materyaller ve malezemeler uyarlanarak tekrar yenilense din görevliler icin daha faydali olacaginidusunuyorum.
daha cok duvarlarda yansitabilecegimiz materyallerin olusmasi cok güzel olurdu.
surekli ayni kitaplar ile ders islenmesi verimli olmuyor.
gelisen teknoloji ve problemlerin yaninda materyallerinde buna göre geliserek yeni baskilarla
devam etmesi güzel olurdu.
ben sahsen cok zorluk cekiyorum. ve itiraf ediyorum ki verdigim dersi kendim gercekten yetersiz buluyorum. ama elimden cok sey gelmiyor.
benim istedigim anlamda malzeme ve görselleri ve etkinlkleri ile birlikte icerik hazirlamaya benim imkanim yok.
bunun ile özel ilgilemeli.
bir konuyu kolay ama en anlamli sekilde anlatan kitaplara ihtiyac var.
derste cesitli yas gruplarina bir konuyu ayni anda anlatmak ta mümkün degil.
cocuklari yaslarina göre siniflara bölmek sartlara göre herzaman mümkün degil.
diger taraftan cocuklarin ilgisizligi;
yani basari dedigimiz sey; tek bir seye bagli degil ki.
bu nedenle tek bir kisiyi sorumlu tutumak dogru degil.
materyaller ve malezemeler uyarlanarak tekrar yenilense din görevliler icin daha faydali olacaginidusunuyorum.
daha cok duvarlarda yansitabilecegimiz materyallerin olusmasi cok güzel olurdu.
surekli ayni kitaplar ile ders islenmesi verimli olmuyor.
gelisen teknoloji ve problemlerin yaninda materyallerinde buna göre geliserek yeni baskilarla
devam etmesi güzel olurdu.
ben sahsen cok zorluk cekiyorum. ve itiraf ediyorum ki verdigim dersi kendim gercekten yetersiz buluyorum. ama elimden cok sey gelmiyor.
benim istedigim anlamda malzeme ve görselleri ve etkinlkleri ile birlikte icerik hazirlamaya benim imkanim yok.
bunun ile özel ilgilemeli.
bir konuyu kolay ama en anlamli sekilde anlatan kitaplara ihtiyac var.
derste cesitli yas gruplarina bir konuyu ayni anda anlatmak ta mümkün degil.
cocuklari yaslarina göre siniflara bölmek sartlara göre herzaman mümkün degil.
diger taraftan cocuklarin ilgisizligi;
yani basari dedigimiz sey; tek bir seye bagli degil ki.
bu nedenle tek bir kisiyi sorumlu tutumak dogru degil.