Hizmet Kolunun Adı Eğitim Öğretim ve Bilim hizmetleri adı altında toplam 28 ayrı düşüncede olan sendika kuruldu. Öğretmenlerin amacı belli özlük hakları . Ama birlikten güç doğar Aynı Biyolojideki ki kromozomlar konusu gibi
Kamu Görevlileri Sendikasının Unvanı
1.TÜRKEĞİTİM-SEN /2.EĞİTİM-SEN /3.EĞİTİM-BİR-SEN /4.
ÇES /5.TEM -SEN /6.ÖZGÜR EĞİTİM-SEN /7.ANADOLU EĞİTİM-SEN /8.ATA EĞİTİM-SEN /9.EĞİTİM-İŞ /10.TEÇ -SEN /11.KUVAYI EĞİTİM-SEN /12.EĞİTİM HAK-SEN /13.AND-SEN /14EÇSEN /15.TÜM EĞİTİM BİR-SEN /16. BAĞIMSIZ EĞİTİM ÇALIŞANLARI SENDİKASI /17.DES /18.BİRLİK EĞİTİM-SEN /19.EY-SEN 20.BILGEÇ-SEN /21.EĞİTİM SÖZ-SEN /22.MEÇ-SEN /23.TEG-SEN /24.DEMOKRATİK EĞİTİM SEN /25.METESEN /26.AKTİF EĞİTİM-SEN /27.BAĞIMSIZ EĞİTİM-SEN /28.EĞİTBİL-SEN /
Bölündü yetmedi il içi, il dışı, eş özür, eğitim özür grubu olarak tekrardan dörde bölündü bu durumda nasıl birlik beraberlik olur. İlk birlik beraberlik (Tüm Öğretmenler Birleşme ve Dayanışma Derneği) yok edildi.
Tüm Öğretmenler Birleşme ve Dayanışma Derneği, 12 Mart 1971 Muhtırası ndan sonra kurulmuş, 200 bin öğretmenin üye olduğu, Türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük öğretmen örgütlenmesidir. Kuruluşuna Köy Enstitüleri kökenli birçok öğretmen öncülük etmiştir. 24 Aralık 1979 ’da Ankara Sıkıyönetim Komutanlığı tarafından kapatılıp, üye öğretmenlerin bir kısmı 1402 sayılı sıkıyönetim yasasıyla işinden alınmış ya da sürgüne gönderilerek istifaya zorlanmışlardır.
http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%B6b-Der
Böyle ayrı düşünceye sahip aynı iş kolundakiler düşünce yapılarıyla ayrılırsa hedefe ulaşılmaz. Düşünün ki bunun yerine sınıflar için SINIFSEN, matematikciler için MATSEN., Fizikciler için FİZİKSEN gibi sendikalaşma olsaydı kim tutardı eğitimcileri.
İşte o zaman üye sayısı çok olan masaya otururdu Bu da olmazdı etik olmazdı Çünkü eğitimcilerin hepsinin görevi nesil yetiştirmek di.Şu ayrımcığa son verilmeli.
Hizmet Kolunun Adı Eğitim Öğretim ve Bilim hizmetleri adı altında toplam 28 ayrı düşüncede olan sendika kuruldu. Öğretmenlerin amacı belli özlük hakları . Ama birlikten güç doğar Aynı Biyolojideki ki kromozomlar konusu gibi
Kamu Görevlileri Sendikasının Unvanı
1.TÜRKEĞİTİM-SEN /2.EĞİTİM-SEN /3.EĞİTİM-BİR-SEN /4.
ÇES /5.TEM -SEN /6.ÖZGÜR EĞİTİM-SEN /7.ANADOLU EĞİTİM-SEN /8.ATA EĞİTİM-SEN /9.EĞİTİM-İŞ /10.TEÇ -SEN /11.KUVAYI EĞİTİM-SEN /12.EĞİTİM HAK-SEN /13.AND-SEN /14EÇSEN /15.TÜM EĞİTİM BİR-SEN /16. BAĞIMSIZ EĞİTİM ÇALIŞANLARI SENDİKASI /17.DES /18.BİRLİK EĞİTİM-SEN /19.EY-SEN 20.BILGEÇ-SEN /21.EĞİTİM SÖZ-SEN /22.MEÇ-SEN /23.TEG-SEN /24.DEMOKRATİK EĞİTİM SEN /25.METESEN /26.AKTİF EĞİTİM-SEN /27.BAĞIMSIZ EĞİTİM-SEN /28.EĞİTBİL-SEN /
Bölündü yetmedi il içi, il dışı, eş özür, eğitim özür grubu olarak tekrardan dörde bölündü bu durumda nasıl birlik beraberlik olur. İlk birlik beraberlik (Tüm Öğretmenler Birleşme ve Dayanışma Derneği) yok edildi.
Tüm Öğretmenler Birleşme ve Dayanışma Derneği, 12 Mart 1971 Muhtırası ndan sonra kurulmuş, 200 bin öğretmenin üye olduğu, Türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük öğretmen örgütlenmesidir. Kuruluşuna Köy Enstitüleri kökenli birçok öğretmen öncülük etmiştir. 24 Aralık 1979 ’da Ankara Sıkıyönetim Komutanlığı tarafından kapatılıp, üye öğretmenlerin bir kısmı 1402 sayılı sıkıyönetim yasasıyla işinden alınmış ya da sürgüne gönderilerek istifaya zorlanmışlardır.
http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%B6b-Der
Böyle ayrı düşünceye sahip aynı iş kolundakiler düşünce yapılarıyla ayrılırsa hedefe ulaşılmaz. Düşünün ki bunun yerine sınıflar için SINIFSEN, matematikciler için MATSEN., Fizikciler için FİZİKSEN gibi sendikalaşma olsaydı kim tutardı eğitimcileri.
İşte o zaman üye sayısı çok olan masaya otururdu Bu da olmazdı etik olmazdı Çünkü eğitimcilerin hepsinin görevi nesil yetiştirmek di.Şu ayrımcığa son verilmeli.