Editörler :
30 Nisan 2015 12:41   


türk telekom tekniker alimlari

Arkadaşlar türk telekom elektrik ve elektronik ön lisans mezunu tekniker alıyor kadrolu kendi bünyesine maaş lar çalışma şartları nasıl bilgisi olan var mı bu konuda.

30 Nisan 2015 21:24

erengrcn
Kapalı
Ilk altı ay iskur bünyesinde asgari ücret ile stajyer olunuyor..
01 Mayıs 2015 15:57

elektronik teknikeri
Aday Memur

başvuruları nereden yapıyorsunuz ayrıca ilan nerede

01 Mayıs 2015 19:44

erengrcn
Kapalı
Turk Telekom'un sitesine gir oradan insan kaynaklarından kayıt yapiyosun
04 Mayıs 2015 11:40

miko07
Aday Memur

antalya-konya-ısparta-afyon için alımlar bitti.bende mulakaın sonucunu bekliyorum antalya için.

04 Mayıs 2015 14:33

elektronik teknikeri
Aday Memur

sitede herhangi bir ilan yok

05 Mayıs 2015 13:09

mgenco
Aday Memur

beyler bende türk telekom sınavına girdim yazılıyı kazndm sözlü sınava girdim gaziantepde 2 hafta oldu acaba ne zman işe başlancak bir tarih varmı daha ne kadr beklyecgiz

07 Mayıs 2015 11:53

Coco85
Aday Memur

Başvuruları bu siteden yapabilirsiniz

https://www.turktelekomkariyer.com/

07 Mayıs 2015 15:02

hutahifa
Aday Memur

Tekniker ve teknisyenlerin güncel maaşları ne kadar

07 Mayıs 2015 15:45

elektronik teknikeri
Aday Memur

Başvuruları bu siteden yapabilirsiniz

https://www.turktelekomkariyer.com/


Coco85, 4 yıl önce - Alıntıya git

sitede herhangi bir ilan mevcut değil.baş vuru ları ne tür bir şekilde yapılıyor

07 Mayıs 2015 16:37

Coco85
Aday Memur

Üye olup Cv oluşturmanız gerekli

08 Mayıs 2015 07:48

hutahifa
Aday Memur

Abi bu teknikerle teknisyenlerin maaşları ne kadar bilmiyor musunuz

08 Mayıs 2015 18:54

erengrcn
Kapalı

Mülakata girenlereden olumlu ya da olumsuz dönüş alan oldu mu ?

12 Mayıs 2015 00:37

vay marsu
Kapalı
hala boyle bir alim devam ediyor mu arkadaslar
12 Mayıs 2015 01:58

erengrcn
Kapalı
Way marsu sen hic yabancı gelmiyon bana :)
12 Mayıs 2015 10:16

vay marsu
Kapalı
sanki seni de gecen gun gordum formun bi kosesinde .))
12 Mayıs 2015 12:14

erengrcn
Kapalı
Pomem den hatırlıyorum tanam tamam :)
12 Mayıs 2015 12:57

vay marsu
Kapalı
o sayfa da kapandi ya pomem i de daha istemiyordum yaw bizim halimiz ne olacak
12 Mayıs 2015 13:12

erengrcn
Kapalı
Sorma yahu pomem hayali bitti zaten benim icin Telekom mulakat sonucunu bekliyorum henuz bi cevapta yok...
18 Mayıs 2015 14:23

erengrcn
Kapalı
Tekniker alımı ocin istanbulda sınava girenlere herhangi bir dönüş oldu mu olumlu ya da olumsuz ??
26 Mayıs 2015 23:01

ismlisk
Aday Memur

eskişehirde 5 mayısta sınava girdim ama dönen olmadı. eskişehir dönüş alan varmı

Toplam 23 mesaj
 
ANKET
Sizce, Kurban Bayramı tatili 9 güne çıkarılmalı mı?