Editörler : gubaz
«312313314315316317318319320321322323»
16 Temmuz 2019 19:30

araftaki vatandaş
Aday Memur

657'ye tabii 4/B Sözleşmeli öğretmenlerin maaş farkı yatacak mı? nereden öğrenebiliriz?

16 Temmuz 2019 22:20

Çysvnkdn1
Aday Memur

6/2 öğretmen, 1 çocuk , 4000


Çysvnkdn1, 1 ay önce - Alıntıya git

Su yoruma eksi veren arkadaş, yanlışlıkla oldu inşallah diyorum.

16 Temmuz 2019 23:04

İktisatçı00
Aday Memur

Kgm vhki güncel maaş bilgisi nedir

17 Temmuz 2019 00:00

harita94
Daire Başkanı
kit mühendis bekar 5/2 maaş+arazi tazminatı+ maaş farkı+harcırah 7009 tl
veyselemin, 1 ay önce - Alıntıya git

hocam tcdd artık merkezi atama ile mühendis almayacak mı ? siz sanıyorum 3-4 sene önce atanmıştınız

17 Temmuz 2019 00:18

Desperate80
Khk lı 1500 TL
17 Temmuz 2019 00:43

yarhisarli
Aday Memur
6166 tl maaş 1034 tl terör tazminatı Toplamda = 7200 3/1 polisim, eş çalışmıyor , 3 çocuk var , bes var. Şükür.
17 Temmuz 2019 13:39

veyselemin
Daire Başkanı

hocam tcdd artık merkezi atama ile mühendis almayacak mı ? siz sanıyorum 3-4 sene önce atanmıştınız


harita94, 1 ay önce - Alıntıya git
kendi sınavını yapacak TCDD. kendi yönetmeliğini yayınladı ve merkezi atamadan çıktı. benim bildiğim kadarıyla böyle olması lazım
17 Temmuz 2019 14:17

mastergreenz
Aday Memur

Özel sektör :) Asgariden SGK + 3000 TL maaş + Çok şükür :)

17 Temmuz 2019 15:27

kıttıslı
Söz. Spor uzmanı 3521 sendika var
17 Temmuz 2019 17:53

pardone55
Aday Memur
Söz. Spor uzmanı 3521 sendika var
kıttıslı, 1 ay önce - Alıntıya git
Polis memuru bes var, 5 çocuk var aşirettenim,8941 tl. Çok şükür.
17 Temmuz 2019 18:08

hacı naber ya 553
Genel Müdür

Her ay tayinmi oluyon. Tayin bedelini niye yaziyon ayrica tqyinler km ye göre değişiyor ucretleri


Muhsinler ÖLMEZ4, 1 ay önce - Alıntıya git

kardeş ne km'sinden bahsediyosun. bu senin bildiğin tayin değil. evet her ay alıyorum. tayın kelimesinden gelen yemek parası anlamında.

17 Temmuz 2019 18:16

hacı naber ya 553
Genel Müdür

Tayın bedeli, tayin değil, yanlış yazmış.


lDeimosl, 1 ay önce - Alıntıya git

doğrudur hocam. tayın anlamında fakat bordroda tam olarak "tayin bedeli" yazdığı için aynısını yazdım.

18 Temmuz 2019 00:25

üyadınız
Aday Memur

Vay be vasıflı vasıfsız herkes 4-5 bin lira alıyor saçmalığa bak. Devletin buna el atması lazım. Verilen toplam para aynı kalmak koşuluyla memur maaşı vasıfsızlar için 2500 liradan başlamalı. İşe yarar meslekler için de üst sınır daha fazla olmalı. Avukat, mühendis ve bazı doktorlar 5-6 bin alırken tekniker, hemşire 5 bin alıyor.

18 Temmuz 2019 04:45

Ksc01
Aday Memur

Vay be vasıflı vasıfsız herkes 4-5 bin lira alıyor saçmalığa bak. Devletin buna el atması lazım. Verilen toplam para aynı kalmak koşuluyla memur maaşı vasıfsızlar için 2500 liradan başlamalı. İşe yarar meslekler için de üst sınır daha fazla olmalı. Avukat, mühendis ve bazı doktorlar 5-6 bin alırken tekniker, hemşire 5 bin alıyor.


üyadınız, 1 ay önce - Alıntıya git

bilmediğin meslekler hakkında boş yorum yapma. Hemşirelik vasıfsız bi meslek mi ? Allah akıl versin sana. Hastaneye gitte bi gün sabaha kadar otur neler oluyor gör. vasıfsız dediğin insanlar olmadan bu işler yürümüyor.

18 Temmuz 2019 05:12

bayofke
Aday Memur
Bu mesaj 10'un üzerinde eksi oy aldığı için gizlenmiştir. Göster
18 Temmuz 2019 10:30

araftaki vatandaş
Aday Memur

Dış işleri bakanlığı.

Diplomat / Latin amerika.

4/1 derece.

Evli / 1 çocuk (eş çalışmıyor)

Net döviz 5350,80 dolar + Eş yrdmı 349,99 dolar + Çocuk yrdmı 175,00 dolar + Ek transfer 256,69 dolar - Bes 14,29 dolar

Toplam maaş = 6146,79 Dolar


bayofke, 1 ay önce - Alıntıya git

bu da Türkiye'deki parametrelere yakın şeyler yazıp dolar işareti koyarak bizi koparacak :))

eksini verdim güzel kardeşim.

18 Temmuz 2019 11:24

üyadınız
Aday Memur

bilmediğin meslekler hakkında boş yorum yapma. Hemşirelik vasıfsız bi meslek mi ? Allah akıl versin sana. Hastaneye gitte bi gün sabaha kadar otur neler oluyor gör. vasıfsız dediğin insanlar olmadan bu işler yürümüyor.


Ksc01, 1 ay önce - Alıntıya git

Görgü Kuralı'na giriş 101: Tanımadığınız kişilerle senli benli konuşmayın.

Dersimizi verdikten sonra konuya dönelim. Bir mesleğin zor olması, o mesleği icra eden kişinin vasıflı olduğu anlamına gelmez. Hemşirelik gayet düşük puanla kazanılan bölüm ve ayrıca KPSS'de 60 puandan başlıyor. Bu da bütün soruların sadece %25'ini yapmak demek. Böyle biriyle bir elektrik elektronik mühendisinin yakın maaş alması saçmalığın daniskası. Verilecek toplam para aynı kalmak koşuluyla ortalama olarak hemşireye, teknikere 3 bin, mühendise, avukata 8 bin lira verilmelidir.

18 Temmuz 2019 11:37

Artos91
Aday Memur

Görgü Kuralı'na giriş 101: Tanımadığınız kişilerle senli benli konuşmayın.

Dersimizi verdikten sonra konuya dönelim. Bir mesleğin zor olması, o mesleği icra eden kişinin vasıflı olduğu anlamına gelmez. Hemşirelik gayet düşük puanla kazanılan bölüm ve ayrıca KPSS'de 60 puandan başlıyor. Bu da bütün soruların sadece %25'ini yapmak demek. Böyle biriyle bir elektrik elektronik mühendisinin yakın maaş alması saçmalığın daniskası. Verilecek toplam para aynı kalmak koşuluyla ortalama olarak hemşireye, teknikere 3 bin, mühendise, avukata 8 bin lira verilmelidir.


üyadınız, 1 ay önce - Alıntıya git

Arkadaş 'vasıflı' ve 'vasıfsız' kelimelerinin anlamını öğrenmiş, cümle içinde kullanabilmek için saçmalıyor şu an.

18 Temmuz 2019 11:49

lDeimosl
Daire Başkanı

Arkadaş 'vasıflı' ve 'vasıfsız' kelimelerinin anlamını öğrenmiş, cümle içinde kullanabilmek için saçmalıyor şu an.


Artos91, 1 ay önce - Alıntıya git

Onu da iyi öğrenememiş.

18 Temmuz 2019 12:06

hygge
Memur

Görgü Kuralı'na giriş 101: Tanımadığınız kişilerle senli benli konuşmayın.

Dersimizi verdikten sonra konuya dönelim. Bir mesleğin zor olması, o mesleği icra eden kişinin vasıflı olduğu anlamına gelmez. Hemşirelik gayet düşük puanla kazanılan bölüm ve ayrıca KPSS'de 60 puandan başlıyor. Bu da bütün soruların sadece %25'ini yapmak demek. Böyle biriyle bir elektrik elektronik mühendisinin yakın maaş alması saçmalığın daniskası. Verilecek toplam para aynı kalmak koşuluyla ortalama olarak hemşireye, teknikere 3 bin, mühendise, avukata 8 bin lira verilmelidir.


üyadınız, 1 ay önce - Alıntıya git

hemşirelik bölümü elektrik elektronik mühendisliği ve neredeyse bütün mühendisliklerden yüksek puanla kapatıyor. üniversite sıralamalarına bakmanı öneririm.

ayrıca benim kişisel görüşüme göre kamuda bilişim uzmanları ve teknik kit kurumları hariç teknik kökenli personel çalıştırmak tamamen işsizliği azaltmaya yönelik çoğu çünkü hiçbir şey yapmıyor ve zamanla köreliyorlar arada bir çıkan 3-5 iş için dışarıdan teknik ekip çağrılarak yaptırılabilir ki zaten kendileri de öyle yapıyorlar :)

Toplam 6509 mesaj
«312313314315316317318319320321322323»
 
ANKET
3 HDP'li belediyeye kayyum atandı. Bu kararı;