Editörler :
03 Şubat 2016 16:00   


Başvuru sayısı dikab1317 ihl 527

arkadaşlar iki bölüm içinde en son başvuru sayısı nasıl olur şimdiden ihl yüzde 97 doldu dikab ise yüzde 50 ye yaklaştı ne dersiniz sayılar kaça kadar çıkar saygılarımla

03 Şubat 2016 16:37

ilahiyatçı55
Aday Memur
İhl 3500 Dkap 8000
03 Şubat 2016 17:31

Fatihdl
Aday Memur

Ne oldu ilahiyatcı55 ? Hani ihlye basvuru olmayacakti puanlar dusuyordu falan filan?

03 Şubat 2016 17:48

ilahiyatçı55
Aday Memur
İhl zaten düşecek ki başvuranlar yüksek puanlı olanlar değil yüksek puanlılar dkaba kayıyor bak gör
03 Şubat 2016 18:11

ilahiyat2625
Aday Memur

Arkadaşlar puanların düşeceği kesin hala orada misiniz? Yükselme imkanı yok. İkisi içinde bu durum geçerlidir. Sadece yazışmalari da takip ederseniz e İHL yazanlarda di kap â yöneldi. Sebebi ise di kap ta çoğunluk batı kontenjanı ihl ise doğu. Başvuru sayısı dikap 6000 İHL 2000 olur. Bu durum da hiç bir anlam ifade etmez. Önemli olan başvuru sayısı değil başvuran kişilerin puanları

03 Şubat 2016 18:26

Erhanair
Aday Memur
ilahiyat2625 kardes sen bi hesaplama yapmistin 1/5 istanbulu tercih eder demistik siralamam 300-400 arasi istanbulun gelme olasiligi nedir
03 Şubat 2016 18:45

ctombak
Aday Memur
İhl zaten düşecek ki başvuranlar yüksek puanlı olanlar değil yüksek puanlılar dkaba kayıyor bak gör
ilahiyatçı55, 4 yıl önce - Alıntıya git

başvuranların yüksek olmadığını sen nereden biliyorsun yav artık bırakın şu işleri

03 Şubat 2016 21:58

omerxed
Aday Memur

64.5dikab 63 ihl kapatacaktır. Eylülde atanmayan yüksek puanlılar tercih etmedikçe ihl yüksekkapatmayacaktır. Ancak bu bir muamma. Çok yüksek ve ya düşük olmadıkça kimse muammayı tercih etmez. Kayma beklemeyin çok fazla.staj olayını göz önüne alın ve kontenjanın batıya verilmesini. Kimse çok düşük puanlarda beklemesin artık o devir geçti. 3.800+770+2800+550=7920 kişi atanacak toplam kişi. Taş çatlasa en son 8300lere kadar olanlar yerleşebilir.

03 Şubat 2016 21:59

omerxed
Aday Memur

Bu arada puanım 65,46 ve dkab tercih edeceğim. 41 açık

03 Şubat 2016 23:59

mustafa-bursa
Aday Memur

Güncel yüzdelikler:

Dikab: %71

İHL: % 140

04 Şubat 2016 00:19

forumali2525
Aday Memur

neden ihl ye tercih daha fazla

Toplam 10 mesaj
 
ANKET
Türkiye ile ABD arasında yapılan anlaşmayı nasıl buluyorsunuz?