat 2013 12:31

kenaaan
Kapalı

7 yıl önce 60bin diyen arkadaşlarım vardı.... Çok küfür yiyorlar benden bugün.

Düğün masrafı bence sıfır TL'dir.

Nasıl mı?

Şöyle; varlıklı insanlar iseniz düğünde 70-80bin TL para toplanır ve yapacağınız masraf bunu bulmaz bile..

Orta halli veya alt gelir grubu iseniz düğünde 10-40 bin TL toplanır ve yapacağınız masraf da yine bu kadardır.

Alt gelir grubu tüm bekar erkeklere samimi çağrım; 2 maaşı cüzdana koyun ve kollarınızı sıvayın.... Tabii altın kaplama çatal bıçak takımı almak gibi bir niyetiniz yoksa


denizeri80, 6 yıl önce - Alıntıya git

son önerinizi anlamadım :)

08 Şubat 2013 18:47

denizeri80
Şube Müdürü

2 maaş yani 4-5 milyar gibi bir parayı cüzdana koyarsan iş tamamdır. Neden mi? Cevap erkek olmanın finanse edilemeyen faturasıdır bu. Ama diğerlerini finanse edebilirsin

Diğer masraflar ve düğünden gelen para hemem hemen eşittir. Demek istediğim bu. Orta-alt gelir grubu insanların düğün alışverişi 10-30 milyar arasıdır ve düğünde gelecek para da bu kadardır.

Zenginler 40-70 milyar masraf ederler ve düğünde ise 40-50 milyar para toplarlar

10 Şubat 2013 14:17

sinifcii
Şube Müdürü

2011 eylülde düğünümü yaptım

Mobilya 12000 (yemek takımı ve yatak odası takımı tam değildi)

beyaz eşya(çamaşı mak hariç) 6000

perdeler 800

düğün salonu 2500

kına gecesi masrafları 1500

TOPLAM: 22800 artı düğünün telaşıya hesap edilemeyen diğer masrafları da katarsanız 24000-25000 civarı bir şey tutmuştu.

ALLAH yardımcınız olsun

10 Şubat 2013 14:21

sinifcii
Şube Müdürü

tabi bir de altınlar var 13000 civarıda onlar tutmuştu eşimi nailesi de kendi kına geceleri için 5000 civarı harcama yapmıştır toplamda 25+13+5= 38000

17 Şubat 2013 21:46

silver_eagle
Şef

İlgilenenler için Evlilikte ayrıntılı kalem kalem hazırlanmış bir hesap tablosu..

..

21 Şubat 2013 09:42

o.b.
Genel Müdür

40000 girdi geçen eylülde hala çıkmadı

21 Şubat 2013 11:59

bbbbc
Şef

yahu salon olayı bana gereksiz gelıyor.

nıkahtan sonra kokteyl gibi bişey yap olsun bitsin.

düğün yorgunluktan ve masraftan başka bısey değil...

23 Şubat 2013 16:25

hendrix789
Kapalı

12bin mobilyaların hepsi

buzdolabi 2200

çamaşır mak 1600

bulaşık mak 1400

tv. 2500

ege bölgesinde yaşıyorum yemekli düğün salonu 8500

perde 2000

halılar 1200 çok halı almaya gerek yok zaten evler kombili kaliteli parkeler ara kat....

kadın çeyizi olur mutfak aletlerini saymıyorum....

ben kına filan istemiyorum.. gerek yok.eşimde istemiyor..

bunların incik boncuğu bitmez toplam 35000 in altı zor....(illa yemekli yapın demiyorum ancak zor işte görüldüğü gibi)

-----------------------------------------------------

bana sorsanızda çok saçma düğün işi gidiyorsun herşeyi ile 10bin lirayı çöpe atıyorsun...Para çok ya...

Bitmez masraflar arkadaşlar bir düğün günü geçir ogun sana geçiren geçirene zaten...

bunun gelinliği var zartı var zurtu var...esnaflardan kazıklar yemesi var..var oğlu var...

---------------------------------------------------

bir biz Türkler zaten güğünü işkenceye çeviriyor..Millet en sade töreni yapıp geçiyor dünyada sonra fıstık gibi balayı yapıyor biz tam tersini yapıyoruz....

Toplam 118 mesaj
 
ANKET
Ekrem İmamoğlu ve İsmail Küçükkaya'nın, ortak yayın öncesinde bir otelde, görüşmesini etik buluyor musunuz?