Editörler :
05 Ağustos 2013 22:33   


teknosa'dan aliş-veriş yaptiğima pişman oldum

Teknosa'da çalışan elemanın tavsiyesine uyup bir sony marka televizyon aldım Malatya Park AVM Teknosa'dan ama eve gelince ve televizyonu antene bağlayınca bin-pişman oldum.Mağazadaki görüntü ve sesten eser yok.Sonradan öğrendim ki mağazada yüksek kaliteli video ve sesler kullanarak tv'leri olduğundan kaliteli gösteriyorlarmış.Yani o videoları istediğin en kalitesiz tv'de de oynatsan kaliteli görüntü veriyor.Teknosa müşteri hizmetlerini arıyorum ama ne fayda ürün iade bölümüne bir türlü bağlanamıyorum.Neyse başka yollarla ürün-iade bölümüne bağlandım ve ürünü beğenmediğimi -iade etmek istediğimi söyledim.Bayan tamam dedi ama teknosaya gittiğimde elemanlardan biri böyle birşeyin olamayacağını söyledi ve yanında yine müşteri hizmetlerini aradım bu sefer müşteri temsilcisi de tv kutusunun açıldığı için iade olamayacağını söyledi.Kutusu açılmadan tv'nin görüntüsünün kötü olduğunu nasıl anlayabilirim.Sonra teknosadaki elemen beni sony servisine yolladı.Serviste de tartışma yaşadım.Uydunun markasını falan bahane ettiler.Evdeki diğer televizyonum istikbal salon takımının yanında verdikleri arçelik marka hd ready televizyon sony full hd televizyondan iyi görüntü veriyor.Bunu buraya yazma gereği hissettim çünkü teknoloji mağazaları biz tüketicileri söz meclisten dışarı enayi yerine koyuyor.

12 Ağustos 2013 18:19

joyyss
Memur

hocam 7 gün içerisinde iade hakkın varır.. bence tüketici mahkemesinde falan ara hakkını....

12 Ağustos 2013 19:25

oblivition-1
Aday Memur

internetten yada tel.den alımlarda 7gün koşulsuz iade hakkı var mağazadan alımlarda varmı bakmak lazım teknosada

bir ara bende mağazalarda videolara aldanıp internetten 32" tv almıştım evde televizyon yayınları çok kötü diye iade etmiştim,

ama uydu alıcısı gerçekten etkiliyor olabilir, tv nin çözünürlük ayarlarıyla oynayabilirsen dene , nextminix uydu alıcılarında hd yayın yada daha düşük çözünürlük seçenekleri var,

düşük çözünürlük seçenekleri hd olmayan tv yayınlarının görüntü kalitesini daha iyi hale getiriyor,

14 Ağustos 2013 23:49

omay44
Memur

Vallahi müşteri hizmetlerine 1 saat dil döktüm,diyorki kutuyu açmasaydınız iade alırdık.Bu nasıl iş anlamadım gitti?Kutuyu açmadan ürünün beklediğim gibi olmadığını nasıl anlayacağım?Adamların reklamı kuvvetli.Diyorum ki bu yaptığınız size yakışmaz,imajınız bozulur...Onlar da diyor ki bizim imajımız bir kişiyle bozulmaz.Helal olsun.Bir daha girmem kapılarından içeri.Televizyonu aldıktan sonra satan eleman yüzüme bakmadı.

28 Ağustos 2013 10:39

zamangec
Aday Memur

valla şanssızlık diyelim bende tam aksine teknosa dan inanılmaz memnunum

Toplam 4 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?