Editörler :
16 Haziran 2014 23:18   


BOSH marka Buzdolabı ve sıkıntılı günler

Arkadaşlar bosh marka buzdolabını alalı 1,5 yıl oldu,dolap arızalandı servisten gelip baktılar ve kartının değişmesi gerekir fakat yanımızda yok dediler.Peki değiştirin dedik.

Servis tekrar geldiğinde bu sefer sıkıntının motordan kaynaklandığını ve motorun yandığını,kartın sağlam olduğunu söylediler.Tabii bunları söyleyene kadar dolabın altını üstüne getirdiler.

Şunu sormak istiyorum;Garantisi devam eden ve alalı 1,5 sene olan tanınmış bir firmanın buzdolabı servisindeki insanlar bu kadar mı dedirtir?

2.olarak;İlgili Firma 1,5 yılda motoru yanan bir buzdolabını neden yenisi ile değiştirmek istemez?

 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?