Editörler : gubaz
«919293949596979899100101102103
27 Eylül 2018 14:17

srhnyldrm0
Aday Memur

devlet sırrı kimse söylemiyor ne kadar başvuru olduğunu

04 Ekim 2018 16:21

lovelyman46
Şef

devlet sırrı kimse söylemiyor ne kadar başvuru olduğunu


srhnyldrm0, 2 yıl önce - Alıntıya git

ne kadar başvuru olduğunu an itibariyle portaldan görüntüleyebilirsiniz.

16 Ekim 2018 10:42

muscorum

Arkadaşlar sınav giriş yerleri açıklandı

16 Ekim 2018 10:43

muscorum

bütün arkadaşlara başarılar dilerim

22 Ekim 2018 11:37

Budweiser
Aday Memur

Sınav yeri ve saatini nereden öğreneceğiz?

28 Ekim 2018 09:18

waterss
Aday Memur
Geçmiş olsun arkadaşlar. Sınav soruları ne zaman yayınlanır.
30 Ekim 2018 13:07

srhnyldrm0
Aday Memur

koca bir hayal kırıklığı sınavı

30 Ekim 2018 14:46

murat125
Aday Memur

Etlikteki tesisin doğal gaz faturasını kim öder diye soru mu olur?

30 Ekim 2018 16:37

sagber55
Daire Başkanı

Etlikteki tesisin doğal gaz faturasını kim öder diye soru mu olur?


murat125, 1 yıl önce - Alıntıya git

aynen nedesek boş valla. o değil ben mülakatıda anlamadım 5 katı aday diyor ortalama herkes az çok 60 almıştır bence herkezi bide mülakata çağrıcaklar. sınavı niye yapıyosunki ne mantığı var. mülaktta kimi neye göre eliceksin. direk mülakat yapın bari. sonra mühendislere 280 kado açılmış başvuru 240 larda daha neler neler.

30 Ekim 2018 16:53

murat125
Aday Memur

aynen nedesek boş valla. o değil ben mülakatıda anlamadım 5 katı aday diyor ortalama herkes az çok 60 almıştır bence herkezi bide mülakata çağrıcaklar. sınavı niye yapıyosunki ne mantığı var. mülaktta kimi neye göre eliceksin. direk mülakat yapın bari. sonra mühendislere 280 kado açılmış başvuru 240 larda daha neler neler.


sagber55, 1 yıl önce - Alıntıya git

Hocam Sanırım siz Teknikerlikten sadece DSİ sorularından girdiniz.

Mühendislerde 60 almak çok zordu. Çok az kişi barajı yani 60 ı geçer. Matematikte integral le alan bulma sorusu vardı millet sorunun integral ile çözüleceğini bile anlamadı. Fizik desen ayrı zor. Bilgisayar desen resmen ileri düzeydi bayağı alanı Bilgisayar Mühendisliği olmayan adam zor yapardı o soruları.

Mühendislikte durum daha vahim Baraja takılan kişi sayısı çok olacaktır.

30 Ekim 2018 17:05

srhnyldrm0
Aday Memur

aynen katılıyorum mühendisliğe girdim ve 60 alamicam büyük ihtimal onun üzüntüsüyle perişan durumdym

31 Ekim 2018 10:11

sessis
Aday Memur

matematikten 15a:20 sorusu kesinlikle yalniş. sonuç 4*3a çıkıyor ve buda tam sayı değeri vermiyordu. 15a-1 yerine 5a-1 olsaydı sonuç 12 çıkıyordu ve cevap şıkkında vardı. herkesin rahatlıkla yapacağı soruyu yalnış vermekle bizleri mağdur etmişlerdir. ayrıca doğru sonuç çıkmadı dıye eminimki herkes 2 veya 3 sefer bu soruyu çözmeye çalışmış buda zaman kaybına sebep olmuştur. birde parobol sorusunun yalnış olduğunu düşünüyorum. bunun için herkes şikayetini dile getirsin. sendika yolu ile genel müdürlüğe iletilsin veya bireysel imkanı olan başvurursa gerekeni yaparlar inşallah. (sorudaki a ve a-1 üs şeklindedir)

31 Ekim 2018 10:15

srhnyldrm0
Aday Memur

matematikten 15a:20 sorusu kesinlikle yalniş. sonuç 4*3a çıkıyor ve buda tam sayı değeri vermiyordu. 15a-1 yerine 5a-1 olsaydı sonuç 12 çıkıyordu ve cevap şıkkında vardı. herkesin rahatlıkla yapacağı soruyu yalnış vermekle bizleri mağdur etmişlerdir. ayrıca doğru sonuç çıkmadı dıye eminimki herkes 2 veya 3 sefer bu soruyu çözmeye çalışmış buda zaman kaybına sebep olmuştur. birde parobol sorusunun yalnış olduğunu düşünüyorum. bunun için herkes şikayetini dile getirsin. sendika yolu ile genel müdürlüğe iletilsin veya bireysel imkanı olan başvurursa gerekeni yaparlar inşallah. (sorudaki a ve a-1 üs şeklindedir)


sessis, 1 yıl önce - Alıntıya git

Aynen katılıyorum yanlış soru yüzünden kaç defa uğraştım ve elim ayağıma dolandı yapabilceğim sorularıda yapamadım. Onların hatası yüzünden sınavımız kötü geçti. Resmen kul hakkına giriolar. yanlış soru olduğu zaman doğru mu sayılıyor acaba onuda bilmiyorum

31 Ekim 2018 10:21

sessis
Aday Memur

evvelki yıllarda yapılmış sınavlarda yalnış soru olunca, soru iptal edilip herkese 2 puan şeklinde dahil edilirdi. ancak bu sınavda yalnış soru iptal edilip kalan soru üzerinden yeniden puanlama yaılacakmış burdada hakszlık olacak.

örneğin;

bu seneki sınavda 50 soru üzerinden 29 soruyu doğru cevaplamış biri 58 alıyor iptal edilen bir soru dahil edlince puanı 59,18 oluyor ve 60 olmayınca hiç bir anlamı olmayacaktır. oysaki önceki yıllar gibi uygulama olsa iptal edilen soru ile birlikte 60 alacak. bunun içinde sikayet etmiş olsak netice alabiliriz.

31 Ekim 2018 10:29

srhnyldrm0
Aday Memur

keşke 4-5 soru yanlış olsa bari ne diyelim aklımı oynatmak üzereyim

31 Ekim 2018 11:24

zmte
Aday Memur

Üslü sayı sorusu beni de çok uğraştırdı ve yapamayınca moralim bozuldu. Bu kolay soruyu bile yapamıyorsak hangisini yapacağız diye geçirdim aklımdan. Bilgisayar sorularına zaten yaklaşım bile yapamıyoruz. Tamamen sallama. Fizik desen basitlerinde bile şüphe var. Sıcaklım SI mıdır değil midir. 60 alır mıyım almaz mıyım kesin emin olamıyorum. DSİ teşkilat sorularından hatırladıklarımdan 5 yanlış var. Matematikten 5 doğru var. Bıçak sırtı bir durum. Umarım salladıklarımız tutar. İşimiz şansa kalmış durumda. Hiç aklımdan çıkmıyor bir an önce açıklansa şu sonuçlar.

31 Ekim 2018 11:34

srhnyldrm0
Aday Memur

bie önceki sınav 11 günde açıklanmış. bu sınavda haftaya açıklanır herhalde. ama cidden çok sinir bozucu ya ucu ucuna geçtik yada kaldık. kazanamazsak onca emek boşa gitkcek. elinizde fazladan kadro varken neden böyle sıkıntılı sorular hazırlanır anlam veremiyorum. umarım herşey güzel olur salladımız sorular doğru çıkar ne bilim güzel bişeyler olur inşallah

31 Ekim 2018 14:51

srhnyldrm0
Aday Memur

sorular da hala açıklanmadı acaba direk sonuçlarımı açıklicaklar

01 Kasım 2018 16:51

canfor
Aday Memur

Mayısta sınavın tekrar açılacağına dair bir söylenti var kadro fazlalığı var diyorlar doğru mudur

02 Kasım 2018 15:49

srhnyldrm0
Aday Memur

herkes kazandı herhalde kimsenin sesi çıkmıyor

Toplam 2053 mesaj
«919293949596979899100101102103
 
ANKET
Koronavirüs salgını sürecinde, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın liderliğini beğeniyor musunuz?