Editörler : gubaz
«210211212213214215216217218219220221222
01 Şubat 2019 12:20

kara katip
Memur
Hayır henüz yazışmalar devam ediyor
03 Şubat 2019 13:19

gökhun05
Aday Memur

4 bin kişinin sonuçlanmış bunları büyük çoğunluğu red kabul sayısı söylememiş beyefendiler..

23 Şubat 2019 14:43

eeyhak
Aday Memur

Adalet bakanlığı personelinden takipsizlik ve idari soruşturmadan cvyo kararı aldıktan sonra, görevde olmasına rağmen 7145 ten savunması istenen oldu mu ? Varsa süreç hakkında bilgisi olan var mı ?

23 Şubat 2019 14:59

eeyhak
Aday Memur

Görevinde de olsan takipsizlikte alsan bitmiyor. Bakanlık savunma istiyor sonra bi bakmışsın ihraç ne güzel istanbul be. 3 yıl hak vermişler ne de olsa kaç kişi daha ihraç etsen kârdır

24 Şubat 2019 00:31

Biliydim
Aday Memur

Görevinde de olsan takipsizlikte alsan bitmiyor. Bakanlık savunma istiyor sonra bi bakmışsın ihraç ne güzel istanbul be. 3 yıl hak vermişler ne de olsa kaç kişi daha ihraç etsen kârdır


eeyhak, 1 yıl önce - Alıntıya git
Çağlayanda mı çalışıyorsunuz?
24 Şubat 2019 11:25

eeyhak
Aday Memur

Hayır da ne fark ederki. Zulüm işte bitmiyor

24 Şubat 2019 15:39

deneme_
Memur
Bende açıkta bekliyorum. Dava devam ediyor. Savunma istemediler.
24 Şubat 2019 15:41

deneme_
Memur
Ayrıca her savunma istenen ihraç olacak değil biliniz
24 Şubat 2019 15:59

eeyhak
Aday Memur

Tabiki öyle de. Adli idari soruşturmalar bitmiş yeniden istemeleri hiç bişe olmasa insanda stres sıkıntı yapıyor. Sonra iki ay sonra yeniden bişe yapmayacaklarını da göstermez. Hem suçsuzsun hem yıpranıp duruyosun. Bu kadar yıpratılmaz insan

24 Şubat 2019 16:09

deneme_
Memur

Tabiki öyle de. Adli idari soruşturmalar bitmiş yeniden istemeleri hiç bişe olmasa insanda stres sıkıntı yapıyor. Sonra iki ay sonra yeniden bişe yapmayacaklarını da göstermez. Hem suçsuzsun hem yıpranıp duruyosun. Bu kadar yıpratılmaz insan


eeyhak, 1 yıl önce - Alıntıya git
Özelden yazmak istedim ancak kapalı. Mail varsa verirsen mailden yazayım veya sen bana özelden yaz.
24 Şubat 2019 20:47

Biliydim
Aday Memur

Hayır da ne fark ederki. Zulüm işte bitmiyor


eeyhak, 1 yıl önce - Alıntıya git
Çağlayanda mısınız diye sormamın maksadı farklı bişey soracak olmamdı. Ama sanırım sizin sinirleriniz fazla bozuk burdaki herkes 3 senedir ihraç ve sizin geçtiğiniz yoldan biz katla geçtik. Lütfen sakin olun. Burada herkes bişeyler öğrenmeye çalışıyor. Zaten şu saatten sonra sizden alacağımız cevaplar anlamsız. İyi akşamlar.
24 Şubat 2019 20:51

eeyhak
Aday Memur

Biliydim.. sen ne diyon kardeş :) ne soracaksansor. Sormayacaksan da duygu sömürğsü yapma. Kümse kimsenin ne çektiğini bilmez. Sen bırak katlasını matlasını

26 Şubat 2019 17:32

akineton1
Aday Memur
Arkadaşlar bende sağlık bakanlığı personeliyim Temmuz'dan beri açıktayım hala ne mahkemem var ne günü belli bakanlık benden savunma istemiş sebebi nedir ki ? İhraç filan mı yoksa genel idari soruşturmamı ? Savunması istenen oldu mu hiç ? Olduysa da nasıl sonuçlandı ?
07 Ekim 2019 03:49

merlon
Aday Memur

kimse bu başlık altına yazmıyor sanırım

30 Mart 2020 14:59

conqieror
Şef

sırf içerde birikmiş paranızı ödememek için ihraç ediyorlar. Üst mahkemeden dönersen ne ala...

18 Nisan 2020 16:20

TugayKaan
Şube Müdürü

tek bir kişinin beyanı ile ihraç , savcı beraat istedi mahkeme beraat verdi ... ancak savcı yinede istinafa taşıdı... mahkeme bölge istinafta şuan 7 aydır bekliyor. ohal komisyonu devam ediyor. tanık ifadeleri 2013 öncesi ..

03 Haziran 2020 13:20

m_gun
Aday Memur

Herkese hayırlı günler. Arkadaşlar. Savcılığın talimatı üzerine emniyete verilen ifade sonucunda eğer dava açılmamışsa savcının verdiği takipsizlik kararını kişiye illa bildirilir mi yoksa savcı tebliğe gerek yok deyip bildirilmeyebilir mi. Kişi halen görevde bu arada açıktan iade olmuş.

Toplam 4437 mesaj
«210211212213214215216217218219220221222