Editörler :
01 Mart 2015 09:34   


nisan ataması

Nisanda bir atama oldu diyelim din k Sansi ne olur.40 bin gibi bir sayidan bahsediliyo

03 Mart 2015 22:58

mesu7321
Aday Memur

++++

05 Mart 2015 21:59

kbrzeynep
Aday Memur

birazcık gayret gösterelim arkadaşlar sosyal medyada sadece biz yokuz.

06 Mart 2015 09:32

aktürk1
Aday Memur

15000 de 1033 se gerisini sen tahmin et bakalım

06 Mart 2015 11:20

mesu7321
Aday Memur

atamayi bekleyen din k 4 bin. en son bas vuru 5 bin yakindi 1 gitti

07 Mart 2015 10:27

mesu7321
Aday Memur

formasyon alan ihl varmi. veriliyormu

07 Mart 2015 14:32

müennes ilahiyatçı
Kapalı

mayıs ayında formasyonu bitirecek olanlar da varmış.. fakat sayı olarak bilmiyorum

07 Mart 2015 14:45

müennes ilahiyatçı
Kapalı

40 bin atama yapılır mı ki sınava 2.5 ay kala.. hiçbir şey belli değil

07 Mart 2015 15:10

mesu7321
Aday Memur

secim oldugu icin ne kadar inkarda etseler yine olur gibi

07 Mart 2015 15:11

mesu7321
Aday Memur

suan formasyoncu gelmese 4 bin kisiyiz galiba.

07 Mart 2015 15:37

müennes ilahiyatçı
Kapalı

hocam olacağı kesin de daha önemli olan ne kadar olacağı ve dikab-ihlye ne kadar verileceği

07 Mart 2015 15:56

mesu7321
Aday Memur

40 gibi bir rakm olursa 3-4 bin arasi verilir. buda herkesi alir gibi

07 Mart 2015 16:47

kbrzeynep
Aday Memur

hocalarım ilahiyatçıların sesi çıkmadığı sürece ne kadar verirler bilmiyorum

07 Mart 2015 17:20

mesu7321
Aday Memur

cikmazda bakilma sayisina bakin ve yorum sayiya bakin anlarsnz

07 Mart 2015 17:21

mesu7321
Aday Memur

acik baya var ondan ilk 3te yine oluruz.

07 Mart 2015 21:58

müennes ilahiyatçı
Kapalı

40 bin verilirse iyi alım olur dikabdan ama işte olacak mı bu kadar

07 Mart 2015 22:57

mesu7321
Aday Memur

olur gibi tek merakim bosta kac bin var. 4 bin en sondu kesn bumu bilmiyom

08 Mart 2015 00:15

serin1101
Memur

51 puan dkab ile sıralamamız kaçtır acaba. osym den baktığımda 9300 gösteriyor bu tam sıralama mı

08 Mart 2015 08:23

llYOLCUll
Daire Başkanı

51 puan dkab ile sıralamamız kaçtır acaba. osym den baktığımda 9300 gösteriyor bu tam sıralama mı


serin1101, 4 yıl önce - Alıntıya git

sizden önce atananlar çıkmamıştır o sıralamadan. puanı sizden yüksek olan kaç kişi atandı,onu

öğrenip sıralamanızdan çıkarırsanız daha doğru bi sıralama elinize geçer.

08 Mart 2015 08:55

mesu7321
Aday Memur

suana kadar dikp ihl ortak 5-5.500 arasi atandi

08 Mart 2015 10:01

mesu7321
Aday Memur

51 puan dkab ile sıralamamız kaçtır acaba. osym den baktığımda 9300 gösteriyor bu tam sıralama mı


serin1101, 4 yıl önce - Alıntıya git

Eminmisn 55 puanla 9500 deym ben sen yanlis mi bakiyon

Toplam 88 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?