Editörler : yaralı-bir-öykü
«214215216217218219220221222223224225226
27 Nisan 2014 18:03

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

hırçın ödlek çıktı :)


eskazaasevdiysen, 7 yıl önce - Alıntıya git

istanbulusevmiyom be es,hiçmerakım olmadı oraya karşı

çoktanıdık,arkadaş,akraba var ama ne bilem itici geliyor oşehir bana.

ege' de küçük bi kasabada yaşamak isterim. ama önceliğim bursa tabiki..

27 Nisan 2014 18:17

eskazaasevdiysen
Kapalı

sınav cok iyi gecmis olmalı sehir begenmez olmusun artık:=P)

27 Nisan 2014 18:22

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

denemelerim süper..

inş. sınavda da böyle olur :)

YDS sonucumda iyi.. darısı KPSS'ye.

27 Nisan 2014 18:24

eskazaasevdiysen
Kapalı

denemelerim süper..

inş. sınavda da böyle olur :)

YDS sonucumda iyi.. darısı KPSS'ye.


hircinmenekse, 7 yıl önce - Alıntıya git

sınavdan cok dügüne hazırlık var gibi geldi bana

cocugu nasıl tavladın anlat bakım:=P)

27 Nisan 2014 18:58

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

anlatamam es, anlatılmaz :)

27 Nisan 2014 19:03

eskazaasevdiysen
Kapalı

:=P)

27 Nisan 2014 19:06

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

hem benim kimseyi tavladığım falan yok. beceriksizim bu konularda

27 Nisan 2014 19:10

eskazaasevdiysen
Kapalı

tavlamanın bi versiyonu bak beni tavlayabilirsin göz kırpması dır:=P)

27 Nisan 2014 19:16

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

aman es, istemezz....

başımdaa biri varr yeter o şimdilik bana :) şivesi biraz farklı, dediklerini zor anlıyorum ama anlıyorum sonunda...

27 Nisan 2014 19:20

eskazaasevdiysen
Kapalı

aman es, istemezz....

başımdaa biri varr yeter o şimdilik bana :) şivesi biraz farklı, dediklerini zor anlıyorum ama anlıyorum sonunda...


hircinmenekse, 7 yıl önce - Alıntıya git

hep böyle midir cok seversin basta sonra sivesini zor anlamaya baslarsın

bi zaman sonra sıkıcı gelmeye baslar bi gün yüzüne bile dersin sıkılıyorum senden:=P)

hrıcın sende diyecekmisin cocugun yüzüne sıkılıyorum senden diye

27 Nisan 2014 19:52

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

es,çocuk sivaslı değil :)

ondan şivesini zor anlıyorum. bilmem demem herhalde.

mardinli kendisi.... yazı dilini anlıyomda, konuşma dilinde sorun var be :)

07 Mayıs 2014 22:33

2Fast 2Furious
Genel Müdür

Son iki gün.. Bi dahaki gelişim Bursadan ayrılmamak üzere olması dileğimle..

17 Haziran 2014 21:49

2Fast 2Furious
Genel Müdür

22 ay aradan sonra işlem tamam, artık Bursa'ya temelli gelme zamanı.

18 Haziran 2014 14:39

Bursaspor5555
Şef

22 ay aradan sonra işlem tamam, artık Bursa'ya temelli gelme zamanı.


2Fast 2Furious, 7 yıl önce - Alıntıya git

hayırlı olsun Bursasporlu seneye Timsah Arenaya 45 bin taraftar lazım..)

18 Haziran 2014 22:51

2Fast 2Furious
Genel Müdür

hayırlı olsun Bursasporlu seneye Timsah Arenaya 45 bin taraftar lazım..)


Bursaspor5555, 7 yıl önce - Alıntıya git

Teşekkür ederim renkdaş.

Aynen ben yoksam 1 kişi eksiğiz :)

19 Haziran 2014 00:05

hircinmenekse
Başbakan Müsteşarı

bende inşallh çok ama çok yakında bursalı olacağım...

19 Haziran 2014 00:51

candela
Başbakan Müsteşarı

hey sen üsteki çabuk çık burdan

28 Haziran 2014 23:28

2Fast 2Furious
Genel Müdür

Ramazan ailenle yakınlarınla daha güzel, inşallah bu gurbette son olur.

Son 26

20 Temmuz 2014 10:59

2Fast 2Furious
Genel Müdür

Şu bayramlarda olmasa, aile ile birlikte vakit geçirmek için bahane olmayacak.. Hep iş, güç, koşuşturmaca..

Son 5

23 Temmuz 2014 15:21

mrttttt
Kapalı

cuma günü bursadayım :)

Toplam 4507 mesaj
«214215216217218219220221222223224225226