Editörler :
13 Haziran 2013 08:07   


mühendislik mezunları öğretmen olabilir mi?

bu konuda bilgisi olan war mı ?

13 Haziran 2013 08:20

rhmzgnl
Aday Memur

güncelllll

13 Haziran 2013 08:37

memoserif
Şef

Olabilir ama pedagojik formasyon alması lazım.

13 Haziran 2013 08:58

rhmzgnl
Aday Memur

bu konu hakkında resmi bi bilgi war mı ? warsa sende link atar mısın

13 Haziran 2013 10:27

rhmzgnl
Aday Memur

kimse bişi bilmio mu ya

13 Haziran 2013 12:10

thedestroyerr
Daire Başkanı

Hocam burada yazan bölümler öğretmen olabiliyor.Tabi hangi üniversitenin ne kadar kontenjan açacağı üniversitelerce kamuoyuna duyuruluyor.İşte meşhur çizelge:

Önemli olan branşınız ve o branşla ilgili kamuya alım miktarı.

http://oyegm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2012_07/26113143_ttkk_80_nolukararcizelgesi.pdf

14 Haziran 2013 08:56

rhmzgnl
Aday Memur

günel

14 Haziran 2013 10:58

enigmatr01
Memur

evet zaten meslek lisesi ögretmenlerinin %40ı mühendislik kökenli...sorunda bu zaten.biz atanamadık.

14 Haziran 2013 11:05

ÇAYKOV
Yasaklı

formasyyon alıp öğretmen olarak atanabilirsin. tabi kpss p10 ile . normalde buraya kadar herşey normal ama sorun bundan sonra başlıyor. PEDOGOJİK FORMASYON VEREN ÜNV BULMAK SIKINTI. BEN ŞAHSEN O KADAR ARAŞTIRDIM KENDİ BÖLÜMÜMDEN FOMASYON VEREN ÜNV BULAMADIM. EYLÜL EKİM GİBİ İLANLARI YAYINLANIR ONLARI TAKİP EDİP BAŞVURMAK GEREK. SAÇMA BAŞKA BİR DURUM İSE MÜH. NOT ORTALAMASINA GÖRE SIRALAMALARI. EE BEN MÜH DE O KADAR ZOR DERSLER GÖRDÜM. ADAM BENİ ALIP KIYTIRIK BİR BÖLÜMÜ BİTİRİP KOLAY DERSLERLE ORTALAMAYI 3 VE ÜZERİ YAPAN ADAMLA AYNI KEFEYE KOYUYOR.

SAÇMA BİR ÜLKE SAÇMA UYGULAMALAR....

14 Haziran 2013 11:55

enigmatr01
Memur

ögretmen mühendis olmak ister ,mühendis ögretmen olmak ister,

14 Haziran 2013 12:30

ÇAYKOV
Yasaklı

ögretmen mühendis olmak ister ,mühendis ögretmen olmak ister,


enigmatr01, 6 yıl önce - Alıntıya git

DEDİK YA SAÇMA ÜLKEE. 3-5 BASİT MATEMATİK VE 100 TL YE ŞUANDA MÜHENDİSLİK DİPLOMASI VERECEKLER. BÖYLE BİR ÜLKEDEN NE BEKLERSİN. TERCİH VERİP OKUDUĞUM GÜNE LANETTT EDİYORUMMM.

14 Haziran 2013 20:18

enigmatr01
Memur

100 tl mühendislik nerde var yok öle bişey,1 sene oku sonra biterse alırsın.

07 Temmuz 2018 10:19

esrahazal
Aday Memur

çok önce açılmış bir forum ama

07 Temmuz 2018 10:21

esrahazal
Aday Memur

mühendislik okumak çok zor .. bitiriyorsun ama iş yok

07 Temmuz 2018 10:28

esrahazal
Aday Memur

İnşaat

Teknolojisi

(Değişik: 09/05/2017

tarih ve 51 sayılı

TTKK)

(Değişik: 05/07/2017

tarih ve 64 sayılı

TTKK)

1. Yapı Öğretmenliği/Eğitimi

2. Yapı Ressamlığı Öğretmenliği

3. Yapı Tasarım Öğretmenliği

4. İnşaat Mühendisliği (*)(**)

(**) 1,2 ve 3?üncü sıradaki bölüm mezunlarınca ihtiyacın

karşılanamaması durumunda atanırlar.

07 Temmuz 2018 10:32

esrahazal
Aday Memur

bu şekilde mühendislerin önü kapatılmış.

16 Ağustos 2018 11:36

hatunkıs
Aday Memur

esra hocam inşaat teknolojisi kaç puanla kapatıyor ve yılda kaç alım var bilginiz var mı?

16 Ağustos 2018 11:38

hatunkıs
Aday Memur

İnşaat

Teknolojisi

(Değişik: 09/05/2017

tarih ve 51 sayılı

TTKK)

(Değişik: 05/07/2017

tarih ve 64 sayılı

TTKK)

1. Yapı Öğretmenliği/Eğitimi

2. Yapı Ressamlığı Öğretmenliği

3. Yapı Tasarım Öğretmenliği

4. İnşaat Mühendisliği (*)(**)

(**) 1,2 ve 3?üncü sıradaki bölüm mezunlarınca ihtiyacın

karşılanamaması durumunda atanırlar.


esrahazal, 1 yıl önce - Alıntıya git

esra hocam inşaat teknolojisi kaç puanla kapatıyor ve yılda kaç alım var bilginiz var mı?

13 Eylül 2018 14:00

esrahazal
Aday Memur

bende onu araştırıyorum zaten ?

13 Eylül 2018 14:02

esrahazal
Aday Memur

inşaat teknolojisi formasyon açılmıyor. ben gümcel takip ediyorum ama açan ünv bulamadım

Toplam 19 mesaj
 
ANKET
3 HDP'li belediyeye kayyum atandı. Bu kararı;