Editörler : cihan27E.Kayı Han
«848849850851852853854855856857858859»

kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:08

Mühendisliğin 4 yıllık eğitimi tıpın 20 yıllık eğitimine eş sen bu noktayı kaçırıyorsun.

Monoklonalgammopati, 1 yıl önce

Uzman doktor dediğin adam 11 sene okul okumuş adam sen dört senelik mühendislik mezunusun; kaldı ki bir kişi uzman doktor olana kadar en az 30 yaşına basmış oluyor sanki 22 yaşında mühendis memurdan bahsediyor. Senin dengin bölümler hemşirelik, eğitim fakültesi. Sanki sınava hazırlanırken, tıpçılar 6 sene geberene kadar ders çalıştığında vizeden vizeye kitaba elini sürüp kafan kulağın rahatken keyfini ben sürdüm senelerin. Masa başı işle -2. katta göğüs kafesini testere ile kesip hayat kurtaran adamları bir tutma komik oluyorsun.


xqrsx
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:20

Hey Allahım bundan 20-25 yıl önce inşaat mühendisliği tıp fakültesinden daha yüksek puanla kapatıyordu üstelik bölüm dersleri gayet ağır hem sürekli neden 4 sene muhabbeti dönüyor yüksek lisanslı doktoralı bir sürü mühendis var kamuda, bi de herkes mi göğüs kafesi açıp kalp ameliyatı yapıyor onları zaten tenzih ederim ama sağlık ocağındaki pratisyen hekim maaşları bile bizim EN AZ 2 katımız.

Monoklonalgammopati, 1 yıl önce

Uzman doktor dediğin adam 11 sene okul okumuş adam sen dört senelik mühendislik mezunusun; kaldı ki bir kişi uzman doktor olana kadar en az 30 yaşına basmış oluyor sanki 22 yaşında mühendis memurdan bahsediyor. Senin dengin bölümler hemşirelik, eğitim fakültesi. Sanki sınava hazırlanırken, tıpçılar 6 sene geberene kadar ders çalıştığında vizeden vizeye kitaba elini sürüp kafan kulağın rahatken keyfini ben sürdüm senelerin. Masa başı işle -2. katta göğüs kafesini testere ile kesip hayat kurtaran adamları bir tutma komik oluyorsun.

22 Şubat 2023 15:20

Ahahhahahahahahaha keşke tembellik edip tıp kazanmak yerine çok çalışıp mühendis olsaydım

kazm14, 1 yıl önce

Mühendisliğin 4 yıllık eğitimi tıpın 20 yıllık eğitimine eş sen bu noktayı kaçırıyorsun.

22 Şubat 2023 15:23

Pratisyen doktor küçümseyen adamın ne iş yaptığını çok merak ettim. Xndjjxjdjzjdjdjsj artık size cevap vermeyeceğim. Bak saat 15.30 oluyor en iyisi son bir çay demle abicim sen yan sekmeden de son dakika haberleri vs yaz zaman hızlı geçer.

xqrsx, 1 yıl önce

Hey Allahım bundan 20-25 yıl önce inşaat mühendisliği tıp fakültesinden daha yüksek puanla kapatıyordu üstelik bölüm dersleri gayet ağır hem sürekli neden 4 sene muhabbeti dönüyor yüksek lisanslı doktoralı bir sürü mühendis var kamuda, bi de herkes mi göğüs kafesi açıp kalp ameliyatı yapıyor onları zaten tenzih ederim ama sağlık ocağındaki pratisyen hekim maaşları bile bizim EN AZ 2 katımız.


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:24

Öyleydi zaten son 2-3 senede maaşları arttı bunların sonra eskiden daha çok kazanıyorduk yalanları atmaya başladılar sanki ben iş bıraktım. Onlar para için ağladılar biz mi ağladık sanki.

Biz sadece eskiden olduğu gibi mühendisin maaşının doktordan daha yüksek gelmesini talep ediyoruz eskiden neyse onu istiyoruz

xqrsx, 1 yıl önce

Hey Allahım bundan 20-25 yıl önce inşaat mühendisliği tıp fakültesinden daha yüksek puanla kapatıyordu üstelik bölüm dersleri gayet ağır hem sürekli neden 4 sene muhabbeti dönüyor yüksek lisanslı doktoralı bir sürü mühendis var kamuda, bi de herkes mi göğüs kafesi açıp kalp ameliyatı yapıyor onları zaten tenzih ederim ama sağlık ocağındaki pratisyen hekim maaşları bile bizim EN AZ 2 katımız.


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:27

Ben işte buna deliriyorum nasıl bizden fazla alıyorlar aile hekimi, acildeki doktor falan, anestezideki doktor falan bizden az alması gerekirken fazla alıyor. Şok oluyorum abi be buna. Zaten yaşım 35 ve bu zamana kadar doktora işim bile düşmedi ve onların benden fazla kazanmasını hazmedemiyorum ve tansiyon hastası oldum resmen. Doktor bu yaşta tansiyon ilacı verdi başka söze anlatmaya gerek yok

xqrsx, 1 yıl önce

Hey Allahım bundan 20-25 yıl önce inşaat mühendisliği tıp fakültesinden daha yüksek puanla kapatıyordu üstelik bölüm dersleri gayet ağır hem sürekli neden 4 sene muhabbeti dönüyor yüksek lisanslı doktoralı bir sürü mühendis var kamuda, bi de herkes mi göğüs kafesi açıp kalp ameliyatı yapıyor onları zaten tenzih ederim ama sağlık ocağındaki pratisyen hekim maaşları bile bizim EN AZ 2 katımız.

22 Şubat 2023 15:27

Son otuz senenin öss birincileri de akşama kadar çay içip daha çok kazanmak dururken daha düşük maaşla çalışmak için tıpa gittiler :/ çok fedakarız çoook

kazm14, 1 yıl önce

Öyleydi zaten son 2-3 senede maaşları arttı bunların sonra eskiden daha çok kazanıyorduk yalanları atmaya başladılar sanki ben iş bıraktım. Onlar para için ağladılar biz mi ağladık sanki.

Biz sadece eskiden olduğu gibi mühendisin maaşının doktordan daha yüksek gelmesini talep ediyoruz eskiden neyse onu istiyoruz


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:30

dayı ne anlatıyorsun be ya. öss mi kaldı.

Monoklonalgammopati, 1 yıl önce

Son otuz senenin öss birincileri de akşama kadar çay içip daha çok kazanmak dururken daha düşük maaşla çalışmak için tıpa gittiler :/ çok fedakarız çoook

22 Şubat 2023 15:37

Doktor maaşı düşünüp tansiyon hastası olup doktordan tansiyon ilacı alan adam :) gerçekten samimi duygularla söylüyorum sesli güldüm jdjdjdj keşke bir antipsikotik de verselerdi hezeyanların azalırdı.

kazm14, 1 yıl önce

dayı ne anlatıyorsun be ya. öss mi kaldı.


xqrsx
Aday Memur
22 Şubat 2023 15:45

Ciddi anlamda cevap yazma sen, ben pratisyen hekimi asla küçümsemiyorum ayrıca. bu foruma girmeyeli 15 yılı geçmiştir şurda yazalı bir hafta oluyor o da artık sessiz kalmamak adına, kendimi ifşa etmek istemiyorum ama söylesem yazdığına utanırsın.

Monoklonalgammopati, 1 yıl önce

Pratisyen doktor küçümseyen adamın ne iş yaptığını çok merak ettim. Xndjjxjdjzjdjdjsj artık size cevap vermeyeceğim. Bak saat 15.30 oluyor en iyisi son bir çay demle abicim sen yan sekmeden de son dakika haberleri vs yaz zaman hızlı geçer.


xqrsx
Aday Memur
22 Şubat 2023 16:02

Kişi kendinden bilir işi sen öyle yapıyorsun herhalde MGUS kardeş


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 16:11

Pratisyen bile bizden yüksek alıyor mühendislerin düştüğü durum bu. 10 yıl önce bana deselerdi pratisyen senden fazla alacak diye kahkaha atardım ama şimdi gerçek. Delirmemek mümkün değil

xqrsx, 1 yıl önce

Ciddi anlamda cevap yazma sen, ben pratisyen hekimi asla küçümsemiyorum ayrıca. bu foruma girmeyeli 15 yılı geçmiştir şurda yazalı bir hafta oluyor o da artık sessiz kalmamak adına, kendimi ifşa etmek istemiyorum ama söylesem yazdığına utanırsın.

22 Şubat 2023 16:34

Özgeçmişlerimizi atalım karşılıklı hocam benlik sıkıntı yok :)

xqrsx, 1 yıl önce

Ciddi anlamda cevap yazma sen, ben pratisyen hekimi asla küçümsemiyorum ayrıca. bu foruma girmeyeli 15 yılı geçmiştir şurda yazalı bir hafta oluyor o da artık sessiz kalmamak adına, kendimi ifşa etmek istemiyorum ama söylesem yazdığına utanırsın.

22 Şubat 2023 17:20

Maaş taban teşvik fazla mesai nedir önce bunları internetten okuyun. Diplomalı cahil olmuşsunuz. Taban ve teşvik Sağlık Bakanlığı Mühendise de veriyor.
xqrsx, 1 yıl önce

Gayet de o miktarı alıyorsunuz kendi ellerinizle yazmışsınız daha bu kıvırmaya çalışma neden ben de kamuda mühendisim 19 bin alıyorum isterseniz bordro paylaşayım ayıp ya her yerde ham maaşınızı söylüyorsunuz hesabınıza yatan parayı söylesenize.

22 Şubat 2023 17:25

Yıllar önce ben de pratisyen hekimdim. Memur olan kardeşime aylık para gönderiyordum. Aynı yıl güzel bir ev bir araba almıştım. Bir biladerimin de araba taksidini ödüyordum. Hayat standartlarım da gayet iyiydi. Abimin yaklaşık 6 katını alıyordum. Siz o yıllarda tansiyon hastası olmayın diye meslektaşlarım biraz eksik bilgi vermiş :) öyle bir algı var ki sanki pratisyen hekim lise mezunu. Senden daha eğitimli senden daha zeki senden daha çok çalışan biri. Uzman doktor onun da alanına yönelmiş hali. Olay bundan ibaret trol kardeş. İddianın arkasındaysan anonim kimliklerden çıkıp kimliğimizle yıl yıl bordro atalım. Komşunun oğlu doktor oldu da içinde mi kaldı anlamadım

kazm14, 1 yıl önce

Pratisyen bile bizden yüksek alıyor mühendislerin düştüğü durum bu. 10 yıl önce bana deselerdi pratisyen senden fazla alacak diye kahkaha atardım ama şimdi gerçek. Delirmemek mümkün değil

22 Şubat 2023 17:32

Koskoca Mühendisin diplomasındaki kuyruktan eşekte de var. MEB+Üniversite en az 12 yıl Türkçe görüp yazdığım paragraftan maaşı 22.758,05TL olduğunu anlayan bir Koskoca Mühendis ilkokul 1 den başlayıp Türkçe öğrendiğinde gelip maaş diye benden cevap alabilir. Onun dışında bırakıyorum Koskoca Mühendisi kendi çalıp kendi oynasın

bosseczaci
Kapalı
22 Şubat 2023 17:49

Hahahaha ulan hadi oradan 4 yıllık mühendislik fakültesini götümle yata yata bitiririm
kazm14, 1 yıl önce

Mühendisliğin 4 yıllık eğitimi tıpın 20 yıllık eğitimine eş sen bu noktayı kaçırıyorsun.


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 17:50

Sanırım tıp fakültesi ile karıştırdın zaten online da yaptılar okulu uzaktan okudular pandemi sürecinde. Rahatlıkla okunuluyor daha sen ne anlatıyorsun.

bosseczaci, 1 yıl önce
Hahahaha ulan hadi oradan 4 yıllık mühendislik fakültesini götümle yata yata bitiririm

bosseczaci
Kapalı
22 Şubat 2023 17:51

Kardeşim sana ödev o zaman üç öğün ilacını kullanmaya devam et yoksa içindeki kazık daha da girecek hastalanıp yatağa düşeceksin
kazm14, 1 yıl önce

Ben işte buna deliriyorum nasıl bizden fazla alıyorlar aile hekimi, acildeki doktor falan, anestezideki doktor falan bizden az alması gerekirken fazla alıyor. Şok oluyorum abi be buna. Zaten yaşım 35 ve bu zamana kadar doktora işim bile düşmedi ve onların benden fazla kazanmasını hazmedemiyorum ve tansiyon hastası oldum resmen. Doktor bu yaşta tansiyon ilacı verdi başka söze anlatmaya gerek yok


kazm14
Aday Memur
22 Şubat 2023 17:53

sekreter taban maaşı 22bin üstüne teşvik de varmış, taban da varmış. nöbet de varmış, icap da varmış, fazla mesai de varmış, döner de varmış, var da var. taban maaşınız ise 22 bin en az 50 oluyordur, ama mühendis 17-18bin alsın. bizler de en az doktor kadar 50 bin maaş üstüne nöbet+teşvik+taban+icarp+fazla çalışma mesaisi+sağlık özel tazminatı+sözöleşme gibi şeyler istiyoruz

Tıbbi-Sekreter16, 1 yıl önce
Koskoca Mühendisin diplomasındaki kuyruktan eşekte de var. MEB+Üniversite en az 12 yıl Türkçe görüp yazdığım paragraftan maaşı 22.758,05TL olduğunu anlayan bir Koskoca Mühendis ilkokul 1 den başlayıp Türkçe öğrendiğinde gelip maaş diye benden cevap alabilir. Onun dışında bırakıyorum Koskoca Mühendisi kendi çalıp kendi oynasın
Toplam 20302 mesaj
«848849850851852853854855856857858859»

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi