Editörler : crops35
03 Temmuz 2013 14:09

Yardımcı Hizmetlerde Kaloriferci Olarak Çalışan Arkadaşlar

Hayatlarınızdan Memnunmusunuz ?


MezarCi_78
Şef
03 Temmuz 2013 14:11

Şimdi bizlerin Okuyarak ve kendimizi geliştirerek ilerletmemiz lazım Kurumlar arası geçiş hakkında bilgisi olanlar paylaşabilir mi ?


er-en-1071
Aday Memur
03 Temmuz 2013 18:07

cte de kurumlar arası geçiş yok biliyorum


er-en-1071
Aday Memur
03 Temmuz 2013 18:09

hayatımızdan menmunmusunuza gelince tabiki değil memmun değiliz ama çaresizlikten katlanıyoruz


MezarCi_78
Şef
03 Temmuz 2013 19:13

Bizlerden başka kurumlara geçen yokmu Lise olarak işe başlayıp Lisans mezunu oldugunda kurumlar arası sınavsız geçen biraz torpil iŞi :)


MezarCi_78
Şef
15 Temmuz 2013 20:55

MEMURLARIN BİR KURUMDAN DİĞERİNE NAKİLLERİ:

(Değişik madde: 30/05/1974 - KHK/12; Değiştirilerek kabul: 15/05/1975 - 1897/1 md.)

Memurların bu Kanuna tabi kurumlar arasında, kurumların muvafakatı ile kazanılmış hak dereceleri üzerinden veya 68 inci maddedeki esaslar çerçevesinde derece yükselmesi suretiyle, bulundukları sınıftan veya öğrenim durumları itibariyle girebilecekleri sınıftan, bir kadroya nakilleri mümkündür. Kazanılmış hak derecelerinin altındaki derecelere atanabilmeleri için ise atanacakları kadro derecesi ile kazanılmış hak dereceleri arasındaki farkın 3 dereceden çok olmaması ve memurların isteği de şarttır.

Aşağı dereceye atananların 68 inci maddede yazılı süre kaydı aranmaksızın eski derecelerine tekrar atanmaları caizdir.

Kazanılmış hak derecelerinden aşağı derecelere atananların aylık derece ve kademeleri genel hükümlere göre tespit edilmekle beraber, atandıkları bu derecelerde geçirdikleri süreler (kesenek ve karşılık farklarının kendileri tarafından her ay T.C. Emekli Sandığına gönderilmesini kabul etmeleri şartiyle) emeklilik yönünden eski derecelerinde değerlendirilir.

13/12/1960 tarihli ve 160 sayılı Kanunun 4 üncü maddesi kapsamına giren kurumlarla bu Kanuna tabi kurumlar arasındaki nakillerde de yukarıdaki hükümler uygulanır. Aynı kanunun 4 üncü maddesi kapsamına giren kurumlarda çalışıp 657 sayılı Kanuna tabi olmayan personelden, hizmete giriş dereceleri 36 ncı madde ile tespit edilen giriş derecelerinin üzerinde olanların ilk ilerleme ve yükselmeleri için kanuni bekleme sürelerine yukarıda yazılı dereceler arasındaki sürelere tekabül eden süre kadar ilave edilir.


MezarCi_78
Şef
15 Temmuz 2013 20:56

BİR SINIFTAN BAŞKA BİR SINIFA GEÇME:

(Değişik madde: 30/05/1974 - KHK/12; Aynen kabul: 15/05/1975 - 1897/1 md.)

(Değişik fıkra: 29/11/1984 - KHK 243/12 md.) Memurların eşit dereceler arasında veya derece yükselmesi suretiyle sınıf değiştirmeleri caizdir. Bu şekilde sınıf değiştireceklerin geçecekleri sınıf ve görev için bu Kanunda veya kuruluş kanunlarında belirtilen niteliklere sahip olmaları şarttır. Bu durumda sınıfları değişenlerin eski sınıflarının derecesinde elde ettikleri kademelerde geçirdikleri süreler yeni sınıflardaki derecelerinde dikkate alınır.

Kurumlar, memurlarını meslekleri ile ilgili sınıftan genel idare hizmetleri sınıfına veya genel idare hizmetleri sınıfından meslekleri ile ilgili sınıfa, görev ve unvan eşitliği gözetmeden kazanılmış hak aylık dereceleriyle atayabilirler.

Eski sınıflarında, görev alacakları yeni sınıfa göre memurluğa daha yüksek bir derece ve kademeden başlamış olup da sınıf değiştirenlerin yeni görevlerindeki ilk ilerleme süreleri eski sınıflarında kazandıkları derece ve kademelere tekabül eden süre kadar uzatılır ve bu süre tamamlanıncaya kadar kendilerine sınıf değiştirmeleri sırasında bulundukları derecede kademe ilerlemesi verilmez.


MezarCi_78
Şef
15 Temmuz 2013 21:37

sizler ne düşünüyorsunuz


MezarCi_78
Şef
19 Temmuz 2013 20:30

Arkadaşımdan biri yarın avukatla görüşecek dilekçe alacak yardımcı hizmetlerin eşitliğe aykırı olduğunu belirten eğer tamam derseniz hep beraber dava açabiliriz 1 emsal gösterebilecegimiz olumlu sonuç olursa bu iş bu kadardır HERŞEY güzel olacak inşallah...


MezarCi_78
Şef
24 Temmuz 2013 22:54

ÖĞRETMENLERE EK İŞ FIRSATI !

1 Ağustos?ta başlayacak olan Toplu Sözleşme öncesi Türkiye Kamu-Sen?in talepleri Genel Başkan İsmail Koncuk?un düzenlediği basın toplantısıyla kamuoyuna duyuruldu.

Genel Merkezimizde düzenlenen basın toplantısında konuşan Genel Başkan İsmail Koncuk, 2014 ve 2015 yılları için kamu çalışanlarına 10+10 zam verilmesini talep etti. ?Türkiye Kamu-Sen olarak taleplerimizi dört ayrı kategoride değerlendirdik? diyen Genel Başkan İsmail Koncuk bu kategorileri;

- ?Ek ödeme, özel hizmet tazminatı ve ek gösterge uygulamalarında ortaya çıkan adaletsizliklerin giderilmesi ve oranlarının artırılarak gerçek anlamda ücret adaletinin sağlanması,

- Kamu görevlilerinin kendileri ve ailelerinin insanca yaşaması için yetecek düzeyde ücret almalarını sağlamak amacıyla talep edilecek maaş artışları,

- Sendika üyesi olan kamu görevlileri ile üye olmayanlar arasında fark oluşturmak adına sendika üyesi kamu görevlilerine ödenen Toplu Sözleşme İkramiyesinin artırılması,

- Kamugörevlilerinin çalışma şartlarının düzenlenmesi ve iyileştirilmesi? olarak açıkladı.

Basın mensuplarının yoğun ilgi gösterdiği açıklamamıza, Türk Sağlık-Sen Genel Başkanı Önder Kahveci, Türk Büro-Sen Genel Başkanı Fahrettin Yokuş, Türk Diyanet Vakıf-Sen Genel Başkanı Nuri Ünal, Türk Yerel Hizmet-Sen Genel Başkanı İlhan Koyuncu, Türk İmar-Sen Genel Başkanı Necati Alsancak, Türk Enerji-Sen Genel Başkanı Celal Karapınar, Türk Tarım Orman-Sen Genel Başkanı Ahmet Demirci, Türk Haber-Sen Genel Başkanı İsmail Karadavut, Türk Ulaşım-Sen Genel Başkanı Nazmi Güzel, Türk Kültür Sanat-Sen Genel Başkanı Hasan Hüseyin Yılmaz, Türk Emekli-Sen Genel Başkanı Osman Özdemir ve Genel Merkez Yöneticilerimiz de katıldı.

GENEL BAŞKAN İSMAİL KONCUK?UN YAPTIĞI BASIN AÇIKLAMASI AŞAĞIDAKİ GİBİDİR

Değerli basın mensupları,

Toplantımıza göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı hepinize teşekkür ediyor; saygılar sunuyorum.

Bilindiği gibi Türkiye Kamu-Sen olarak taleplerimizin tamamını bilimsel ve ekonomik gerekçelere dayandırıyoruz.

Bugüne kadar dayanağı olmayan, toplumsal geçerliliği bulunmayan hiçbir talebi toplumumuzun gündemine taşımadık.

2014 ve 2015 yıllarını içeren toplu sözleşme görüşmeleri için de gerekçeli taleplerimizi hazırlamış bulunuyoruz.

Bu taleplerimizi açıklamadan önce belirtmek istediğim bir konu var ki, Türkiye?de özellikle memur sendikacılığının temelini teşkil etmektedir.

Bugüne kadar ILO tarafından hazırlanarak ülkelerin onayına sunulmuş 200?e yakın sözleşme arasında yalnızca 7 tanesi insan haklarıyla ilgilidir.

İnsan haklarıyla ilgili 7 sözleşmenin ikisi ise çalışma hayatı, örgütlenme ve toplu pazarlık haklarını içeren 87 ve 98 sayılı sözleşmelerdir.

Buradan anlaşılacağı üzere toplu sözleşme ve grev hakkı yalnızca iş hayatıile ilgili bir olgu olmanın ötesinde, insan hakkı olarak tanımlanmıştır.

ILO uzmanlar komitesi de grev hakkının, sendika hakkının ayrılmaz bir parçası olduğunu vurgulamaktadır.

Dolayısı ile grev hakkı olmayan bir uygulama, tam anlamıyla bir sendikal özgürlük değildir.

Türkiye Kamu-Sen olarak, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da en önemli talebimiz, kamu görevlilerinin hakkı olan toplu sözleşmenin, grev ve siyasete katılma ile birlikte kullanılabilmesi yönündedir.

Bu bakımdan bu yıl gerçekleştirilecek olan toplu sözleşme görüşmeleri de bundan önceki dönemlerde olduğu gibi memurlarımızın en temel insani hakkı olan gerçek sendikal özgürlüklerden mahrum bir şekilde gerçekleştirilecektir.

Örgütlenme hakkını kullanmaları dolayısıyla görevlerinden el çektirilen, ekmekleriyle oynanan polis memurlarının olduğu bir ülkede, gerçekleştirilecek pazarlıklara bütün baskıların ve kısıtlamaların gölgesi düşecektir.

Demokrasilerde sivil toplum örgütleri hayati önem taşımaktadır.

Ülkemizde demokrasinin mümkün olan en geniş anlamıyla yerleşmesi için, toplumun karar alma sürecine dâhil edilmesi zorunludur.

Sivil toplum örgütlerinin varlık nedeni budur.

Daha fazla demokrasi diyerek yola çıkanlar; başta sendikalar olmak üzere tüm sivil toplum kuruluşlarının etkinliğinin artırılması, karar alma sürecine dâhil edilmesi ve yönetişim anlayışının geliştirilmesi için daha fazla gayret göstermeli, temel insani değer ve hakları ayakları altına alarak siyaseten yükselme sevdasından vazgeçmelidir.

Değerli basın mensupları,

Türkiye Kamu-Sen, 2014 ve 2015 yıllarını kapsayan 2. Dönem Toplu Sözleşme süreciyle ilgili olarak çalışmalarını tamamlamıştır.

Ancak bilinmelidir ki her şeyden önce memurlarımız yaklaşık 800 bin kilometrekarelik alana sahip vatanımızın en ücra köşelerine kadar hizmet götüren yegâne çalışanlardır ve ülkemizin her noktası, büyük şehirler kadar gelişmiş imkânlara sahip değildir.

Birçok kamu kurum ve kuruluşunun özellikle taşra teşkilatlarında, elverişsiz çalışma ortamlarında, yetersiz araç gereç ve kısıtlı kaynaklarla, görevini en iyi şekilde yerine getirmek için canını dişine takıp çalışan memurlar adeta unutulmuş durumdadır.

Bu durumdaki birçok memurumuzun sorunu ekonomik olmanın da ötesinde insanlık dramı boyutuna ulaşmıştır.

Bu masa, bu tür sorunların çözülebileceği tek yerdir. Ancak 4688 sayılıKanunun yasakçı mantığı toplu sözleşme görüşmelerini yalnızca mali ve sosyal haklarla sınırlayarak memurlarımızın yer değiştirme, atama, yükselme, disiplin, unvan değişikliği gibi sorunlarını yok saymakta; memurların sorunlarını adeta masadan kaçırmaktadır.

Türkiye Kamu-Sen, her şeye rağmen kamu görevlilerimizin sorunlarının yalnızca mali ve sosyal haklarla sınırlandırılmasının önüne geçmek için toplu sözleşme görüşmelerinde bulunacak ve var gücüyle mücadele edecektir.

Toplu sözleşme masasında bizlerin sesini kısma, memurlarımızın genişanlamda temsil edilmesini engelleme arzusunda olanlara rağmen Türkiye Kamu-Sen, üzerine düşen görevi yerine getirecek ve kamu görevlilerinin haklarını bütün imkânlarıyla korumaya ve geliştirmeye çalışacaktır.

Çok kıymetli basın mensupları,

Ülkelerin önlerini daha iyi görebilmek için enflasyon hedeflemesi yapmasıdoğaldır.

Belirli konjonktürel dalgalanmalara bağlı olarak bu hedeflerin tutmaması da doğaldır.

Ancak; tüm çalışanlara enflasyon hedefi doğrultusunda ücret artışıyapıldıktan sonra çalışanların ve vatandaşların gerçek enflasyon karşısında kaderiyle baş başa bırakılması kabul edilemez.

Vatandaşlarımızın zorunlu olarak tükettiği mal ve hizmet fiyatlarındaki artışlar, memur maaşları için temel kabul edilen enflasyon oranının üzerinde gerçekleşmektedir.

Bu nedenle kamu çalışanlarının ücretleri mal ve hizmet fiyatlarında yaşanan artışlar karşısında her yıl erimektedir.

Öyle ki 2013 yılının tamamı için enflasyon hedefi %6 iken; ilk 6 aylık gerçekleşme %4?ü bulmuş ve yıllık enflasyon hedefinin yine aşılacağı şimdiden kesinleşmiştir

Yıllardır Avrupa Birliği?ne göre daha ucuz olmasıyla avunduğumuz ülkemizde gıda fiyatları son 10 yılda Avrupa?ya göre %20 daha fazla pahalanmış ve aramızdaki fark kapanma noktasına gelmiş ama Avrupa?daki memurlarla Türk memur arasındaki 2,5 katlık maaş farkı kapatılmamıştır.

2003 yılında vazgeçilen refah payı uygulaması nedeniyle kamu görevlilerimizin kaybı aylık 484 TL?ye ulaşmıştır.

Türkiye ekonomisi 2002 yılından beri reel olarak %77 büyürken memur maaşlarındaki erime %24?e ulaşmış; gelir dağılımı daha da bozulmuştur.

Bizler hakça bir paylaşım, adil bir gelir dağılımı istiyoruz.

Amacımız kamu çalışanlarını açlık sınırından kurtarmak ve insanca yaşayabileceği bir ücrete kavuşturmaktır.

OECD ülkeleri içinde en zengin kesimle en yoksul kesim arasındaki uçurumun en büyük olduğu, gelir dağılımının en bozuk olduğu, yoksulluk oranının en yüksek olduğu ülke konumundan kurtulmak istiyoruz.

Görülüyor ki; kamu görevlilerinin maaşlarına yapılacak artışlarda hedeflenen enflasyon yerine açlık ve yoksulluk sınırının dikkate alınması,yapılan maaş artışlarına refah payı eklenmesi ve maaş artışlarında açlık ve yoksulluk sınırındaki gelişmelerin de göz önünde bulundurulması bir zorunluluk haline gelmiştir.

Bu gelişmeler ışığında, bu yıl yetkililerden iyi niyetli yaklaşımlar bekliyor ve mazeret üretmek yerine çözüm üretmelerini diliyoruz.

Bu noktada Türkiye Kamu-Sen olarak taleplerimizi dört ayrı kategoride değerlendirdik.

Bunlardan birincisi; ek ödeme, özel hizmet tazminatı ve ek gösterge uygulamalarında ortaya çıkan adaletsizliklerin giderilmesi ve oranlarının artırılarak gerçek anlamda ücret adaletinin sağlanması,

İkincisi; kamu görevlilerinin kendileri ve ailelerinin insanca yaşamasıiçin yetecek düzeyde ücret almalarını sağlamak amacıyla talep edilecek maaşartışları,

Üçüncüsü; sendika üyesi olan kamu görevlileri ile üye olmayanlar arasında fark oluşturmak adına sendika üyesi kamu görevlilerine ödenen Toplu Sözleşmeİkramiyesinin artırılması,

Dördüncüsü ise kamu görevlilerinin çalışma şartlarının düzenlenmesi ve iyileştirilmesidir.

Buna göre;

Memur maaşını oluşturan bütün kalemler ile ek ödeme, döner sermaye, ek ders, fazla mesai, ikramiye gibi tüm ödemelerin emekli keseneğine dâhil edilerek, emekli olacak memurların yaşadığı mağduriyetler giderilmelidir.

Kamu görevlilerinin emekli ikramiyesi için öngörülen 30 yıl sınırlaması kaldırılmalı, bu yolla her çalışanın çalıştığı süre ile orantılı olarak emekli ikramiyesi alması sağlanmalıdır. Emeklilerimizin de gelir dağılımdan adil bir pay almasını sağlayacak uygulamalara geçilmeli, emeklilere de aile yardımı ve çocuk parası verilmelidir.

Tüm kamu görevlilerinin ve emeklilerinin maaşlarına 1 Ocak 2014?ten geçerli olmak üzere %10, 1 Temmuz 2014 ?ten itibaren de ilaveten %10 zam yapılmalıdır.

2015 yılı içinde aynı şekilde tüm kamu görevlilerine ve emeklilerine birinci ve ikinci aylık dilimlerde ayrı ayrı %10?ar (%10+10) maaş artışı yapılmalıdır.

Yılda iki kez dini bayramlar öncesinde tüm kamu görevlilerine 843 TL tutarında ?Bayram İkramiyesi? ödenmelidir.

Yardımcı Hizmetler Sınıfında görev yapan personele de ek gösterge verilmelidir.

Ek gösterge uygulamasındaki adaletsizlikler giderilmelidir.

Yardımcı Hizmetler sınıfındaki personel Genel İdare hizmetleri sınıfına geçirilmelidir.

Genel İdare Hizmetleri ve Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan memurlara eğitim durumlarına göre yükselebilecekleri derecelerin kadrosu verilmelidir.

Özel hizmet tazminatında yaşanan adaletsizlikler giderilmeli, özel hizmet tazminat oranları unvan bazında eşitlenerek tüm memurlar için yükseltilmelidir.

Ek ödeme sorunları giderilmelidir. Özellikle dünyanın tüm ülkesinde en yüksek maaş alan öğretmen ve öğretim görevlilerinin, bu kararnameyle Türkiye?de neredeyse en düşük maaş alan kesim haline getirilmesi kabul edilemez. Bu çerçevede, kamu görevlilerinin büyük çoğunluğunu oluşturan 700 bin öğretmen başta olmak üzere, KİT personeli, din görevlisi, hekim dışı sağlık personeli, posta dağıtıcısı, araştırmacı, polis, subay, ast subay, profesör, doçent, yardımcı doçent, araştırma görevlisi gibi ek ödeme artışından faydalanamayan kamu görevlilerinin ek ödeme oranları 25-75 puan artırılmalıdır.

Kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan uzmanlar arasında oluşturulan kariyer uzmanlığı- normal uzmanlık, merkez-taşra uzmanları gibi farklılıklar giderilmeli, aynı unvanlı personelin özlük hakları eşitlenmelidir.

Kalkınmada öncelikli yörelerde çalışan personel için mahrumiyet yeri ödeneği getirilmelidir.

Öğretmenlerde olduğu üzere doktor, akademisyen gibi kamu görevlilerinin, vatani görevlerini hizmetine ihtiyaç duyulan bölgelerde yapması sağlanmalı, asker öğretmen uygulaması benzeri, asker sağlık görevlisi, asker akademisyen uygulamasına geçilmelidir.

Kadro verilmeyen 4-C çalışanları ile vekil imam, hemşire, aile sağlığı merkezi çalışanları ve üniversite mezunu işçiler de kadroya geçirilmelidir.

Kamuda istihdam yapısını değiştiren, iş güvencesini yok eden 4-B ve 4-C statüsünde personel çalıştırma, vekil ebe, vekil imam, sözleşmeli öğretmen gibi esnek ve güvencesiz istihdam uygulamasına son verilmelidir.

Fazla mesai ücreti, çalışanın normal çalışması karşılığında aldığı saat başı ücretten az olmayacak şekilde artırılmalıdır.

Ortalama memur maaşının yıllık toplam tutarı dikkate alınarak gelir vergisi tarifesinde yeni düzenleme getirilmeli, özellikle sözleşmeli personelin yaşadığı vergi adaletsizliği giderilmelidir.

Yerel yönetimlerde çalışanların maaşlarının zamanında ödenmesi sağlanmalıdır.

Başta aile yardımı ve çocuk parası olmak üzere tüm sosyal yardım ve ödemeler yükseltilmeli; tüm kamu görevlilerine giyim, kira, evlenme, ulaşım, doğum, ölüm ve eğitim yardımı Uzlaştırma Kurulu?nun daha önce verdiği kararlara uygun şartlarda ödenmeli, sosyal devlet ilkesi gerçek anlamda hayata geçirilmelidir.

4/C?li ve değişik adlar altındaki sözleşmeli personelin de sosyal yardım ve ödemelerden faydalanması sağlanmalıdır.

Ek ders ve nöbet ücretleri artırılmalı, kamu kurum ve kuruluşlarında fiilen öğretmenlik yapan personele de ek ders ücreti, nöbet tutan tüm personele nöbet ücreti verilmelidir.

Tüm kamu görevlilerinin işçilerde olduğu gibi yemeklerden ücretsiz yararlanması ve yemek hizmeti sunulmayan işyerlerinde yemek ücretinin nakit olarak ödenmesi sağlanmalıdır.

Vatani görevini yapmak üzere ya da doğum yapması nedeniyle ücretsiz izne ayrılan kamu görevlilerinin sosyal güvenlik primleri kurumları tarafından yatırılmaya devam etmeli, söz konusu personele izinleri süresince maaşlarının ¼?ü oranında destek ödemesi yapılmalıdır.

Aile birliğinin sağlanması temel alınmalı, eş durumu, sağlık ve öğrenim özrü önündeki engeller kaldırılmalıdır.

Bayramlarda ve hafta sonlarında tatil yapamayan kamu çalışanlarının çalışma şartları yeniden gözden geçirilmelidir.

Mobbing uygulamasına maruz kalan personelin korunmasına yönelik yasal düzenleme yapılmalıdır.

Doğal afet halinde bu bölgelerde görev yapan personele bir maaş tutarında ikramiye verilmelidir. Bu kimselerin talepleri halinde başka bölgelere tayin hakkı da verilmelidir.

18 yaşını dolduran çocuklarımızın öğrenimlerine devam edememeleri durumunda ödemek zorunda kaldıkları Genel Sağlık Sigortası Primi uygulamasına son verilmeli, yaş sınırı yükseltilmelidir.

Engelli personelin daha kolay hizmet üretebilmeleri için görevleri ile ilgili gerekli araç ve gereçler alınmalı; engelli personele engel durumunu artıracak görevlendirme yapılmamalıdır.

Bu talepler ışığında Türkiye Kamu-Sen?in 2014 yılı için kamu görevlilerine uygulanacak zam ve tazminatlar konusundaki mali talebi; ikramiyeler ve ücret adaletinin sağlanması için talep ettiğimiz kısmi artışlar ve sosyal yardımlar hariç, en düşük dereceli memur maaşı için 325,73 TL; ortalama memur maaşı için 420,31 TL?dir.

Değerli basın mensupları,

Kısaca genel bir değerlendirme yaparak, özetlemeye çalıştığım taleplerimizin karşılanması, memurlarımızın yıllardır biriken sorunlarının çözülmesi için büyük bir adım olacaktır.

Taleplerimiz, geçerli temellere dayanan, son derece makul ve karşılanabilir bir şekilde hazırlanmıştır.

Gereken ciddiyet ve azim gösterildiğinde, tüm taleplerimizin karşılanacağından eminiz.

Taleplerimizin karşılanmaması için tek engel, siyasetçilerin ekonomik tercihi olacaktır.

Kamu görevlilerini mutlu etmek, siyasetçilerin göstereceği iradeye bağlıdır.

Ekonomik tercihler, vatandaşlarımızı mutlu etme ve geliri adil paylaşma yönünde kullanılırsa kamu görevlilerinin yüzü bir nebze olsun gülecek ve zedelenmiş olan itibarı iade edilecektir.

Tüm kamu çalışanlarının beklentilerine cevap vermesi umuduyla, toplu pazarlık sürecinin hayırlara vesile olmasını diliyor, hepinize saygılarımısunuyorum.


er-en-1071
Aday Memur
25 Temmuz 2013 00:36

ne oldu şu avukat işi birbirimizi bilgilendirelim


MezarCi_78
Şef
25 Temmuz 2013 22:36

Haber geldiği an haberimiz olacak aslında cezaevinde yh deyim müdür adliyede iş var dedi hazır ordayken zamaan bulursam kendim soracam gelişme olursa bilgi paylaşımı elbet olur..


er-en-1071
Aday Memur
25 Temmuz 2013 23:55

tamam kardeş seni bekliyorum bende çte de kaloriferciyim


MezarCi_78
Şef
06 Ağustos 2013 23:18

657 sayılı DMK madde 74 e göre "Memurların bu Kanuna tabi kurumlar arasında, kurumların muvafakatı ile kazanılmış hak dereceleri üzerinden veya 68 inci maddedeki esaslar çerçevesinde derece yükselmesi suretiyle, bulundukları sınıftan veya öğrenim durumları itibariyle girebilecekleri sınıftan, bir kadroya nakilleri mümkündür" diyor. Lisans diplomamı ekleyip dilekçe versem kendi kurumumda GİHS bir kadroya atanabilirmiyim.

Arkadaslar gEçiş yapanlar varsa bizlere ulassın..


er-en-1071
Aday Memur
07 Ağustos 2013 12:16

böyle bir madde olduğunu bilyorum ama bu yolla geçiş duymadım lisans mezunu olsam dilekçe veririm


MezarCi_78
Şef
07 Ağustos 2013 23:04

Lisans mezunu olsak dilekçe vermek iŞe yararmı acaba denemek lazım aslında


MezarCi_78
Şef
07 Eylül 2013 19:49

Sayın Bakanım,

Hükümetle İmzalanan Mutabakat Metni

MUTABAKAT METNİ

Toplantı Tarihi : 29.08.2005

Toplantı Yeri : Başbakanlık (2 No.lu Toplantı Salonu)

Toplantının Konusu : Toplu Görüşme.

Burada yapılan görüşmeler de :

ÇALIŞMA ŞARTLARINI İLGİLENDİREN HUSUSLARA İLİŞKİN RAPOR'un Madde 11

11- GENEL İDARİ HİZMETLERİN VE YARDIMCI HİZMETLER SINIFINDA ÇALIŞANLARIN GÖREV TANIMLARININ YAPILMASI VE 1.3.1982 TARİHİNDEN SONRA MEMURİYETE BAŞLAYAN TÜM KAMU GÖREVLİLERİNİN KAMUDA GEÇEN İŞÇİLİK SÜRELERİNİN KAZANILMIŞ HAK AYLIKLARINDA SAYILMASI

Bu konuda konfederasyon temsilcilerince iletilen talepler şunlardır :

a) Her bir kadronun görev tanımlarının yapılarak personelin yetki ve sorumluluklarının belirlenmesi,

b) Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışanların öğrenim durumlarına göre diğer hizmet sınıflarına bir defaya mahsus olmak üzere sınavsız atanmalarının sağlanması,

Madde

16- c) Yardımcı Hizmetler Sınıfının kaldırılması ya da bu hizmet sınıfında görev yapmakta olan personele de ek gösterge verilmesi,

hususlarında görüş birliğine varılmıştır.

Ancak Biz Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışanlar bu hususlar hakkında somut adımlar atıldığını göremedik.

Yardımcı Hizmetler Sınıfında çalışan Memurlar Haklarının Verilmesini istiyor.

Arkadaşlar Bakanımız Faruk ÇELİK'e tweet atalım.

Saygılarımla.


MezarCi_78
Şef
22 Şubat 2014 22:56

Arkadaslar fırsat bu fırsat Başbakan talimatı verdı Memurların sorunları cözümü konusunda artık nereye kadar sesımız duyurabılıyorsak duyuralım ve Gercek memur olalım haber kaynagı link bu http://www.memurlar.net/haber/458158/


mertpoyraz11
Aday Memur
24 Nisan 2014 17:52

Kaloiferci yaz ayında ne iş yapar


sahin 46
Aday Memur
24 Nisan 2014 20:39

sözde kalorifercilere taş atmışsın..kaloriferciler çalıştıkları kurumda teknisyen gibi ,hizmetli gibi.tesisatçı gibi her işte kullanırlar..sen bu insanları yazları yatıyormu zannediyon.herkesi kendin mi zannediyon.artık bu sayfalarda bilmediğiniz ,yapmadığınız işlerde insanları küçük görmeyin..kaloriferciler dışında yazlı kışlı akşama kadar yatan asıl MANDIRALIKLARI GÖRÜN...


sahin 46
Aday Memur
24 Nisan 2014 20:41

BU MEMLEKETTE O KADAR ÇOK MANDIRALIK VARKİ KALORİFERCİLERE SIRA GELMEZ

Toplam 34 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi