Editörler : uzmantarik
«287288289290291292293294295296297298299
07 Mayıs 2019 15:25

aim95plus
Aday Memur

Devlette lisans mezunuyla lise mezunu arasında en az 5 bin tl maaş farkı olması gerekirken dhmi de çalışan lise mezunu 6500 tl,DSİ de çalışan mühendis 5800 tl alıyor.

O zaman niye üniversite okuduk? Niye o kadar ders çalıştık? Biz bilmiyormuyduk zamanında meslek lisesine gidip apaçilerle 4 sene aynı sıraları paylaşıp kpss den boş kağıt vererek dhmi ye atanmayı ?


harita94, 3 hafta önce - Alıntıya git
Kişi öncelikle lafını tartıp da konuşmalı. Kim kpss den boş kağıt verip atanmış? Bir iki birim dışında 90 dan aşağı kimse atanmıyor
07 Mayıs 2019 16:37

mehmetkurnaz
Şef

Devlette lisans mezunuyla lise mezunu arasında en az 5 bin tl maaş farkı olması gerekirken dhmi de çalışan lise mezunu 6500 tl,DSİ de çalışan mühendis 5800 tl alıyor.

O zaman niye üniversite okuduk? Niye o kadar ders çalıştık? Biz bilmiyormuyduk zamanında meslek lisesine gidip apaçilerle 4 sene aynı sıraları paylaşıp kpss den boş kağıt vererek dhmi ye atanmayı ?


harita94, 3 hafta önce - Alıntıya git
sen üniversite okumuşsun da boşa okumuşsun daha konuşmasını bilmiyorsun gir bak bakalım dhmi ye kaç puanla ataniliyor ve mülakat torpil yok sadece kpss puanı ha sen o puanı alamadığın için buralarda kendini yiyip duruyorsun ama sana bir faydası yok çok istiyorsan buyur gir kpssye al puanını gel mühendis olarak sen daha fazlasını al ha dhmi hep gündem de ama trt belediyeler buralarda aynı ama bunları kimse konuşmuyor tek zorunuza giden kurum dhmi çünkü belediye trt torpilli ama dhmi puanı alanın girdiği yer bunu hazmediyorsunuz sen ve senin gibiler...
08 Mayıs 2019 08:46

Göktürk 71
Aday Memur
kardeşim dogudayim alıyorum yalan mi söylüyorum şu mübarek günlerde alla alla
MELİH RAMİ, 3 hafta önce - Alıntıya git
sen doğuda tazminatını alıyorsun ben batıda almıyorum. maaş değil senin aldığın operasyon tazm. bu akılla teşkilatı nerelere getirdiniz. bak bakalım bir öğretmen ek dersini koyarak mı söylüyor aldığı maaşı? veya başka bir sektör batıya dönünce 1000 lira maaşın azalınca da maaşım 5300 dersin artık
08 Mayıs 2019 11:31

fransızcatercüman06
Aday Memur

millet 5000 lirayı beğenmiyor.

mütercim 6/3 maaş : 3660 TL

boşu boşuna o kadar yabancı dil okuyup emek vermekle geçmiş yıllarımız.

08 Mayıs 2019 13:46

feyzanr
Aday Memur

elektronörofizyoloji teknikeri olarak çalışan var mı ,maaşı ne kadar ? diğer sayfalarda göremedim .

08 Mayıs 2019 15:33

SrknBgr
Aday Memur

elektronörofizyoloji teknikeri olarak çalışan var mı ,maaşı ne kadar ? diğer sayfalarda göremedim .


feyzanr, 3 hafta önce - Alıntıya git

3700 civarı maaş ve sabit alırsınız, gittiğiniz yerin ek dönerine göre rakam değişir. Enf`de nöbet yok diye biliyorum eğer varsa üstüne bir de nöbet alırsınız. Tam maaşı, maaş hesaplama robotundan öğrenebilirsiniz.

08 Mayıs 2019 16:06

hcwd
Şef

veteriner maaşı hakkında bilgisi olan var mı

08 Mayıs 2019 22:28

UcaS
Daire Başkanı

TRT-belediye +sds farkı-Dhmi ve vakıfbank-ziraatB-Merkez bankası BEKAR Maaşları 6B lerı geçiyor.

09 Mayıs 2019 09:27

halklailişkilerci
Aday Memur

Trt de çalışıyorum .UcaS dediği gibi bekar maaşı 6 bin değil keşke öyle olsa.8/3 kadro karşılığı sözleşmeliyim bekar Nisan 2019(Sendika farkıyla) 4957 Tl

09 Mayıs 2019 09:47

crespo2002
Memur
sen üniversite okumuşsun da boşa okumuşsun daha konuşmasını bilmiyorsun gir bak bakalım dhmi ye kaç puanla ataniliyor ve mülakat torpil yok sadece kpss puanı ha sen o puanı alamadığın için buralarda kendini yiyip duruyorsun ama sana bir faydası yok çok istiyorsan buyur gir kpssye al puanını gel mühendis olarak sen daha fazlasını al ha dhmi hep gündem de ama trt belediyeler buralarda aynı ama bunları kimse konuşmuyor tek zorunuza giden kurum dhmi çünkü belediye trt torpilli ama dhmi puanı alanın girdiği yer bunu hazmediyorsunuz sen ve senin gibiler...
mehmetkurnaz, 3 hafta önce - Alıntıya git

lise kpssiyle üniversite kpssi aynı mı be.nerde össde barajı geçemeyen tip var lise kpssinde memur oluyo.kpss ye verilen emek ne ki üniversite okurken emekle karşılaştırıyosun..şu komedi düşünceleriniz buraya yazıp kendiniz rezil etmeyin.saçma sapan para dağıtılan yerlere artık müdahale edilmeli.bu trt,belediye,dhmide atom mu parçalanıyor hergün; aynı meslek aynı iş aynı emek veren diğer muadillerine göre fazla para veriliyor.

09 Mayıs 2019 11:32

aim95plus
Aday Memur

lise kpssiyle üniversite kpssi aynı mı be.nerde össde barajı geçemeyen tip var lise kpssinde memur oluyo.kpss ye verilen emek ne ki üniversite okurken emekle karşılaştırıyosun..şu komedi düşünceleriniz buraya yazıp kendiniz rezil etmeyin.saçma sapan para dağıtılan yerlere artık müdahale edilmeli.bu trt,belediye,dhmide atom mu parçalanıyor hergün; aynı meslek aynı iş aynı emek veren diğer muadillerine göre fazla para veriliyor.


crespo2002, 3 hafta önce - Alıntıya git
Dhmi için ödenen maaşın büyük bir kısmını oluşturan havacılık tazminatı Türkiye nin de üyesi olduğu Eurocontrol kuruluşu tarafından ödeniyor.Biz atom parçalamıyoruz işimizi yapıyoruz sadece Belediye trt vb kurumları bilemem ama Dhmi için durum bu ayrıca üniversite vs den bahsetmişiniz muhtemelen 4 yıllık bitirdiniz peki yaptığınız işle aldığınız eğitim ne derece uyumlu? verilecek maaşlar sadece eğitim seviyesine göre mi verilmeli? neden 4 yıllık iibf mezunu memur ile mühendis arasında maaş farkı var? neden sizden sadece iki yıl fazla okuyan doktorlar sizin 3 4 katınoz maaş alıyor? Üniveriste 4 yıl boyunca aldığımız eğitim gerçekten çok mu zor? Son olarak Dhmi de çalışanların azımsanmayacak kısmı başka kurumlarda çalışırken kpss girip tekrar atanan kişiler.
09 Mayıs 2019 12:49

mehmetkurnaz
Şef

lise kpssiyle üniversite kpssi aynı mı be.nerde össde barajı geçemeyen tip var lise kpssinde memur oluyo.kpss ye verilen emek ne ki üniversite okurken emekle karşılaştırıyosun..şu komedi düşünceleriniz buraya yazıp kendiniz rezil etmeyin.saçma sapan para dağıtılan yerlere artık müdahale edilmeli.bu trt,belediye,dhmide atom mu parçalanıyor hergün; aynı meslek aynı iş aynı emek veren diğer muadillerine göre fazla para veriliyor.


crespo2002, 3 hafta önce - Alıntıya git
büyük yaran var senin kardeş evet alıyoruz maaşımızı git cimere yaz deki biz az alıyoruz onlar çok alıyor hani bize hani bize deyip ağla belki verirler sana da yada bizim maaşlar düşer sevinirsin sende
09 Mayıs 2019 15:42

Sesssiz35
Aday Memur

Tsk jandarma komando doguda gorev 10.135tl oyak ek bes yok 2 cocuk

09 Mayıs 2019 23:40

crespo2002
Memur
Dhmi için ödenen maaşın büyük bir kısmını oluşturan havacılık tazminatı Türkiye nin de üyesi olduğu Eurocontrol kuruluşu tarafından ödeniyor.Biz atom parçalamıyoruz işimizi yapıyoruz sadece Belediye trt vb kurumları bilemem ama Dhmi için durum bu ayrıca üniversite vs den bahsetmişiniz muhtemelen 4 yıllık bitirdiniz peki yaptığınız işle aldığınız eğitim ne derece uyumlu? verilecek maaşlar sadece eğitim seviyesine göre mi verilmeli? neden 4 yıllık iibf mezunu memur ile mühendis arasında maaş farkı var? neden sizden sadece iki yıl fazla okuyan doktorlar sizin 3 4 katınoz maaş alıyor? Üniveriste 4 yıl boyunca aldığımız eğitim gerçekten çok mu zor? Son olarak Dhmi de çalışanların azımsanmayacak kısmı başka kurumlarda çalışırken kpss girip tekrar atanan kişiler.
aim95plus, 3 hafta önce - Alıntıya git

ben doktorum normal memurun 3-4 katı maaş alan doktor çok az zaten .para eurocontrolden geliyo ne demek ya.benim dönerimden herkese bol kese dağıtılıyor ama.inşaat işlerinde ambulans alımında taşeron maaşı ödenmesinde .bunlar benden hastane çalışanlarının dönerlerinden kesiliyor.devlet niye bunları genel bütçeden değil de hastane dönerinden karşılıyor o zaman.devlet para eurocontrolden geliyo diye bol keseden size niye dağıtacak anlamadım ki.bir sürü yabancı kuruluşlardan para gelen kurum var. hangisinde personele bol keseden dağıtılıyor bu paralar.

09 Mayıs 2019 23:46

crespo2002
Memur
büyük yaran var senin kardeş evet alıyoruz maaşımızı git cimere yaz deki biz az alıyoruz onlar çok alıyor hani bize hani bize deyip ağla belki verirler sana da yada bizim maaşlar düşer sevinirsin sende
mehmetkurnaz, 3 hafta önce - Alıntıya git

of! şu basit yorumları şuraya yazıp durmayın ya.adaletten bahsedin bi kerede.şunu yapıyoz çok para alıyoz deyin diyebiliyosanız.cevap kpssden çok puan istiyo sürekli hay sevsinler uyduruk kpssnizi.anca boş laf ebeliği.ilkokul seviyesinde yorum yapıyosunuz anca.yok cimere yazıp ağlıyacakmışımda bilmem ne .sen git ilköğretimi tekrar oku da sonra gel buraya yaz.

09 Mayıs 2019 23:47

aim95plus
Aday Memur

ben doktorum normal memurun 3-4 katı maaş alan doktor çok az zaten .para eurocontrolden geliyo ne demek ya.benim dönerimden herkese bol kese dağıtılıyor ama.inşaat işlerinde ambulans alımında taşeron maaşı ödenmesinde .bunlar benden hastane çalışanlarının dönerlerinden kesiliyor.devlet niye bunları genel bütçeden değil de hastane dönerinden karşılıyor o zaman.devlet para eurocontrolden geliyo diye bol keseden size niye dağıtacak anlamadım ki.bir sürü yabancı kuruluşlardan para gelen kurum var. hangisinde personele bol keseden dağıtılıyor bu paralar.


crespo2002, 3 hafta önce - Alıntıya git

Ben doktor maaşı olayını yukarıdaki kişiye örnek vermek amaçlı söyledim.

Eurocontrol olayını biraz araştırmanız lazım.Zira bu konuda gerçekten çok fazla eksik/hatalı bilgi var.

10 Mayıs 2019 10:34

mehmetkurnaz
Şef

of! şu basit yorumları şuraya yazıp durmayın ya.adaletten bahsedin bi kerede.şunu yapıyoz çok para alıyoz deyin diyebiliyosanız.cevap kpssden çok puan istiyo sürekli hay sevsinler uyduruk kpssnizi.anca boş laf ebeliği.ilkokul seviyesinde yorum yapıyosunuz anca.yok cimere yazıp ağlıyacakmışımda bilmem ne .sen git ilköğretimi tekrar oku da sonra gel buraya yaz.


crespo2002, 3 hafta önce - Alıntıya git
kardeşim ne kadar ağlıyorsun sen tutan.mi var seni buyur gir kuruma girebiliyorsan burası kimsenin babasının dükkanı değil kriterleri sağlayan giriyor zaten ne yapalım şimdi biz dilekçe yazıp maaşı istemiyoruz mu diyelim yani nasıl bir beklentin var ne yapmamızı istiyorsun bir çözüm ürettiysen söyle dhmi öyle yapsın yani burda bizimle laf dalaşına girmen hiçbirşeyi çözmez sen direk genel müdürlüğe felan yaz
10 Mayıs 2019 10:38

mehmetkurnaz
Şef

Ben doktor maaşı olayını yukarıdaki kişiye örnek vermek amaçlı söyledim.

Eurocontrol olayını biraz araştırmanız lazım.Zira bu konuda gerçekten çok fazla eksik/hatalı bilgi var.


aim95plus, 3 hafta önce - Alıntıya git
aim95plus hocam bnce su arkadaşa laf anlatmaya çalışmayalım kendisi tamamen bizim maaşları kafayı takmış durumda ve elinden birşey gelmediği için buradan yazıp morel bozmaya çalışıyor biz onu kendi haline bırakalım:))))
10 Mayıs 2019 11:42

Sesssiz35
Aday Memur

Tsk jandarma komando doguda gorev 10.135tl oyak ek bes yok. 2 cocuk var.

10 Mayıs 2019 13:27

fearless13
Aday Memur

of! şu basit yorumları şuraya yazıp durmayın ya.adaletten bahsedin bi kerede.şunu yapıyoz çok para alıyoz deyin diyebiliyosanız.cevap kpssden çok puan istiyo sürekli hay sevsinler uyduruk kpssnizi.anca boş laf ebeliği.ilkokul seviyesinde yorum yapıyosunuz anca.yok cimere yazıp ağlıyacakmışımda bilmem ne .sen git ilköğretimi tekrar oku da sonra gel buraya yaz.


crespo2002, 3 hafta önce - Alıntıya git

sende okumakla geçirdiğin yıllarına yan boşa geçmiş hayatına üzül.O kadar okumuşsun ama gözlerini milletin maaşından çekememişsin zaten doktorum diyince hiç şaşırmadım:) Utanmasa asgari ücretlilerin maaşına da sarkar bunlar.Gözün doysun

Toplam 5975 mesaj
«287288289290291292293294295296297298299
 
ANKET
Yeni askerlik sistemini nasıl buldunuz?