Hepsinden bahsedeyim.
Kurumda son zamanlar sıhhi tesisat teknisyeni alımı olmuyor fakat kurum içinde önceden girmiş olan arkadaşlar da var .farklı alanlardan.
Sırasıyla hepsinden konuşalım.
1-İş Makinesi Operatörleri: Limanlarda iş makineleri oldukça yaygın kullanılır.Bu arkadaşlar genelde Normal şoforlük de yapabilecekleri gibi, sahalarda iş makineleri üzerinde görevleri vardır.
2-Şoforler: Şofor arkadaşlar sabah akşam veya gün içinde limandan ayrılan nöbetçi personeli veya sabah işe gelen akşam çıkışta giden personelleri, gün içinde ki farklı amaclarla şehir merkezlerine görevlere giderler. Evrak işleride vardır.
3-Teknisyenler: Kurum içinde Makine-Motor-Sıhhi tesisat-Bilgisayar-elektrik elektronik gibi farklı alanlarda teknisyenler vardır.
Bunlardan Makine-Motor-Sıhhi tesisat- gibi teknisyenler Makine-Garaj biriminde görev alırlar. Kucuk lımanlarda Garaj ile makine birimi birleşik aynı binadadır. Makine Motor Sıhhi tesisat gibi teknisyenler liman içindeki mekanik problemler ile ilgilenirler. Mesela asansör bozulur bu teknisyenler yanlarına şirket elemanlarını kontrol ederler,genelde servis cağırılır dışarıdan hizmet alınır çoğu zaman,Mesela liman içinde mekanik kapılarda problem olur giderler kontrol ederler servis cagırılır genelde hep. Liman içinde olabilecek tüm mekanik problemlerde makine garaj birimi ilgilenir.Daha çok bilgisayar dadır işleri yazışmalar ihaleler alımlar gibi talepler üzerine dhmi online özel sistemini kullanarak bu sistem üzerinden yazışmalar olur. Yani öyle ağır işlerle uğraşmazlar.
Limanlarda teknik işletim olan şirket elemanları vardır memur teknisyenlere bu kişiler yardım eder herzaman.Daha ağır olan işlerle genelde bu şirket elemanları ilgilenir.Onlardan da her alanda teknisyen mevcuttur,Makine motor klima vs gibi alanlarda görevli şirket elemanları vardır.
Elektrik teknisyenleri ise makine garaj biriminden ayrıdır. bu kişiler ise yine kendilerine tahsis edilmiş yine şirket elemanlarıyla birlikte çalışırlar.liman içindeki elektrik işleriyle ilgilenirler.
Elektronik ise bambaşka bir birimdir. Elektrik elektrik işlerine elektronik ise liman içindeki elektronik olan tüm sistemlere bakar.
Teknikerler: Hangi birimde ise o birimde genelde şef statüsündedirler.görev dağılımı ihaleler mal alımları vs gibi işlere bakıp çalışma organizasyonu kontrol ederler.
Mühendisler: Her mühendis kendi birimin amiridir. Küçük limanlarda ise bazen teknik hizmetler müdürü olarak görev yaparlar. Genelde terminal binasında görev alırlar. Toplantılara katılırlar ve tekniker teknisyenlerin görevlerinden sorumludurlar.Tekniker ve teknisyenlerin amiridirler.
Genel olarak DHMI de memurluk kolaydır,sebebi ise teknik işletim olan şirket elemanlarının işleri yapmasındandır.Yani şirket elemanları kaldırıyor ağır işleri daha çok. Memurlar ve teknisyenler yazışma ve organizasyon ile ilgilenirler.
Hepsinden bahsedeyim.
Kurumda son zamanlar sıhhi tesisat teknisyeni alımı olmuyor fakat kurum içinde önceden girmiş olan arkadaşlar da var .farklı alanlardan.
Sırasıyla hepsinden konuşalım.
1-İş Makinesi Operatörleri: Limanlarda iş makineleri oldukça yaygın kullanılır.Bu arkadaşlar genelde Normal şoforlük de yapabilecekleri gibi, sahalarda iş makineleri üzerinde görevleri vardır.
2-Şoforler: Şofor arkadaşlar sabah akşam veya gün içinde limandan ayrılan nöbetçi personeli veya sabah işe gelen akşam çıkışta giden personelleri, gün içinde ki farklı amaclarla şehir merkezlerine görevlere giderler. Evrak işleride vardır.
3-Teknisyenler: Kurum içinde Makine-Motor-Sıhhi tesisat-Bilgisayar-elektrik elektronik gibi farklı alanlarda teknisyenler vardır.
Bunlardan Makine-Motor-Sıhhi tesisat- gibi teknisyenler Makine-Garaj biriminde görev alırlar. Kucuk lımanlarda Garaj ile makine birimi birleşik aynı binadadır. Makine Motor Sıhhi tesisat gibi teknisyenler liman içindeki mekanik problemler ile ilgilenirler. Mesela asansör bozulur bu teknisyenler yanlarına şirket elemanlarını kontrol ederler,genelde servis cağırılır dışarıdan hizmet alınır çoğu zaman,Mesela liman içinde mekanik kapılarda problem olur giderler kontrol ederler servis cagırılır genelde hep. Liman içinde olabilecek tüm mekanik problemlerde makine garaj birimi ilgilenir.Daha çok bilgisayar dadır işleri yazışmalar ihaleler alımlar gibi talepler üzerine dhmi online özel sistemini kullanarak bu sistem üzerinden yazışmalar olur. Yani öyle ağır işlerle uğraşmazlar.
Limanlarda teknik işletim olan şirket elemanları vardır memur teknisyenlere bu kişiler yardım eder herzaman.Daha ağır olan işlerle genelde bu şirket elemanları ilgilenir.Onlardan da her alanda teknisyen mevcuttur,Makine motor klima vs gibi alanlarda görevli şirket elemanları vardır.
Elektrik teknisyenleri ise makine garaj biriminden ayrıdır. bu kişiler ise yine kendilerine tahsis edilmiş yine şirket elemanlarıyla birlikte çalışırlar.liman içindeki elektrik işleriyle ilgilenirler.
Elektronik ise bambaşka bir birimdir. Elektrik elektrik işlerine elektronik ise liman içindeki elektronik olan tüm sistemlere bakar.
Teknikerler: Hangi birimde ise o birimde genelde şef statüsündedirler.görev dağılımı ihaleler mal alımları vs gibi işlere bakıp çalışma organizasyonu kontrol ederler.
Mühendisler: Her mühendis kendi birimin amiridir. Küçük limanlarda ise bazen teknik hizmetler müdürü olarak görev yaparlar. Genelde terminal binasında görev alırlar. Toplantılara katılırlar ve tekniker teknisyenlerin görevlerinden sorumludurlar.Tekniker ve teknisyenlerin amiridirler.
Genel olarak DHMI de memurluk kolaydır,sebebi ise teknik işletim olan şirket elemanlarının işleri yapmasındandır.Yani şirket elemanları kaldırıyor ağır işleri daha çok. Memurlar ve teknisyenler yazışma ve organizasyon ile ilgilenirler.
darkamonra , 10 yıl önce
ikiekmekbikısasamsun makine teknisyenin çalışma şartları ve maaş durumu nasıldır bilgilendirebilirmisin ?