Editörler : nayzen
11 Mart 2013 14:03   


Yasaklı
Öğretmenliğe Geçmek İsteyen Memurlar

varsa fikir alışverişinde bulunalım. bundan sonrası için nasıl bir yol yordam izlenir.

11 Mart 2013 20:39

Ice-man
Yasaklı

kimse yok heralde, öğretmenlik hakkı olup ta memurluk yapan arkadaslar memnun sanırım halinden..

12 Mart 2013 10:57

yeni.vhki
Aday Memur

formasyonum olsa geçerdim de yok maalesef

12 Mart 2013 11:21

volkan38
Şef

ömer denen adam kurumlararsını kaldırmasaydı ne güzel geçerdik gerçi baya bi dava açıldı inşallah eski sisteme geri döner

12 Mart 2013 11:38

Ice-man
Yasaklı

ömer denen adam kurumlararsını kaldırmasaydı ne güzel geçerdik gerçi baya bi dava açıldı inşallah eski sisteme geri döner


volkan38, 8 yıl önce - Alıntıya git

inşallah hocam. tekrar kpss ye girmemiz gerekiyor. ama bu yıl da alan sınavı geldi. 3 sınava birden girmek gerekecek.

Açıkçası öğretmenliğe geçmeyi istiyorum. Gih sınıfında kariyerinin hiçbir önemi yok, ve ayrıca kendi mesleğini de yapmış oluyorsun.

Umarım eski sisteme dönüş olur, olmazsa da çalışıp giricez artık

12 Mart 2013 11:51

volkan38
Şef

davalarla ilglil varmı bi gelişme hocam

12 Mart 2013 15:12

yegin.meb
Aday Memur

Ben de MEB de çalışıyorum. Oturup KPSS çalışmak gerekiyor ama nasıl?

12 Mart 2013 15:58

volkan38
Şef

Ben de MEB de çalışıyorum. Oturup KPSS çalışmak gerekiyor ama nasıl?


yegin.meb, 8 yıl önce - Alıntıya git

yeniden hazırlanmak çok zor ya inşallah geri gelir kuurmlararası

12 Mart 2013 15:58

Ice-man
Yasaklı

davalarla ilglil varmı bi gelişme hocam


volkan38, 8 yıl önce - Alıntıya git

Benim duyduğum herhangi bir bilgi yok hocam. Ama olursa mutlaka paylaşırım elbette buradan..

sınava da az zaman kaldı bu saatten sonra pek yetişmez ama yetiştiği kadarıyla çalışmayı düşünüyorum.

12 Mart 2013 20:09

At Nalı
Daire Başkanı

bende öğretmenlikten memurluga gecmek istiyorum. kurum bulamıyorum kendıme yada nereye nasıl gecebilecegımı bilmiyorum. kımsede net bir sey bilmiyor. bilginiz varsa bana mesaj atar mısınız.

13 Mart 2013 12:52

sseda0
Memur

hangı kafayı yasıyosunuz sız ya bırde utanmadan sıkılmadan buraya bunları yazabılıyosunuz..ayıp gercekten.. okadar kendı meslegınızı yapmak ıstıyordunuzda ne dıye hakkınız olmayan egıtımını almadıgınız kadrolara yerlestınız anlamadım...

yok oyle artık memurluk kadrosunu doldurupta oradan ögretmenlıge gecmek gectı bor'un pazarı sür eşşegı nığdeye....

haydı kolay gelsın size !!!!!

13 Mart 2013 12:55

alparslan-3249
Aday Memur

sseda0 , tam tercüman oldun ağzına sağlık .

13 Mart 2013 13:04

Ice-man
Yasaklı

hangı kafayı yasıyosunuz sız ya bırde utanmadan sıkılmadan buraya bunları yazabılıyosunuz..ayıp gercekten.. okadar kendı meslegınızı yapmak ıstıyordunuzda ne dıye hakkınız olmayan egıtımını almadıgınız kadrolara yerlestınız anlamadım...

yok oyle artık memurluk kadrosunu doldurupta oradan ögretmenlıge gecmek gectı bor'un pazarı sür eşşegı nığdeye....

haydı kolay gelsın size !!!!!


sseda0, 8 yıl önce - Alıntıya git

hop !

sakin ol şampiyon

13 Mart 2013 13:34

mdkr
Daire Başkanı

kardeşim eğer maddiyattan yana sıkıntın yoksa öğretmenliğe geçipte ne yapacaksın ya bu zamanda öğretmenlik yapmak çok zor

13 Mart 2013 13:55

volkan38
Şef

hangı kafayı yasıyosunuz sız ya bırde utanmadan sıkılmadan buraya bunları yazabılıyosunuz..ayıp gercekten.. okadar kendı meslegınızı yapmak ıstıyordunuzda ne dıye hakkınız olmayan egıtımını almadıgınız kadrolara yerlestınız anlamadım...

yok oyle artık memurluk kadrosunu doldurupta oradan ögretmenlıge gecmek gectı bor'un pazarı sür eşşegı nığdeye....

haydı kolay gelsın size !!!!!


sseda0, 8 yıl önce - Alıntıya git

çok kolay bi cevap türkiyenin şartları bizi buna zorladı

13 Mart 2013 14:15

Ice-man
Yasaklı

kardeşim eğer maddiyattan yana sıkıntın yoksa öğretmenliğe geçipte ne yapacaksın ya bu zamanda öğretmenlik yapmak çok zor


mdkr, 8 yıl önce - Alıntıya git

hocam kolay meslek hiç yok. her mesleğin kendine göre zorluğu var. maddiyattan yana sıkıntım yok çok şükür ama özlük hakları, itibar vs konularda öğretmen olmanın bir değeri var.

gih sınıfında lise mezunu ile y.lisans mezununun farkı yok. en basit şeyler için bile amirinin onayını alman gerekiyor.izin konusunda her istediğin zaman izin alamıyorsun, kurumun işlerini aksatmayacak şekilde amirin uygun gördüğü zamanlarda izin alabiliyorsun ve yılda sadece 20 gün.

tatil olayı zaten başlıca ber nimet..ayrıca o çok bilmiş arkadaşa: benim atama için çalıştığım yıllar boyunca 3 yılda sadece 90 kadro açtı devllet şimdi 1000 lerle tadro alıyor benim suçum ne ..

13 Mart 2013 14:27

volkan38
Şef

gihte prof bile olsan maal artmaz

13 Mart 2013 23:36

mdkr
Daire Başkanı

hocam kolay meslek hiç yok. her mesleğin kendine göre zorluğu var. maddiyattan yana sıkıntım yok çok şükür ama özlük hakları, itibar vs konularda öğretmen olmanın bir değeri var.

gih sınıfında lise mezunu ile y.lisans mezununun farkı yok. en basit şeyler için bile amirinin onayını alman gerekiyor.izin konusunda her istediğin zaman izin alamıyorsun, kurumun işlerini aksatmayacak şekilde amirin uygun gördüğü zamanlarda izin alabiliyorsun ve yılda sadece 20 gün.

tatil olayı zaten başlıca ber nimet..ayrıca o çok bilmiş arkadaşa: benim atama için çalıştığım yıllar boyunca 3 yılda sadece 90 kadro açtı devllet şimdi 1000 lerle tadro alıyor benim suçum ne ..


Ice-man, 8 yıl önce - Alıntıya git

kardeşim ALLAH gönlüne göre versin ben ortaokulda memurum ve inan şöyle bakıyorum yani ortaokul çocuğu kaç yaşında olur ki yani ama öğretmenlere saygı hiç yok yani utanmasalar dövecekler ta o kadar liseyi düşünemiyorum yani ne diyelim yolunuz bahtınız açık olsun

14 Mart 2013 08:39

Ice-man
Yasaklı

kardeşim ALLAH gönlüne göre versin ben ortaokulda memurum ve inan şöyle bakıyorum yani ortaokul çocuğu kaç yaşında olur ki yani ama öğretmenlere saygı hiç yok yani utanmasalar dövecekler ta o kadar liseyi düşünemiyorum yani ne diyelim yolunuz bahtınız açık olsun


mdkr, 8 yıl önce - Alıntıya git

Teşekkürler hocam, hakkımızda hayırlısı olur inş

16 Mart 2013 10:07

ŞAŞKINÖRTMEN
Aday Memur

mb bende öğretmenlik mezunuyum , memurum ve artık kendi işimi yapmak istiyorum,öğretmenliğe geçiş nasıl yapabilirim,direk dilekçemi meb insan kaynaklarına mı yollamalıyım ,sınava girmek illa gerekli mi?ben başvurumu kurumlararsı yeniden atama mı yoksa ilk atamadan mı yapmış oluyorum,açıktan atama diye bir başlık da var.kafam allak bullak oldu yardımcı olursanız sevinirim.sadece öğretmen ataması olacağı zaman dilekçemi vermiş olduğumda tercih süresi içinde ya kurumum izin vermezse?

18 Mart 2013 15:59

mavi_umut
Kapalı

Yorumlara bakınca sanırım biz Aynı Türkiyede yaşamıyoruz.

Toplam 30 mesaj